2-ch äänen dinosaurusharrastajat
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
Köfte
Mä en päässy Dunlavyissä kuin Cantataan asti. Jeesustelun arvoinen sekin.
Dunlavyt oli kyllä omaa luokkaansa. Niin soundibalanssin hajuttomuuden, äänikuvan kuin myös dynamiikan välittämisen suhteen.
Niitä on ikävä edelleen. [emoji12]
Dunlavythan oli kuormana erittäin helppo vahvistimelle(yksi suunnitteluperiaatteista), toki hyötyivät nekin virtapiruista vahvaimista.
Edit: oikein haikeus iskee kun aloin muistemaan Sphinx-DAL-soundia. Kun koko seinä soi, ja dynamiikka tuntuu olevan rajaton. Alarekisterin toisto alkaa sieltä pohjamudista. Ai saakeli, otettava kalia.
Edit2: kuvassa muuten taitaa olla Duntech Sovereign? Itsellä ollut Statesmanit, ei sytyttäny.
2-ch äänen dinosaurusharrastajat
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
Teemu H
Mitä, paraneeko Dali muka vaihtamalla? :)
Minulla on rippikoulu- tai YO-lahjarahoilla 1990-luvulla ostetut Dali 505:t yhä tuossa telkkarin vieressä lattialla. Sillä toisella lahjarahalla ostin NAD 312 stereovahvistimen. En enää muista, kummat ostin ensin.
Ja tarkemmin kun aamulla pöntön takaa tarkastin, Dalin 202:t. Äänikuvaa saisi kyllä kohennettua tuplaamalla budjetti ja silloinkaan ei mene pankki ns. rikki. Toisaalta hellasärö voi näinä aikoina kasvaa moisen hankinnan myötä.
Mä ostin saman NADin 14-vuotiaana! Ko. vahvistin on nykyään kaverin autotallin vahvistimena. Ainut puute oli kauko-ohjain, joten tehtiin vaihtarit. Rikkihän tuota ei saa :) :)
Lähetetty Tapatalkista, pahoittelen kirotusvirheitä.