2. maanantain seura-spinning suoritettu. Itse ainakin osasin nyt aloittaa kevyesti ja Maken ohjeetkin menivät tällä kertaa jakeluun. Hyvä tunti!
Printable View
2. maanantain seura-spinning suoritettu. Itse ainakin osasin nyt aloittaa kevyesti ja Maken ohjeetkin menivät tällä kertaa jakeluun. Hyvä tunti!
Moro!
Kiitos, mukava kun olette viihtyneet!
Joo, spinningissä, sisäpyöräilyssä tms. on tärkeää osata vetää siitä omasta käsijarrusta. Alkuun lähtee helposti ajamaan tehoilla.
Sen takia sanonkin että ohjaajan tärkein taito/tehtävä kevyillä ja keskiraskailla tunneilla on osata rauhoittaa menoa. Koskaan ei oo tullut sellasta tilannetta eteen, että porukkaa pitäis piiskata ajamaan PK:ta.
PK-tunti on ehkä se hankalin/haasteellisin tunti vetää, ku sinne pitää keksiä muuta tekemistä ja asiaa, kuin se perinteinen "lisää vastusta... ja vielä lisää... jne".
Mukava on ollu vetää tunteja ku on motivoitunutta porukkaa salissa.
t:Make
Huomenna 17.00 TB, keskiviikon parin tunnin lenkki.
http://yle.fi/ecepic/archive/00068/s...jpg_68679h.jpg
Hyvän sään ja seuran takuu!:)
Huolimatta katteettomista markkinointilupauksista yhteislenkkiläisten määrä ei yhdestä lisääntynyt. Tänään Vuorela-Toivala -kierros.
Kahteen mieheen Toivala-Vuorela. Korvat punaisena.
Olisko joulunpyhinä kinkunsulattelua porukalla?vois ajella maastureilla (ainakin vauhdin puolesta) yhteislenkkiä?
Kyllä sopii. Olen maanantaista pari viikkoa, lähes, lomalla.
Sunnuntain pulskien poikien (2) yhteislenkkinä ajettiin Hirvimäki-Lapinmäki ja kahvit Leväsen Shellillä. Ovelta ovelle vähän yli kolme tuntia. Keli märkä, mutta muuten erittäin hyvä. Aurattu oli lähes koko matka.
Näyttää kylmenevän tapsalle kohtuu hyvin:cool:
Kuopion pyöräilyseuran ja omasta puolestani toivotan hyvää joulua yhteislenkkeilijöille! Tähän samaan myös hyvien kilometrien toivotukset tulevalle uudelle vuodelle! Osa meistä tarvitsee ensi vuonnakin reipasta liikuntaa.
T. http://www.wildliferanger.co.uk/user...%20Cartoon.jpg
PS. Tapanina klo 10.00 TB tai miten Hannibaalille sopii?
Pyöräileva tonttu toivottaa vauhdikasta Joulua!
Huom! DDR:n ajovalot!
Viime yönä sain tuta vatsatautiepidemiasta, kevyt pyrstöyskä oli yön seuranani. Nyt sitten kuumetta. Rouvalla sama tauti, lisänä oksentelu. Minä ilmoittelen onko minusta ajamaan!
Leppoisaa joulua kaikille minultakin. Toivotaan, että ensi vuonna minulla olisi maastopyörä, niin pääsisin talvipyöräilemään porukkaan.Ü
Toivottelee hiljaiseloa pitänyt Inari
Ja ettei tilanne olisi ihan kuvan kaltainen kesään mennessä...
Jos se pukki toisi? Olet kyllä pahasta vaaravyöhykkeessä!
Hiljaiselosta huolimatta...poljettu on cc:llä ja rullilla:) Toivottelen Teille Kaikille Hyvää Joulua ja Uudelle Vuodelle yhteisiä kilometrejä! Erään Kuotakin lienee silloin studiollani jo rakennettu?;)
Kaikille tasapuolisesti Rauhallista Joulua ja Onnea Vuodelle 2009.
Hyvää Jolua, älkää juoko Tolua!! Mie oon ajellut Kuhmoos metsäteitä maasturilla joka päivä. On ollut hyvät kelit ja tienpinta. Tosin mihinkään muualle ei pääse siltä metsätieltä, kun polkuja ei täällä ole.
Hyvää Joulua ja mahakasta(muillekkin tasoituksen vuoksi)tai rahakasta(ainakin minulle) tai ainakin poutaista Uutta Vuotta. Tai sitten niitä kaikkia.:eek:
Pukki toi uuden ajopaidan ja uudet -kengät eli kesää odotellessa kinkkua sulatellen hangessa, altaassa ja kohta taas kotona sisällä Colnagon satulassa.
Kiitos kaikille kuluneen vuoden ajeluista ( ja vielä ehkä loppuvuoden ) ja ensi vuonna sitten taas hirmu-iskussa!!!
Siis klo 10.00 TB Tapanin ajot. Kahviraha mukaan.
Tällä hetkellä, näyttää hyvälle. Eli voisin olla matkassa...arvioitu ajoaika?
2-3 tuntia.
Olen mukana! Nyt tosin lähdössä siilistä, tytön kanssa se saattaa kestää hiukan...heitän loppuperheen kuivinniemeen! eli odotelkaa jos ei näy!
3 tapsaa. Kaatopaikka-Kurkimäki. Kahvit Takkabaarissa. Hannibaalilla taitaa olla apteekkiin asiaa. Ilman dopinkia ei taida olla kesällä Tahkolle asiaa.:rolleyes::D
Minä vain feikkasin...tästä suunta onneksi vain ylöspäin:)
Laitan lähipäivän lenkkiaikoja tiedoksi, kun joidenkin kanssa niistä on ollut puhetta. Huomenna lauantaina TB klo 16.00 parin tunnin lenkki. Suunniteltu pitkä lenkki siirtyy myöhemmäksi. Sunnuntaina normaali kympin lenkki. Ja sitten maanantaina tai tiistaina tavoitteena se pitkälenkki ns. talvisatanen, lähtö 9.00 ja tarkoitus olisi ajaa vaikka Vehmeri tai länsiranta.