Onnittelut LJL:lle, muutos on mahdollisuus :)
http://epicpix.com/wp-content/upload...10/ff_1647.jpg
Printable View
Onnittelut LJL:lle, muutos on mahdollisuus :)
http://epicpix.com/wp-content/upload...10/ff_1647.jpg
Kiitos kiitos :D Kyseessä on eräs 12kk harjoittelupaikka/käytännön lisäkoulutus, jossa hakijoita oli noin 300, 16 haastateltiin ja 5 valittiin vuodelle 2016. Pienet oli prosentit mutta sitäkin parempi mieli. Ja voin palata takaisin nykyisiin hommiin sen jälkeen tai suunnata uusille urille, jos mun lysti on ja kädet yhteen lyön.
^aavistelen että ko. duuniin liittyy erinomaisen joustavat työajat, myötätuntoiset ja aktiivisesti tukevat esimiehet ja hirrrrmu hyvä palkka. :D
Isot respectit kuitenkin jos paikka löytyi ruuhka-Suomen puolelta eikä tarttenut lähteä perä-jönsesteriin pätevyyttä hakemaan.
Vanhan työpaikan nostalgia.
Monta seikkaa olisi antanut myös syytä pahaan mieleen nykyisen jaman nähtyäni, mutta silti - vanhan kaartin näkeminen ja oman kädenjäljen bongaaminen niiden kerrostumien alta... Oi että!
^ Ja onnittelut LJL:lle! Kova saavutus näinä päivinä.
Tajusin, että ensi viikolla pääsen kasaamaan projektin. Kaikki roina speksattu ja matkalla tai tiedossa.
Aamusella upeaan auringonnousuun tehty koirafillarilenkki ja eilen ehtoolla bongattu kuun valaisema monikerroksinen sumupatja Haltijalan pellon yllä toisen koiran kanssa fillaroidessa.
Huoneeseen kannettu pahvilaatikko, joka oli täynnä fillarin rakentamiseen tarvittavaa roinaa... jarrua, voimansiirtoa, stongaa... KARKKIPÄIVÄ!
Sekä:
FP3:n viestit XXL-topicciin :)
Se hiukan parempi vuoden viimeinen maantielenkki.
Sain "oman" hiusvärini takas.
Tumma okra tuntui raskaalta ja inhosin, nyt on takas pirtee porkkana.
Työnantajan päätös maksaa bonusta niille, jotka eivät ole käyttäneet työpaikalla/ajalla tupakkatuotteita kuluvan vuoden aikana. Summaa en paljasta, mutta jää hieman auki esim. Fortumin, Otokummun jne. johtajien bonuksista. Summa ei ole ehkä niinkään merkitsevä, kuin viittaus mihin se työaika pitäisi käyttää.
Vuokrasopimus! Edessä paljon miellyttävämmät puoli vuotta. Naapurit jääköön tänne polttelemaan kukkaa tai mitä nyt ikinä tekevätkään ja herättelemään muita yöuniltaan.
Floridan sää, auringonpaiste ja +30C. Ei näy Nassetätiä täällä.
Kierrätyskoira tottistreeneissä.
Perikunnan kanssa vietetty isänpäivä ja sen jälkeen paluu arkeen: salilla kulki vaihteeksi hyvin ja fillarointikin palauttavana oli mukavaa gravel grinding -osastoa. :)
Kävely sateisessa merenrantametsässä.
Marraskuun alussa pyörähti 34. vuosi liikkeelle saman työnantajan hommissa.
Vaikka vapaa-ajan lisääntyminen olisi ollutkin kiehtova ajatus, niin kaipa pitää kuitenkin olla hyvällä tuulella kun yt-arpa ei osunut kohdalle.
eilinen melkein kolmen tunnin läskilenkki yksin säkkipimeässä metsässä. läpimärkäna ja kuraisena mutta koko matkan hymyillen.
Saukki ja Isot Oravat :D:rolleyes:
Ehdin ajaa Lenkin ( ja ottaa nokoset) ennen sateita. Nyt voi hyvällä omallatunnolla autoilla töihin.
Ehkä ottaa päiväunetkin töissä? jos sikseen tulee. Nyt on ollut koko jakso paljon töitä, jos tämä päivä on hiljaisempi ( huomena virolainen tulee..) niin se ei niin kovasti haittaa.
Satulalaukusta löytyi kympin seteli. Tää tuntui lähes lottovoitolta. Sen verran on nimittäin kulunut aikaa siitä kun olen viimeksi satulalaukkuun vilkaissut.
https://lh3.googleusercontent.com/-Z..._104647992.jpg
No, ehkä tämä saa jonkun hyvälle tuulelle: mulla kulki pitkään ajopaidan taskussa pienessä muovipussissa viidenkympin seteli ja (painoksikin) muutamia kahden euron kolikkoja. Pitkään senkin takia että en juuri käytä rahaa lenkeillä (koska en juo päivisin kahvia enkä välitä erityisemmin leivonnaisista ja koska olen aivan h-tin pihi mies).
Jossain vaiheessa huomasin että pussinsauma alkoi kulua auki ja vaihdoin uuden jostain käsiin osuneen sopivankokoisen muovipussin. Kolikot jäivät vaihdon yhteydessä pöydälle ja muovi osoittautui laadultaan ilmeisen liukkaaksi koska se oli jo ensimmäisellä lenkillä hilautunut ulos taskusta ja tempautunut ajoviiman mukana jonnekin tienposkeen.
Tästä tietenkin aiheutui umpinuukalle miehelle kahden viikon (eli niin kauan kuin menetys oli "korvattu" pihistelemällä jostakin) morkkis.
