Kuulostaa hyvältä...
Printable View
Kuulostaa hyvältä...
Läskillä lähden
Rotkon jäykkäperä 29 mulla ratsuna.
Mä lähen kans läskil. Leveil rinkuloil o helpompi pysyy pystys hitaas vauhdis 😉
Siis joo, fillarilla lähtö 9.30 Kiilakiventien ja Kuonomäentien risteyksest tai sit hyppää mukaan Rinnekodilt klo 10. Eli autosiirtymä mahdollistaa goisat pual tuntii pitempää eikä tartte kihnuttaaa tylsää (?) asfalttii.
Oli nii upee ilma, et lintsasin koton puutalkoist ja kävin pikkasen tsekkaas miltä mettäs näyttää. Aivan upee keli.
https://lh3.googleusercontent.com/-5...2010.48.39.jpg
Huomiselle povataa pakkast, joten saattaapi olla oikeesti liukast. Tänää jo loppumatkast jääti sev verra et takarenkaa ja satulaputke väli oli loppumatkas aika ahas.
@Mutis: jos pääset pungertaa aamusel ylös ja tuut messii, ni saakko mukaas semmosen isomma pääkallolaki? Pehko pidentyny sen verra, et toi pieni on ny pieni :eek:
Pitäiskö illalla vääntää vielä nastarenkaat alle :) Missä kohtaa Rinnekotia olis treffit?
Ei oo nastoja, joten kieli keskellä suuta joutuu polkee ja varoo ettei se kieli jää hampaiden väliin maaperätutkimusta tehdessä...
Ei kai nastoist ny haittaa olis, mut kyl siä o viä paljo iha märkää suat. Nappuloil pärjää iha fain. Mut sormet, varpaat ja korvat kandee laittaa hyvi piiloo.
Speksit ei ny osunu ollenkaa kohalleen. Olis sittenki pitäny ottaa lähtikseks se Velskola. Mut ketään ei sentään jääny tiettömän taipaleen varrelle, vaik mehuit tais jääd. Mut mun kunnoll ei kyl enää olis lähdetty sulkkista pelaan:o
Mulle riitti komeesti se 1/4 reissusta, kiitos opastuksesta!
Oli mukava reippailu ja kyllä niitä jouluna saatuja kaloreita kului nyt siinä määrin, että voisi pitää vaikka toisen joulun heti tähän perään!
Äijät eivöt olleet jäässä, mutta fillarin vaihteisto ja polkimet alkoivat olemaan loppumatkasta niin että alkoi ajoittain haittaamaan jo matkantekoa.
Kiitokset polkuneuvos Kapulle uusien polkujen näyttämisestä. Yritän etsiä nuo samat polut ensi kesänä uudelleen.
Rapeat 5915 kaloria jäi reissulle ja sulkapallossa tuli yllättäen turpaan :)
Mutta kiitos kaikille oli jälleen kerran hieno reissu...
^-- Kapu tai joku muu jos on jälki jossain tallessa niin voitko/voitteko laittaa jakoon, jos joskus erehtyisi jollekkin pätkälle.
Teillä on selkeesti ollut hapokas reissu?
Olipa polut rapsakassa kunnossa eilen. Pitoa riittää ja Ikoneilla pärjäsi hyvin. Puhdistamon mäkikin meni ekaa kertaa jalkautumatta ylös. Tästä intoutuneena ajattelin lähteä huomenna uudenvuodenpäivän pk-lenkille Nuuksion suuntaan: https://connect.garmin.com/modern/course/8173812. Lähtö klo 9 Cittarin parkkikselta. Taukoja tasaisin välein ja kahvit/ruoka Pirttimäessä. Arvioisin, että reittiin menee pk-vauhdeilla noin 5 tuntia, mutta mennään hitaimman mukaan. Kaikki vaan mukaan, jotka tuntevat kykenevänsä ajamaan reitin valoisaan aikaan.
Reilu 40km? Minkälaista maastoo toi reitti on? Haluja kyllä ois, mut toi edellinen reissu oli hituc överi meikäläiselle... Jos tää on teknisesti helpompaa, niin saatan jopa paikalle ilmestyä.
Eikö linkki auennut? Tosta tulee vähä vajaa 80 km. Reitti on pääasiassa aika helppoa, mutta ajoittain mäkistä. Ajetaan hissukseen ja katotaan tarpeen mukaan mahdolliset oikaisut, jos siltä tuntuu. Ainakin tuo Siikajärven koukku on helposti oikaistavissa.
Kesällä ajoin ton 3,5 tuntiin: https://www.strava.com/activities/365874429, joten eiköhän se mene keltä vaan 7 tuntiin, jos on tottunut ajamaan rasvoilla.
Ei näyttäny puhelimen selaimessa ihan kaikkee, koneella toimii.
Ei kait sitä koskaan opi jos ei mee mukavuusalueen ulkopuolelle. Lähen huomenna mukaan. Katotaan sitä sitten miten jaksaa tollasen matkan.
Lecce, älä odottelekkaan mua. Meni turhan monta lasia kuohujuomaa... Joku toinen kerta sit.
Ok. En sitten koukkaa Cittarin kautta, kun ei muita ole ilmoittautunut.
Lenkki paketissa. Kokonaisaika vähän alle 5 h ja ajoaika 4,5 h. Keli oli jees ja polut hyvässä kunnossa. Hyvä aloitus vuodelle. Tosin jäin ilman korvapuustia, kun Pirttimäen kahvila oli kiinni, mikä jäi vähän harmittamaan.
Onko huomenna lähtijöitä. Ajattelin lähteä Ortodoksikirkko nurkalta klo. 11 reilun parituntisen lähi Mäkien tarkastuskierroksen.
Muutama motti olis viä puita hakattavaks, mut onneks niil ei oo kiirus. Huomen vois jossai välis vois pitää pikku tauon ja poiket Palomäes. Jos jotakuta kiinnostaa lähtee hetkeks pörrään, niin ilmoo tän ja jengataan sopivaa aikaa.
Edit: Srami ehti kysäseen ekaks eli Srami: mä lähen messiin
Mää voisin olla sunnuntaina syväojan paikallisoppaana, lähtö 12:00 vaikka meidän pihasta