Kuutisen viikkoa sitten.
Lähetetty Tapatalkista, pahoittelen kirotusvirheitä.
Printable View
Kuutisen viikkoa sitten.
Lähetetty Tapatalkista, pahoittelen kirotusvirheitä.
Tänään krossarilla työmatkat 25km viikon urheilutauon jälkeen. Flunssa on poissa ja ajo maistui hyvältä.
Tänään työmatkat ja hieman lisälenkkiä molempiin suuntiin.
Kärrän kanssa spottailemassa varuskunnan metässä n.2h ja meizille näytettiin ja ajatettiin monta mielenkiintoista ja haasteellista paikka.Jos olisi ollut lumikeli niin olisipas tullut paljon kerrottavaa OTB-klubilaisille,mutta meizille tällainen keli oli tukevampi ajaa ja kivempi.
Tänä aamuna 5-7 ja saatiinhan sitä kauden ensimmäinen rengasrikko (maantiefilulla).
Aamulla töihin kahden rengasrikon kautta. Liityin siinä loppumatkan fillaria talutellessa Tappajasepelin vastustamisyhdistykseen...
Töissä päivän seuraava renkaanvaihto ja toivottavasti pääsee kotiin asti...
Päivällä polkuja suon laittaa ym..😊✌harmaata mut jees meininki!
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Tänään 2.5h läskillä lähipolkuja.
Aamulla töihin.
Eilen 24km ja rapiat tihkusateessa, huolellisesti sepelöidyillä kelveillä maantiepyörällä.
Eilen illalla klv -lenkkiä fatbkella 1,5h tihkusateessa musaa kuunnellen :) ..
Niin kauan sitten, etten edes meinaa muistaa sen olleen 14.11.
Saakeli. Ja pitäisi treenata kauden päätapahtumaan, joka on reilun viikon päästä jo!
Aamulla tihkusateessa töihin Lahden keskustan kautta - olin vuorokauden 36 pyöräilijä Aleksanterinkadun mittarin mukaan. Eikä pystynyt sepeli FlakJacketiin :) Toivottavasti ajan kotiinkin...
2,5h maasturilla maastossa äsken. Mutaisaa mutta mukavaa.
Aamupäivän 50 km, josta 30 km loskassa.
Tänään läskillä 3.5h,yllättävän raskas keli.
Rapiat tunti 1x10 setuppia mutustellen. Hyvältä tuntuu.
Nyt on neon makuun päästy. 2h setti menee zwiftin kanssa oikein mukavasti sisällä polkiessa ja vastusta on kyllä enemmän kuin riittävästi. Voi odotella aivan rauhassa niitä pikkupakkasia ja hienoja kelejä.
Aiemmin päivällä pari tuntia maastoa loska-kura -kelissä.
Aikasemmin illalla 1,5h OG:n testiajoa kuraisesaa sohjossa, vesisateen säestäessä menoa.
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Puoltoisttunteroa polkuajelua. Keli oli eiliseen verrattuna mainio. -3C ja polut kuivia ja kovia. Edes arktinen tuulikaan ei haitannut, kun ajeli metsän siimeksessä.
Tunti ja kolme varttia tuulessa ja tuiskussa mutta metsässä ja metsäteillä ei tullut kylmä. Itse asiassa hyvä keli :)
Parinkympin iltalenkki cyclolla pitkin aurattuja kelvejä alkavassa lumisateessa ja navakassa pohjoistuulessa. Pakkasta -8°C. Mukava, kuiva keli :D
Eilen ja tänään ajelin, vajaa neljä tuntia yhteensä.
Kylmää oli.
Eilen rauhallista poljentoa 46,3km@2:32.
Aamulla töihin.
Aamulla yhteensä 60km, ensin lenkkiä sitten työmatkaa ja kaikki mahdolliset lisälenkit siihen. Kotia niin tulee yhteensä 75km ja neljä tuntia ainakin, ihan hyvä.
Enempi ajoa kun työntekoa.
Töistä kotiin ja etten vielä pienen valopäälenkin.
Työmatkat tänään
Eilen 1h59min lähinnä Paloheinän ja lähialueen polkuja ristiin rastiin.