^Taas loistavaa palvelua, sunnuntai iltana tilaus, tänään noudettavissa lähilokerosta kun ilmoittivat vaihtoehdot jo eilen illalla. Kotiinkin olis tullut mutta ei tarvi koko päivää päivystää...
Printable View
^Taas loistavaa palvelua, sunnuntai iltana tilaus, tänään noudettavissa lähilokerosta kun ilmoittivat vaihtoehdot jo eilen illalla. Kotiinkin olis tullut mutta ei tarvi koko päivää päivystää...
Ite tilasin eilen, vielä ei ole edes lähetetty :)
^Pikatoimitus...
Tänään sain omani. Alusta alkaen tuli dhl meilejä ja ohjasin sen noutopisteelle. Kun tuli ilmoitus, että paketti noudettavissa ihmetytti tämä viestissä ”Tarvitset PIN-koodin noutaaksesi lähetyksesi. Odota, kunnes olet saanut sen ennen kuin noudat lähetyksesi”
Mitään pin-koodia en tietääkseni missään vaiheessa saanut, mutta onneksi sain paketin siitä huolimatta..
Mulla se pin-koodi tullut ennen tota "tarvitse pin-koodin.."-viestiä :D
Pin koodi tuli mutta se lähinnä DHL:n automaatteja varten. Toisaaltaan otin eka kerran paketin noutopisteeseen enkä ovelle...
Nyt tulee pisin toimitusaika ikinä kun kaikki kamat ei kelvanneet express-toimitukseen, 11pv jos tulee DHLn ilmoituksen mukaan.
Yllättävän hidasta ollu.. 17 päivä laitoin tilauksen ja vasta 22 päivä lähti paketti matkaan.
Itse nyt kesällä tilannut kahdesti, express-toimituksella molemmat kerrat. Tilaukset sisään ennen klo 16:a ja paketti seuraavana päivänä kotiovella sopivasti työpäivän jälkeen (17 ja 19 välillä).
Kattava valikoima erikoisempaakin tavaraa ja usein hyvään hintaan. Jotain tavaroita, varsinkin vaatteita, saattaa kyllä löytää reippaastikin halvemmalla muualta, mutta pääosin halvat hinnat.
Hyvin on siis toiminut itsellä, tilaan jatkossakin.
Kuinka kauan palautusten käsittelyssä on yleensä kestänyt tuolla?
Viimeksi eilen tilasin, normaalitoimitus. Tänään lähti, nyt DHL:llä Saksassa.
Viisi tilausta, kymmeniä tuotteita venttiilin hatuista pyörään. Yksi hieman negatiivinen kokemus, mutta palautuksella sekin hoitui: https://www.fillarifoorumi.fi/forum/...-vs-mallivuosi
Maanantaiaamuna Suomen aikaa kahdeksalta tilaus ja tänään tiistaina iltapäivällä asensin uuden vaihtajan pyörään.
Tuli tilauksessa toki muutakin mutta mielestäni toimitusaika on aika hyvä.
Itse tilasin perjantaina puoli viiden aikaan iltapäivällä ja tänään R-kioskilta noudettavissa. Kuljetusmuotona se 4,99€ DHL normikuljetus.
Mustikalla taisi olla next day delivery valittuna?
Tilaus maanantaina iltapäivällä vaille viisi ja tavarat oli jätetty tänään tiistaina vaille kolme pakettiautomaattiin noudettavaksi. Seuraavan päivän toimituksella. Kohtuu nopeaa toimittamista.
Itse tilasin kanssa maanantaina normi DHL:llä (9,99€). Nyt näyttäisi paketti olevan Pirkkalassa, joten oletettavasti paketti huomen kädessä.
Sunnuntai illasta tilasin "pikalähetyksenä" ja keskiviikko iltana sain paketin tänne lapin etelä osaan. Näyttääkö tuo bike24:sen tilaushistoria kuinka monen vuoden takaa noita omia tilauksia?
