Tapatalk vähän säätää.... Meikäläinen hiihtelee viikonloppuna keski-suomessa, joten ajelkaa vaan.... Meinasin illalla käydä kokeileen lahdentien vierusta.... Jos Keravalla kävis kääntymässä.
Printable View
Tapatalk vähän säätää.... Meikäläinen hiihtelee viikonloppuna keski-suomessa, joten ajelkaa vaan.... Meinasin illalla käydä kokeileen lahdentien vierusta.... Jos Keravalla kävis kääntymässä.
Kyllä kiinnostaa sunnuntailenkki Alkaa hiihtäminen jo rassaamaan. La stadikakeikka.
Eilen reilut pari tuntia pyöräteitä. Vaarala-KehäIII-Tuusulantie-Tuusula-Kerava-Lahdentie-Vaarala. Matkaa reilut 40 km ja aikaa pikkasen yli 2h. Eli hiljaa mennään... Paikkapaikoin pyörätiet melko pehmeitä, ainakin eilen. Viikonlopuksi luvattu pikkupakkasta, joten hyvää lenkkiä vaan teille. Mää vaan hiihdän ens viikonloppuna....
Kyllä sunnuntaina saattaisi lenkki olla paikallaan. Ihan mukavaa keliäkin luvassa.
mullekkin kävis sunnuntai hyvin, joten olisko perinteinen klo 10:00 hyvä ?
Oliskos kuitenkin 11 tai 12 parempi? Kerkee herätä.
Meitsi ehtii vasta kello 13.
13.00 toimii oikein hyvin. Valoisaa taitaa olla jo viiden tietämille.
Onx kellonajasta nyt jokin yhteisymmärrys?
Jää lenkki väliin, muuta menoa. Syksyllä oli lähtöaika 12.00 joten se varmaan toiminee tässä keväälläkin sunnuntain lenkeille?
Minäkin ehdin vasta kl 13. Tuli vähän koisattua raskaan lätkäpelin jälkeen!
Yep
Tulen paikan päälle klo 13
Näillä liukkailla ei hirveän kovaa meikä
kyllä pääse.....kai noi klv:t kuitenkin
jotenkin ajettavassa kunnossa on
Max aika mulla 2 tuntia kun klo 16 pitäisi olla reissussa
Tapani
Pääsen sittenkin, 13.00 lenkille.
Ok, mennään tutkimaan tilanne, sittenhän tiedämme! 2 tuntia joka tapauksessa maksimi mullakin.
Yep
Lenkki veivattu 3 miehen voimin.
Siirtymisineen tuli mulle n. 55km, vähän yli 22 keskari
Kiitti lenkkiseurasta!
Tässä data:
http://connect.garmin.com/activity/66905468
Tapani
Ei sitä hiihtämisellä näköjään fillarikunto pysy tai sitten pitää hiihtää todella pitkään. Loppumatkasta meinas hengästyä. Kiitos seurasta, kiva lenkki!
Tuo teidän vauhti näyttää sille, että tulen vasta kesäkuussa tai jos sittenkään teidän kanssa lenkille....
Kyllähän se paljaalla asfaltilla kulkee kevyesti kakskakkosta.
Mää taidankin ruveta täyspäiväiseksi spinning-miheksi. Kukaan ei pääse karkuun ja siinä saa huijata niin paljon kun kehtaa.... Onko se se täyspäistä, sitä en tiedä....
(tohon mun tekstiin olis varmaan joku hymiö tarvittu.....:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolley es::rolleyes:)
Mää aattelin ihan vaan luomua edelleenkin, tosin on kyllä jokunen spinning kerta ostettu ;). Kiva lenkki tänään, vastatuulta havaittu, aurinkokin paistoi, pientä esimakua kesästä :)
joo mäkin taidan ajella vielä kuntoa ylös ihan omassa rauhassa (hitaasti ja pitkään periaatteella)..ennen kun viitsin tulla hikoilemaan teidän kanssa =D
lauantaina klo 10:00 ajattelin käydä pyörähtämässä Sipoossa jonku reilu 2tunnin ympyrän saa tulla mukaan mutta vauhti on sitten rennon hidasta ja siitä ei luisteta ;)
ei toikaan huono vaihtoehto olisi...
jos on turhan viileetä pyörähdän vaan "pikaisesti" Sipoossa kyllä sieläkin saa aikaa kulumaan kun pitää vauhdit matalana :)
Ois hauska lähteä matkaan, mut siirtymää tulee jotain 14 km suuntaansa ja nykykunnolla sekä talvikelillä ja -kalustolla meikäkäisen lenkkieväät olisi nopeasti syöty ja takaisin pitäisi tulla luultavasti metrolla...
Ilmoitelkaa, jos suuntatte joskus keskuspuistoon, niin voisin tulla peesaamaan.
Yep
Aamuvuoro duunissa, sorry......
Tapani
Ei pääse, lauantai menee töissä.
Jos huomenna ei ole 10 astetta kylmempi, niin voisin kiekan itään tehdä, mutta luulen kyllä Antti, että kymmeneltä on kylmä. Puoleen päivään mennessä luulisi nousevan edes vähän lämpö?
mä yritän pysyy rytmissä ja lähden noin klo 10:00 mustavuorelta.. ajattelin ajaa rauhassa äpaut pari tuntia fiiliksen mukaan....
Tää on jo kesän juttuja mutta kuitenkin... Ejexin kanssa tästä oli eilen puhetta.
http://www.sftour.fi/
Jos homma toteutuu, niin saataiskohan Itä-helsingin porukasta tämmöiseen kuntotapahtumaan porukka kasaan. Meitä kuntoilijoitahan piisaa täällä idässä...:rolleyes::rolleyes:
14 astetta! Uusi yritys puolelta päivin!
noniin ylös, ulos ja lenkille...
ei se siitä hirveesti lämpene ja jos lämpenee niin voidan nautiskella siitä paluumatkalla. lähtö noin klo 10:00
Nyt on 8 astetta aurinkopuolella ja 12,5 varjossa, joten kl 12 taitaa olla ajokeli? Ei tuulta. Haetaan Antti pois sieltä Sipoosta jos vaikka ei itse pääse laakerien jäätymisen vuoksi!:)
Saanko joskus osallistua porukkaan maasturilla? Jos en pysy mukana niin sitten en. Tulee viikonloput vietettyä aivan Mustavuoren kupeessa ja lenkkiseura kelpaa aina.
No niin, Antti löytyi hyvässä kunnossa, eikä hampaat edes kalissut. Vähän kylmä keli oli varpaiden ja sormien mielestä. Jos saisi aina ajaa myötäiseen, ettei viima käy..........
Ja Östersundomin Siwan kohdalta ajetaan joka kerta, kesät talvet, että tervetuloa mukaan! Tähän aikaan maasturilla pärjää jopa paremmin kuin cyclocrossilla.
joo tänään vedettiin lenkki kahdessa eri ryhmässä...
molemmissa ryhmissä oli yksi ajaja :rolleyes:
lenkille lähdettiin kahden tunnin välein, eräänlainen Itä-Helsinkiläinen takaa-ajo tai seuraa jälkiä leikki :D
Ja mää olin se kolmas, mutta eri reitillä ja vielä myöhemmin...