off topic alert!
kunpa osaisikin vetää noin hienosti :D
http://www.youtube.com/watch?v=szA983CnNPg
Printable View
off topic alert!
kunpa osaisikin vetää noin hienosti :D
http://www.youtube.com/watch?v=szA983CnNPg
Vaude! [Googlaa missä on Kärkölä] Jotain noin oivallista pitäisi saada tänne kotikulmillekin.
Alustavasti mukana...
Meillä on synttäriviikonloppu vanhimmalla pojalla, jos saisi pe-la hoidettua juhlat ja su pääsisi ajamaan.
Homma hoidossa. Pe-la bileet ja su isän vapaapäivä :)
Kärkölän nuoli lennähtää reilun viikon päästä. Kaikesta huolimatta uskallan heittää seuraavan teaserin kehiin. Jos sinulla on noin 50 sekunttia aikaa, niin katso video!
http://youtu.be/FcsqU-2ps2s
Jääpi multa nuolet ajamati, valitettavasti. Onnääs toi bmx alkanut kiinnostaa ja Kivikon SM-kisat on juuri samana päivänä ja ne kinkerit haluan nähdä. Mutta Villen tiiseri lupailee jtkn GG-kivaa. Olen kuulolla.
Tänään kiertelimme veli lansiven keralla R-mäen marareittiä ja pohdiskelimma notta Noin 7-Veljestä -ajankohta lähestyy. Eikos jotakin laiteta. Usmin polkutilanne?
Jos siellä näyttää huonolta niin korvikkeena voisi esim. olla pauttia toi samainen mara + Sääksin & Märkiön rantapolut. Oliskos p-olkisin mukana vetämässä ajokoiraryhmää? Onko aatoksia ja mielipiteitä?
Millasta ajankohtaa meinasitte? Lokakuun alku saattais onnistaa muuten näyttää aika heikolta.
Usmin polut oli ihan kunnossa mutta siinä missä mara erkanee seiskaveljekseltä jatkuu seiskaveljes hyvinkään suuntaan erittäin pusikkoisena...
A. Kiven päivä on 10.10 että sitä ennen su 6. tai jälkeen su 13. Minä mieluummin ottaisin sen ennen. Edith. Eikun ehdottomasti 6.10. Seuraavasta viikonlpöusta alskaa syysloma ja saattaapi olla että jtkn perhevelvotteita ilmenee. Kuinkas on jäsenet JaSa, Taittoville, 29", lansive......?
Kohta nuoli lennähtää Kärkölään. Mitenkäs taukopaikat reitillä? Pohdiskelen tässä juomahuoltoa, kun minulle ei varmaan riitä kaksi pulloa vettä jos viikonlopun sääennustus pitää yhtään paikkaansa. Ja kai tuolla joku kaffepaikkakin on matkalla vai otetaanko Trangia?:p
Elikkäs reitti on alkuperäisillä spekseillä noin 130 km (muutaman kilometrin pidempi tai lyhyempi riippuen päivän kunnosta). Luonnollinen kaffepaussi löytyy Kärkölästä eli noin 70 km startista. Hikiällähän on kauppa ja sinne voidaan mennä, tosin vaatii kilometrin tai kahden mutkan reittiin. Hikiä-Kärkölä ja Kärkölä-Hyvinkää osat reitistä ovat kovin agraaria aluetta.
Twentyniner, Sirrautio, Obeesi ja Lansive ovat jonkin sortin kiinnostuksesta ilmoittaneet. Lähtö siis Alttarikiven läheiseltä lentokentän parkkipaikalta klo 9.00. Ajattelin, että maltillinen vauhti sopii kaikille. Laskeskelin aluksi, että hiekkatietä olisi noin 90%, mutta luulen, että viimeinen hiekkapätkä suosiolla jätetään väliin ja ajetaan asfalttia pitkin (noin pari, kolme kilsaa).
Mukana ollaan, ehdottomasti. Tässähän on salaa treenattu koko kesäloma ympäri eteläistä Suomea, joten pitäisi olla vähän helpompaa kuin viimeksi - ehkä. Kalustoa vielä pohdiskelen: vaihteet vai ei-vaihteet - kas siinäpä pulma. Ensi vuonna saan jo huoletta käyttää vaihteita (Henri Desgrangeen mukaan).
