..haettu 2 pakettia. Ja pahus, juuri siinä välissä kun olin kaupassa ja postissa ( noin 15min) postiljooni oli käyny yrittämässä luovuttaa pakettia....no, käydään Postissa huomena taas...
Printable View
..haettu 2 pakettia. Ja pahus, juuri siinä välissä kun olin kaupassa ja postissa ( noin 15min) postiljooni oli käyny yrittämässä luovuttaa pakettia....no, käydään Postissa huomena taas...
Ledinauhaa taas tuli kiinasta. Nyt tarttis keksiä vaan käyttökohde. :-D
Eilen tuli Hollannista. Kesti pariviikkoa - kuumailmapallokin olisi tullut nopeammin.
En ole, koska Postnord palautti sen lähettäjälle yrittämättä toimittaa pakettia.
Olen. Pullotelineet ja tt-kenkäsuojat ok. Sen sijaan töpeksin takkitilauksessa (XL kun piti olla XXL) ja shortsitilauksessa (olikin naisten malli eli eri muotoiselle lantiolle). Huomenna voisin osallistua ketjuun Oletko postittanut paketin.
Paketti vastaanotettu.
^ :D mä taas suosin miesten mallia ajohousuissa, kun tuo lantion muoto...tai siis muodottomuus on enempi miesmallista.
^^ Toissapäivänä Saksan paketti oli matkannut 3 viikkoa...toimittajan PostNord. Hollannin paketti tuli reilu 2 viikossa.
Ootan paraillaan saapuvaksi :)
Just äsken kävin hakemassa R-kioskista Kiinasta tulleen carburetorin.
2 pakettia vastaanotettu.
Joo. Lauantaina vastaanotin uuden auton. Vaihdoin tyyliä (ja merkkiä). Ei enää tyhmien latausjohtojen kanssa värkkäämistä. 3L V6 diisseli hurisee nyt.
Olen. Ei ollut sitä mitä tilasin. Ututtaa, kun fillari on jo toista viikkoa tämän takia käyttökelvottomana. Montakohan viikkoa lisää.
Joo pari. Mutta eilen maahan saapuneelle "pikakirjeelle" ei ole tapahtunut 26 tuntiin mitn... Tosipika.
^ se on vain Suomeen pika, sen jälkeen ei enää. Joskus paketti tulee USA:sta 6 päivässä, mutta Helsinki-Vantaalta Pirkkalaan onkin 10 päivän matka, tosin usein tulee jo parissa päivässä ( tullaan heti kun se ilmoitus näkyy seurannassa, usein olen saanut paketin jo kun kirje tullattavasta lähetyksestä tulee )
Mutta kysymys PayPalin käyttäjille, onko teillä muuttunut se ilmoitus maksusta suomenkieliseksi. Kun se on aina ollut "Receipt for your payment", niin tuntuu ihan oudolta "Kuitti PayPal-maksuistasi", kuitissa on kyllä kaikki kuten pitääkin ja nyt myös myyjän nimi ( ennen oli vain paypal-osoite), mutta melkein liian paljon kaikkea informaatiota, kun ei tarttisi kun ostoksen summa ja postikulut.
Tänään aamulla käyty vastaanottamassa 3 pientä pakettia.
Lähden kohta vastaanottamaan. Pariin tulostimeen mustetta.
Kyllä. Wiggleltä tuli taas paketti, joka sisälsi ajopaitaa ja shortseja.
pitkästä aikaa 2 pakettia :)
Ilmeisesti olen, koska posti-tyttö soitti, että saako jättää ovelle, vai noudatko itse toimipisteestä? Hienoa, aloitteellista toimintaa!
Kohtapuoliin menen noutamaan 3 pakettia, ja Liutun kuski tuo yhden.
Koko ajan niitä nyt DHL kiikuttaa. Jostain Eteläamerikkalaisen joen mukaan nimetystä paikasta tulee tieteokoneen palikoita (emoa, virtaa,prossua, muistia jne ja Saksanmaalta näköjään jotain päälle pantavaa fillarillekin.
3 pakettia, 1 iso ja 2 pientä.
WiFe ilmoitti töihin lähtiessään että itse kun töistä kotiudun, kuulemma vastaanotan rappusilta sisälle 90kg kissanhiekkaa. Saa omat rakkaat karvaperseet taas jonkun aikaa käydä tortulla ilman että hiekka loppuu.
Kävin hakeen pakettia, ja siellä oli toinenkin kuulemma pitkään ollu noutamatta. Olin seuraillut väärällä tunnuksella, eikä mitään saapumisilmoitusta ollu tullu. Hyvä että postilaiset jo tunnistaa mun ja mun paketit.
En, ja nyt tarttee kiukutella ebaylle. Kiinanpaketti eksynyt matkalla.
Kylläpäti kyllä! Wigglestä tuli yläviiden geelejä ja urheilujuomajauheita.
En ole. Tilasin amatsoonin kirjakaupasta iv ritilät kun tarpeeksi isoja ei löytynyt järkevään hintaan suomen maasta. On se prkl kun on hidasta vaikka olevinaan joku muuailman kärki verkkokauppa alusta.
Eilen 2 pakettia, tänään hain yhden. Huomenna saattaisi tulla nahkee iso paketti...
Lauantaina tilaamani kirja oli iltapäivällä noudettavissa töihin mennessä.
MH haastaa Postin aika tiukasti.
:D no kyllä, iso nahkee paketti vastaanottettu. Ja kaksi pientä.
Juu olen. Se ärrän myyjä sai mut ostamaan jäätelöpuikon ku olivat euroviiskyt....grrr, senkin hyväkäs koska kalorit :D