Fivetenin Kestrel Pro Boat lähikaupasta (Hi5bikes). Tänään eka testilenkki ja ai että, kyllä kelpaa.
Printable View
Fivetenin Kestrel Pro Boat lähikaupasta (Hi5bikes). Tänään eka testilenkki ja ai että, kyllä kelpaa.
Kenkäkaupoilla täälläkin...
Shimano MT7(00) lukolliset kengät maastoon ja maantielle - olivat tarjouksessa paikallisessa Intersportissa.
Ensipuraisun perusteella istuvat hyvin omiin jalkoihin.
Bauhaussissa katselin...hei tommosen mä haluan! mulla on jo näitä pieniä "akvaariolamppuja" ja nyt ostin ison. Sisältää 8 kalaa ( mutta mulla on samanlaisia kaloja varastossa itellä eli sinne tulee ehkä lisää jokunen kala) sisältää sukellusveneen oli yliviivattu :D
Nyt vaan ihmettelen että minne mä tämän sijoittaisin, täytyy varmaan tiivistää ja siirtää pari "sisustuselementtiä" toisaalle.
Lisäksi mielettömän hyvän makuista raparperijuomasekoitusta. Sekoituksessa on mukana jotain muutakin, juoma on vaaleanpunaista.
Mä en pure kenkiäni mutta tämä juoma vie kielen :D
Lisää maalia:
Uula Pellavaöljymaali 2,7 litraa, 00 valkoinen
Uula Öljykuulto, 2,7 litraa, 0590 Tervas
Ovi- ja ikkunamaali 4200 Puolukka, 0,9 litraa
Stiwex karmisivellin
Huomaa, että on jo edellisestä rempasta toipunut, kun polttelee koko ajan päästä maalaamaan ja tekisi mieli hankkia kaikenmoista maalia ja tarviketta.
Keventelypolkimet, seikkailuhaarukka, mitävaanhäkkejä, karbonaattitolppa, FM->PM -palikka, 12mm palikka, sielutyökalu.
Shimano slx12spd vaihtaja/liipaisin lähti tilauksiin paikallisesta pyöräliikkeestä.. alkoi suvalan toiminta jurppii niin siirsin pyörää muutaman korttelin odottamaan siiman osaa [emoji848]
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
Kesähakutreeneihin talviklopoja njumeron verran pienemmät metsäjuoksutossut.
Gimbalin Gopro:hon. Katsotaan tuleeko käytettyä. Sellaisen valjaisiin kiinnitettävän. Samalla tuli hankittua tankokiinnike, josko laittaisi gimbalin ja gopron siihen kokeeksi.
Polkupyörä
Käytetyt haNskat.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...dbe7b1ec0e.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Five Ten Kestrel Pro boa.
Käytin hyödykseni Taigakorun 30% kevättarjous-alennuksen ja tilasin itelleni kultaisen Ruoto-kaulakorun, nukeille Karhu- ja Haukka-korut. No kun korut on laitettu nukelle niin ne on siinä koko ajan esillä ihailtavana. Tuen suomalaista käsityötä ja yrittäjyyttä.
Ite olen pitänyt nyt vaihtuvasti kala-aiheista korua kaulassa, tuntuu tosi kivalta pitkästä aikaa pitää korua. Piti löytää vaan sopiva aihe, kalat ( ja nahkiaiset, nahkiaiskorua pidän vaan erityistilaisuuksissa, mutta korut ovat muuten läpinäkyvässä laatikossa ihailtavanani tuossa koko ajan )
Haibike xDuro Allmtn 3.0 2020 fillari tuli poistettua eilen, sekä GoProhon 128gb muistikortti.
tankolaukku
YT Decoy 29
Shimano xc 700 hiekkatien rouhimiseen
Makkaraa jahttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...729a4b6e83.jpg
Lähetetty minun MAR-LX1A laitteesta Tapatalkilla
Hommasit niin pienen auton, ettei normikokoinen grilli mahdu kyytiin?
Optinen harha...
Lähetetty minun MAR-LX1A laitteesta Tapatalkilla
Rex Domestique isosta Elannosta 14,41€.
....sanoiko joku makkaraa :D
No K-kaupassa oli tarjouksessa keskikokoiset rasiat kotimaista mansikkaa 1.99e, niitä kävin ostaan kaksi. Ja samalla toisesta liikkeestä uutta suosikkijuomaani raparperi-juomasekoitusta ( on kyllä hyvää, liian hyvää! laitan jääpaloja ja osa jääpaloista on pakastettuja mansikoita).
- oliko jotkut turvavälit joskus, ei niistä nyt ollut tietoakaan, varsinkaan jälkimmäisesssä liikkeessä. Mansikkarasioitten ympärilläkin oli ruuhkaa -
Petrifunin shortsit. Eiköhän nyt pärjää, kun on kolmet - yhdet päällä, yhdet pesussa ja yhdet reservissä lapsen sotkuvimman varalta.
Aiemmin hankituista yhdet olen värjännyt kerran uudelleen ja toiset jo kahdesti. Eiköhän nämä uusimmatkin sitten kestä käyttöä vuosikausia.
ostin Goren henkselibibsit ja nehän oli yllättäen oikean kokoiset ja varsin hyvät ekan lenkin perusteella.
Tilasin Maxxis Aggressor 2.5 wt DD renkaan rullaavammaksi mutta kestäväksi takarenkaaksi kuivalle säälle.
Lippis. Koska laji vaatii.
https://cdn.shopify.com/s/files/1/02...g?v=1585736120
Ruohonleikkuri, moottorisaha (sähkö), tilpehööriä, maalia, lakkaa, kasteluletkua,...
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Paketti Aleksanterinleivoksia (nam), eli brevetille lähtö tästä taitaa tulla. Mulla kun tapana kuskata ko. tuotetta mukanani 'hätävarana' satoja kilometrejä ja sitten syön niitä kuitenkin vasta perille päästyäni.