Jees, i´m in! Tänään 4h pyörittelyä (eli ultimatum hapot kokoajan), joten huomenna messissä torilla. Voin ottaa maastovespalle ne kierteelliset mukaan nii ei tartte postitella :)
Printable View
Jees, i´m in! Tänään 4h pyörittelyä (eli ultimatum hapot kokoajan), joten huomenna messissä torilla. Voin ottaa maastovespalle ne kierteelliset mukaan nii ei tartte postitella :)
Onko huomenna joku menossa ajamaan? Oon tässä kahden vaiheilla lähdenkö maantielle vai metsään ajamaan....
Tsot tsot Olli! El Burron kiintiöheterona saatan öljytä vartaloni, mutta koivet jää kalttaamatta :D.
Pari mäkipäivää rullailtu. Majapaikan valinta osui nappiin kun puolen kilometrin päästä alkaa 11% nousu, eikä muita järkeviä lenkille lähtöreittejä juurikaan ole.
Jos yhtään lohduttaa; eilen illalla tuli vettä kuin esterin p...stä, eikä muutenkaan ole nahka vielä päässyt palamaan.
Ai että oli huikee päästä ajaa tänään ja vielä oli polut kunnossa. Onko kukaan tsekkaillut nepalin tilannetta millasta siellä on? Puijolla saa olla varuillaan kunhan sieltä joskus ne lumet sulavat, siihen malliin on puuta kylellään siellä sun täällä.
Joko huomenna aloitetaan keskiviikon yhteislenkit? Eli klo 18 Puijon montulta.
Multa jää vielä väliin, eilen tuli ajettua vehmerin lenkki ja aikataulu ei anna tänään periks
Tännään ee piäse pyörän selekään ku oun tiällä pyhän suunnalla. Täälläki alkais pikkuhiljaa löytymään jotain polunpätkää. Ensviikolla voes lenkkeilyä harkita.
Kahden miehen voimin siis avattiin ilmaisajelukausi.
Ja näiden lisäksi kuivaa oli myös Neulamäen luontopolku ylhäällä kallioilla, sinne mentiin pölkkypuron kautta, kun särkkäristä tuli pölkkypurolle, niin nousee ekat portaat ylös niin siitä pääsi näppärästi kuiville reiteille. Ennen mastoa sitten muuttui niin lumiseksi että käännyttiin takaisin ja ajettiin 'yläpolkua' takaisin luontopolun alkukyltille, sellaisena hevosenlenkkinä toimii hyvin Neulamäki jo tänään. Neulamäen puolustusvoimien aidan vieripolku oli kanssa jo ihan kesäkunnossa, eli aivan loistava.
Eli keskiviikkona uudestaan? :)
Itse tässä vähän ajattelin tänäänkin huristella jossainpäin
onko huomenna keskiviikkona lenkille lähtijöitä?
Jos ei vaan tuu sammakoita taivaalta ja töistä kerkii ajallaan niin niin mä voin lähtee. Voi olla että lähen jo pikkasen aikasemmin mut ei passaa vielä luvata mitään kun tuppaa nuo aikataulut venymään..
Mä tuun ainaski kuudeksi rappusille jos ei tosiaan mikään tsunami tuu taivaalta
Voip työt estää. Yritän hoitaa ajoissa pois alta, mutta pahalta näyttää.:(
Veken kanssa tunnin räpellys Itkonniemi-Likolahti välillä. Telkkisenlahden pengerretyn rinteen tietämille vois jonkinlaista uutta settiä virittää. Vähän jo yläväylää availtiin ja polkuväylää kaavailtiin.
Eiköhän tänään ole mukana tämän kevään ennätysyleisö, mukana siis ollaan! Joten kello 18:00 vaan Puijon hyppyrimäkien juurelle ilmaisajelemaan 8)
Hyvät oli taas ajelut, jo on kuivaa Puijonlaakson 'pohja polullakin', kuten myös pölkkypyrolta jälkimmäisille portaille.
Hiilari Scotti mies vois laittaa mulle privaa, niin voidaan jatkaa lenkillä aloitettua keskustelua.
Hitusen kun jatkat joiden pätkien pituutta, niin hyvä tulee. Samalla voisi kokeilla leikkeiden pituuden vaihtelua. Mukava näitä on katsella.
Joo, hommasin uuden ohjelman (pinnacle hd 15) ja joutuu vielä vähän opettelee mistä napista tapahtuu mitäkin...tuo pätkä on itseasias tehty automaattisella "musiikkivideo"-funktiolla ja sovittaa pätkät biitin mukaan. Pitää muutamalta lenksulta kerätä vielä matskua ja niistä sitten koota ihan omin pikku kätösin väkerretty tuotos.
Hyvä kun on ajelut jo täydessä vauhdissa. Mulla on takaiskari takuuhuollossa. Viime syksynä huomattu tiivisteen pullistuma ei ollutkaan pelkkä tiivisteen pullistuma vaan koko iskarin sylinteri on vaurioitunut sisältä. Epäilempä, että on ollut sitä jo valmistuksesta asti. Katellaan mitä maahantuoja tuumii asiasta? Pyörä on nyt kuitenkin ilman takapumppua telineellä odottamassa kilkkeitä. Ennätin toki jo yhden kerran käydä Jynkän suunnan polkuja testaamassa. Nyt varmaan jo lähes kaikki paikat sulaneet. Varmaan joissakin notkelmissa ja pohjoisrinteillä jotain pientä mutta ei haittaa menoa. Tulen heti keskiviikko rällyihin messiin kun saan iskarin takaisin.
Mukavan näköistä kuvaa t-man. Automaatti toiminnot tekee aina vähän mitä sattuu mutta tuosta on hyvä jalostaa. Kypäräkamera on kyllä aika epeli ja sillä saa hyvin vauhdin mukaan pätkiin. Voiko sen musiikkivideo automaatin leikkaamaa settiä itse editoida tuossa Pinnaclessa?
Onko huomenna ajamaan lähtijöitä?
Hitusen harmittaa parannella kinttua näillä keleillä. Mutta minkäs teet...
Huomenna itkonniemeltä sandelsinkadun ja virtasalmenkadun risteyksestä klo 19.00 rällykruisitunteroinen, olen iloinen.
Hauskahan tuota omaa kuraista persettä on videolta katsella;) Lisää vaan näitä.