di2 palikoita, 56T ovaali, uudet kyynärpehmusteet, 3 spoke etukiekko
Printable View
di2 palikoita, 56T ovaali, uudet kyynärpehmusteet, 3 spoke etukiekko
Rockshoxin sininen keula.
3x paukkuliivi. 2kpl 220N aikuisille ja junnulle 150N.
Kävin ostamassa perjantaipullon Roundupia.
Se on hasta la vista voikukat.
Syksyyn mennessä nähdään kuka oli pihan kingi.
Race Face Indy polvarit.
Kolmas kerta kontillaan kalliolla riitti [emoji51]https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...f82468a92b.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...b441bb6fe0.jpg
Lasten 20 tuumainen pyörähttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...aa1547c170.jpg
Lähetetty minun MAR-LX1A laitteesta Tapatalkilla
Läskipyörään jarrupäivitystä .. sram level t saa väistyä "Shimano BL-MT501 + BR-MT520" - setin tieltä ..
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
Kahteen läppäriin uudet akut.
Mökille tornituuletin.
Garmin edge 520 plus kun sen vihdoin sai inhimilliseen 168,99€ hintaan kotiinkuljetettuna.
Toistaiseksi olen käyttänyt vain matka-, nopeus- ja kadenssimittarina, mutta pitänee gravelhommissa viimeistään tutustua tuohon kartta- ja reittipuoleen myös.
Ilmastointilaite :) onhan se vähän kova ääninen mutta kyllä kannatti, ehkä nyt saa taas nukuttua kunnolla.
McKinleyn pyöräilyreppu. Mahtuu tavaroita lenkille messiin nyt.
700c kiekot, takapakka ja ketjut. Bike24:sta.
Craftin irtohihat löytyi XXL:stä.
Tiedoksi että M/L-koko passaa hyvin jos on kädessä vain luut. Ja metrin pitkät kädet.
Pyöräilykuteiden koot on kyllä yleensäkin aivan utopiaa; sovittelin paitoja XXL:ssä, L-kokoinen Northwave jätti navan näkyviin, XL-kokoinen Santini oli ok. Itsellä on S-kokoinen sopivankokoinen noname-paita kotona.
Mittaa mulla 173cm.
Tilaa näitä nyt sit...
Go figure[emoji849]
Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk
Mä kävin ostaan ensin torni-muotoisen tuulettimen ( jonka jo laitoin ja on ihan ok pienimmällä asennolla) mutta kun tulin kotiin niin totesin että ei helvata, olisi pitäny ostaa se edullinen ilmastointilaite.
Takaisin Bauhaussiin, siinä oli just sillä hetkellä herrasmies joka osasi kertoa näistä enemmän kuin myyjä. Edullisin - ja siis ainut sellainen jossa ei ole sitä isoa putkea - laite tuli ostettua. En ole vielä laitellut, pömpeli tulee makuuhuoneeseen ja em. torni on olohuoneessa.
Hyvä että olin viritelly jatkojohtoja sopiviin paikkoihin.
Lisäksi muutamia hehkulamppuja, suihkuverhoon renkulat, Motonetistä löytyi ysin ketjut ja pari isoa kalaa ( tulee jättisaalis-kuviin) ja Lidlistä sitten juustoa ja mansikoita.
Vielä pitäisi ostaa kympin takapakka ja ulkorenkaat. Luojan kiitos on ollut viime aikoina siinä määrin töitä että nämä ja ^ voi hankkia.
edit. ? tässä viilentimessä ei ole suomenkielistä ohjetta...onneksi löytyy englannin kielellä. Laitoin kylmäkallet pakastimeen, ja keksin tehdä lisäkallet pakasterasioista. Antaa niitten nyt pakastua ensin.
Continental Grand Prix 5000 TL 32-622 renkaat.
^Jaa, minä kun oletin nettikirjoittelun perusteella tehneeni "varman" valinnan tubeleksen suhteen. Ilmeisesti sellaista ei ole olemassa. :D
Noh, ainakin erään testin mukaan näiden tulisi kilometrejä sentään kestää.
"Wear of the Continental Grand Prix 5000 is extremely low. At the current rate, it looks like they can both easily make it to 6200 miles / 10000 km if the casings hold up."
Hyvin kiekkokohtainen asia. Joillekin menee ihan sen kun laittaa ja joillekin kiekoille ei mene sitten millään. On siis helvetin tiukka kammeta vanteelle, jos huono tuuri käy. Tubeless varmaan toimii ja pitää kuten kuuluukin. Onnea matkaan ja laitahan raporttia miten kävi, kun saat renkaat vanteille.
Garmin Edge 530 Bundle. Kohta opetellaan kadenssia.
Pari levyä hain Äksästä äsken.
Oli pakko tilata gravelointiinkin kunnon kengät et saa lukot käyttöön.
https://www.bfgcdn.com/600_600_90/03...ilykengaet.jpg
Ostin " Blood Lake..Lamprey Attack " teepaidan, ultra premium eli kuva edessä ja takana ja käsittääkseni materiaali myös parempi ( kuin perusteepaidan ).
Laitoin 1 TB SSD:tä, e-sata kaapelia ja muuta atk-sälää mökille tulemaan kun pitää kokeilla uudempaa OS X:ää mökkiläppäriin ... saa nähdä ajaako kuriiri mökkitietä perille vai ilmestyykö postilaatikkoon vaan postin saapumiskirje :rolleyes: tai jospa se änkeää paketit laatikkoon, mahtuisi kyllä kun ei ole kansi lukossa.
Retkituoli, singlemalttia, ajopaita, ajohanskat.
EDIT: soittokello kans.
Voihan V, saa nähdä miten käy kun kortti on tilapäisesti epäkunnossa .. saako tästäkin syyttää Brexittiä?
"On Friday June 26, 2020, the British Financial Conduct Authority (FCA) temporarily revoked the permission of Wirecard Card Solutions Limited (WDCS) to issue credit cards and process card payments. "
Sopimaton satula. Herra Pro ja minä emme taida olla samaa mieltä lantion luiden sijoittelusta suhteessa satulaan. Onneksi tuossa on palautusoikeus.
Mudhugger Gravelhugger Front wigglestä. Samaan syssyyn K-edgen teline Garminille kun tarjouksessa oli.
Satunnaiseen kaupunkikäyttöön vaimolle Helkama Kaunotar -77, mit Torpedo Dreigang.