Hyvälle tuulelle minut sai tänään supersankari Metromedior:
https://www.youtube.com/watch?v=9WkydlhIpDY
Pimeä hiekkatielenkki hyvässä seurassa.
Ja jäsen Kuovipolun linkin kautta löytynyt Pedalea o Reviento-kanava. ¡Genial!
Huomaavainen mekaanikko.
Mukava päivän ajelu yhä edelleen loistavassa syyssäässä. Helmenä isolta kirkolta palatessa Aninkaistensillan punaisiin pysähtyneenä juuri vihreisiin vaihtumishetkellä saapuneen fixihipsterin totaalinen nöyryytys/kuittaaminen sillan ylityksessä. ;):p:cool: (Treenaat ja treenaat, EHKÄ ensi kerralla). :D
Kanuunaspinning ja reidet aivan rikki. Tyytyväinen fiilis.
Ruoka. Oli niin nälkä kotimatkalla jo, että teki mieli kaupassa syödä seesampatukat jo kiertäessä ja viedä kassalle pelkät paperit. Vetäsin Barebarin, seesaminsiemenpatukan ja suklaapatukan kotiin kävellessä ja nyt alkaa helpottaa.
Mietin tosin josko viittis vielä keitellä perunat ja kotletit vai jättäskö huomiseen kokkailut.
Kovalla työllä ansaittu 5 päivän vapaa ja huomenna Kaija Koon konserttiin :)
Aamulla huomasin että monitori tullut tiensä päähän.
Netin kauppapaikalta löytyi tilalle toimiva käytetty, lyhyen matkan päästä, kohtuuhinnalla ja heti.
Myyjäkin puolituttu.
Kohotahdin basarifilli.
Hyvin toimiva suomalainen pienlihatuottaja. Laitoin ystävällistä palautetta että niiden 150g tuote ollut ainakin parin edellisen otannan perusteella 141 ja 142g vain. Kysyin onko tuo normaalia eli häviääkö tuotteesta esim kuivumisen tms johdosta painoa. Kuulemma pakkaukset olleet alipainoisia ja saan hyvityksen. Heidän pakkaussoftansa mukaan keskimääräinen paino jolla tuote lähtee linjalta on 160g, mutta kuitenkin aina vähintään 150g. Lain mukaan pakkaus saisi olla kuulemma 143g niin menisi silti toleransseihin. Mutta nyt oli 1 ja toinen 2g alempi, joten saan hyvityksen.
Jee! :) Grammoista kiinni!
Edit: En ollut mulkku asiakas, kehuin kyllä vuolaasti samassa palautteessa että teidän tuotteet ihan parhaita. Ostanut niitä aina ja tulen ostamaankin tulevaisuudessa. Kysyin vain tuommoisesta yksityiskohdasta kun kuitenkin prosentteina tuo on jo aikamoinen ero jos tuo tehdään joka kuukausi tuhansiin tuotepaketteihin...
^tämä sai hyvälle tuulelle, lihakauppias on grammanviilaaja :D
Joo. Pahoitteli vielä tuotepäällikkö kovasti kun tuotteensa on aiheuttanut minulle pettymyksen. En tiedä oliko mukana sarkastista sanailua vai sitten joku perusfraasi mitä käytetään mutta silti. No, enempi pettymystä on aiheuttanut ehkä se että tilaillut usealla satasella toimimattomia pakkoja traineriin kuin parin gramman vaje kinkkisiivuissa! :D
Mutta nyt on postissa pakka joka TOIMII! Toivottavasti... Saatanan saatana sentään! :rolleyes:
NO VOIHAN KILIN *ITTU SENTÄÄN! Eipä tämäkään ole oikea. Nyt ***** sain RECORDin paketissa olevan CENTAURin fukingperkeleen*ittusaatana pakan!!!!! Eli 8 lovinen... kaikki rattaat epä-titaania. Voi *ee. Varmaan neljäs vai viides pakka mikä ei sovi Neoon. Ja toisesta firmasta nyt eikä silti mene putkeen.
Ei muuta kuin lähetät takaisin ja mukaan palaute jossa ilmoitat että tämä ei sovi Tacxin Neoniin ja tilalle pitää saada sellainen joka sopii. Jos tuo vaihtoehto ei sovi niin menet johonkin kotimaiseen liikkeeseen paikan päälle josta ostat sopivan niin että voit itse tarkistaa vielä asian ennen maksua.
Hyvälle tuulelle sai päivän lenkin lisäksi se, etten ole (enkä tule) sotkeutunut makaronien tekeleisiin voimansiirrossa(kaan).
No mun laskujen mukaan 12, ja useesti yksi päivä on joko "eioo" tai olen kipeänä. On tässä hyvätkin puolensa, en ole mikään työintoilija tai erityisesti pidä työstä(ni). Kunhan vain näinä työpäivinä olisi töitä, se riittäisi aivan hyvin.
Mutta vitsit. :cool: Ferrari-Storesta vastattiin, sen lisäksi että auton voi maksaa pankin kautta (paypalilla tulee rajat vastaan), auton saa irti alusestaan.
Kyllä tämä nyt tässä taisi päätös olla. Jokunen tuhat pitäisi vielä säästää - veronpalautusta tulee kaksi.
( auton pituus 60cm) mulle! ( joka päivä mä olen näitä Ferrarinkuvia katsellut ja käännellyt, ja sivu on tuossa auki koko ajan..)
http://www.diecastsociety.com/wp-con..._458spyder.jpg