Sääprofeetat lupaavat erinomaista soranmurskauskeliä sunnuntaille.
Myös täältä ollaan tulossa. Kalusto on jo tsekattu: vaihteet ja kippurasarvet.
Eiköhän kaffepaikalla saa vesitäydennyksen hoidettua ihan helposti.
Keväinen lonkkakipu on äitynyt polvikivuksi...perkeleesti Buranaa mukaan ja klo 09 Lentokentän parkkipaikalle ,see you. Sama homma kun Lansivella, nestettä pitää saada. En halua ottaa juomareppua mukaan ja runkoon mahtuu vain 750 ml mukaan, sillähän ajaa sen 2h tarvittaessa :)käydään vaikka jossain hautuumaalla lainaamassa kukkien kasteluvedet.
http://farm3.staticflickr.com/2865/9...bfe1198b_c.jpg
Kärkölän nuoli banneri by ville.parkkinen, on Flickr
Ja lähtöhän oli alttarikiven lähellä olevalta lentokentän parkkipaikalta. Alttarikivi kuulostaa niin paljon seksikkäämmältä kuin parkkipaikka.
Jos ja jos, niin mukana? Vetäjäpulaa todennäköisesti, jos samanlainen häppeninki kuin viimeeksi?
No jos pienellä porukalla, niin Erkylä - Oitti suuntaan voisi ehkäpä lähteä. Kääntöpisteessä makkaranpaistoa.
Hyvää matkaa Nuoli-matkalaisille.
Oliskos sitä vatäjäpulaa sittenkään? Jos p-olkisin + HyPy hoitaa ajokoirat ja me muut nautiskelijat niin eikös me pärjätä? Vidaan jakaantua vaikka kahteen ryhmään: hidas ja vielä hitaampi?
Oliskos se sitten ihan sama kuin 2011? Mulle se passaa kyllä. Ei mulla ole mtn Erkylä/Oitti -osastoa vastaan, mutta jos lähtöoletus on että Rajamäeltä aloitetaan niin tulee ehkä liiankin eeppinen lenkki.
Kiitos TVillelle, turhaan ei ole mennyt aika karttojen
kanssa reittiä suunnitellessa, niin mainion lenkuran olit meille suunnitellut. Kiitos myös muill
e mukana olleille ajoseurasta.
Kiitoksia hienosta lenkistä! Nyt jäämme innolla odottamaan mitä pimeässä meitä odottaa.
Mahtava reitti. Oli taas semmosta pätkää että löytymättä olis jäänyt, vaikka olis kuinka koittanut etsiä itse.
Kiitokset Villelle reitityksestä.
Hieno päivä ja paljon kilometrejä!
Pitänee putsailla pölyt ketjuista ja rattaista. Se henkselihousujen taskusta kadonnut kahviraha löytyi sitten kotona, tipahti lahkeesta suihkuun mennessä..
Toivottavasti kellokosken mies löysi tien kotiin?
Kiva kuulla, että reitti kelpasi. Kyllähän se reissun nautinto tulee seurasta ja tänään myöskin säästä. Kiitoksia ajoseurasta.
Kiitokset seurasta ja hienosta retkestä myös minulta, ottiko joku reitin ylös, mulla ST jumitti ja oli sammunut pari kertaa, varsinkin alkumatkasta jäi tallentamatta viivaa. Kellokoski löytyi kyllä ja 25:sen jälkeen tuttua reittiä pitkin.
Täältä löytyy reitti.
perskules... nyt kun tän kesän on tässä polkenut niin on löytynyt jo ihan kiva peruskunto... eli ens kesänä kehtaa änkeytyä ihan mukaankin :)
Moi
Olisiko reitti dataa tarjolla GPX tahi KML formaatissa?
Olisko huomisaamuna mtään useamman tunnin ajoja tiedossa? Suunta voisi olla Erkylä ja siitä etiäpäin?
Jos ei lähden yksin:(