Eilen tilasin pikana klo 11:30, tänään kädessä Espossa klo 11. Ei ees mikää pikkupaketti.
^^2018 näköjään näyttää itsellä...
Jaahas, Bike24 lähettänyt paketin sellaisilla ehdoilla, että toimituspaikaksi ei voi valita kuin tuon DHL:n oman pisteen Vantaalla. Onneksi aspa sai lisättyä toimitukseen myös puhelinnumeron, niin otetaan sitten kotiinkuljetuksella.
Näköjään Bring kuljettaa nykyisin alihankintana nämä halvemman muodon DHL paketit?
Ei juuri yllätä, että paketti on saapunut suomeen torstaina ja eivät ole saaneet sitä vieläkään jaettua..
Tuleeko teillä muilla tuonne kirjautuessa se "valitse se ja tämä missä ei ole näitä eikö noita." Ja kuvat niin v*tun epäselviä, ettei erota palopostia pingviinistä?
Taidan laittaa palautetta, että jos ei tämä muutu, siirrän rahani muualle.
---
Olisin laittanut palautetta, mutta en päässyt testistä läpi...
^Kyllä DHL:llä ainakin Turussa liki jokaisessa R-Kioskissa noutopiste...
20.8 Tilaus sisään ja tänään noudettavissa.
Oli vain mennyt pakettiautomaattiin eikä lähetyksen tiedoissa tietenkään puhelinnumeroa tai sähköposti osoitetta noutokoodille...
Onneksi automaatti samassa tilassa Postin toimipisteen kanssa joten aspa lupasi pyytää ottamaan paketin tiskille noudettavaksi.
Tilaus sisään eilien. Tänään tuli s-postiin DHL:n on-demand delivery viesti jolla sai valittua noutopisteen, eli parannusta edelliseen tilaukseen havaittavissa. Ennustavat että haettavissa ensi maanantaina. Tällä kertaa olin luonut käyttäjätilin, aiemmin olen tilannut ilman tiliä.
^Muutamia kertoja ollut postin seuranta heikoin lenkki... Ja tuskin lähetykset näkyy jos posti ei ole mitenkään osallisena kuljetuksessa...?
^kyllä ne vaan näkyy, liekö johtuu postin ja dhl:län yhteistyöstä.
OmaPostissa voi lisätä monen muunkin kuriirin paketit seurantaan.
Joo, Postin sovellus on kyllä nykyään hyvä. Alussa oli vähän lastentauteja, mutta nykyään toimii mainiosti. Toki pienellä viiveellä tulee muiden toimijoiden kuittaukset.
Jep. Käsittääkseni käyttää puhelinnumeroa yhdistävänä tekijänä. Eli jos kauppa ei puhelinnumeroa lähetyksen tiedoissa toimita tai numero on väärin, niin paketti ei näy seurannassa ellet sitä itse seurantaan lisää.
Ilmeisesti noutokoodi tulee näkyviin silloin OmaPostiin kun puhelinnumero on näkyvillä paketin tiedoissa ja paketti tulee seurantaan automaattisesti?
Se on ihan ymmärrettävää että itse lisätyille paketeille noutokoodia ei näkyviin tule.
Olipas poikkeuksellisen nopeaa toimintaa tällä kertaa. Lauantai-iltana tilaus sisään ja tänään dhl toi paketin kotiin. Kaikki oli sitä, mitä pitikin. On siinä kyllä kivijalalla tekemistä, että tämmöisen kanssa pystyy kilpailemaan...
^Maanantaina tilaus ja huomenna tulee, tuntuu että ovat petranneet toimituksia.
^Yleensä ollut vakio se reilu viikko riippuen jos vkl välissä. Ei pahemmin tarvi pikatoimitusta käyttää jos noin nopeana pysyy.
^^Turhaa odotin, johonkin jämähti paketti kai postin toimesta, maanantaina taas odotellaan.