Aamulla herätessä oli maa valkoisena, sellainen kolmisen senttiä ja hiljalleen tulee lisää...mutta tuskin tuo kauaa pysyy.
Printable View
Aamulla herätessä oli maa valkoisena, sellainen kolmisen senttiä ja hiljalleen tulee lisää...mutta tuskin tuo kauaa pysyy.
Illan/yön aikana jatkuneitten sateitten johdosta ulkona nyt n.10cm lumikerros ja sade jatkuu .. äkkiä se tilanne näköjään muuttuu,kun sitä alkaa tulla :) ei ois vielä eilen uskonut
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Lumikola ja lapio kaivettu esiin Tampereella. Aamulehti sanoo kosteaa lunta tulleen 5 cm, mikä vaikuttaa aika realistiselta luvulta. Pirkanmaan itäosissa on kuulemma tullut enemmän.
Käsittämättömästi jäätynyt puiden oksiin tuo märkänä satanut lumi. Ei ihme että oltiin eilen kolme tuntia sähköttä.
On näkynyt, saatana.
Täällä Loukonlahden rannalla on ihan kesäkelit, Säijässä vähän lunta. Lempäälässä on tosi postikorttitalvi, samoin Valkeakoskella.
Tarvittee lähteä huomena kuvaamaan Lempäälään, lisälumi olisi toivottavaa!
Itse asiassa kyllä
Oli Nuuksiossa vähäsen
Tänään Keski-Suomeen sato mukavasti 10 cm lunta ❄☺☝
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Kyllä, näilläkin leveysasteilla tulee just nyt hiutaleita taivaalta. Olen tosin hieman yli kilometrin korkeudella merenpinnasta mutta silti.
Oli lunta täs männä viikonloppuna hyvinkin nyt suli pois, .itku pääsee. .😊
Sanos muuta, tosin täällä sitä oli vain nimeksi ja vain 1 päivän ajan, juuri sopivasti herättämään talviajoinnostuksen. Odotin niin innoissani, että pääsen ajamaan mukavasti renkaissa rapisevan jäätyneen, lumipeitteisen maan päällä. Ärh.
Oli heti valoisampaakin. mother nature just slapped me on the face.
Kuusamossa satoi kymmenkunta senttiä lisää päivän mittaan.
Tulihan tuota kymmenisen senttiä ja oli aika jännä autoilukeli, kun ei aura ollut ehtinyt työreissulta tullessa tänään illalla :o
https://photos-2.dropbox.com/t/2/AAD...60&size_mode=3
Marraskuulla kavin kotopuolessa ja ehdin lumitoihin. Ehdin juurikin kun sitten viikon paasta uudet asukkaat muuttivat "meille" ja me muualle. Huoks.
Se tuntui talvelta se, kaikin puolin.
Reilu 5cm lisää illan ja viimeyön aikana.
Ei näy lunta ei, vettä näkyy senkin edestä.
Ei pitkään aikaan
Eipä ole näkynyt. Kyllä harmittaa.
Juksasin. Ei harmita.
Oli ja suli 😬Uutta odotan innolla. .
kovasti tulee taivaalta
Taitaa jäädä lumikenkäilyt ja hiihdot tänä talvena vähiin. Lunta on 1-2 senttiä eikä sääennusteetkaan lupaile lunta seuraavaan pariin viikkoon.
On. Mutta aika vähän.
Kolmisen senttiä Kuopiossa. Jospa huomenna tulisi lisää. Ennustajat ainakin niin veikkailevat.
Näyttäisihän tuota kokolailla kohtuulisia määriä tippuvan taivaalta paraikaa[emoji1]
A design for life
Hiukkasen oli tullut lisää illan/yön aikana, muttei haitaks asti ole vieläkään .. Sellanen sentti ehkä lisää, joten poluillakin pääsee vielä aivan hyvin :o