Kausi avattu. Uuhimäki 40 km ja noin tunti ja 40 minuuttia. Kiitokset seuramiehille. Helpoin ja pisin kauden avaus kautta aikojen. Sovittiin poikkeavasti sunnuntain lähtö klo 11 Teboililta. Suuntana luultavasti Hiltulanlahti tai Kurkimäki.
Printable View
Kausi avattu. Uuhimäki 40 km ja noin tunti ja 40 minuuttia. Kiitokset seuramiehille. Helpoin ja pisin kauden avaus kautta aikojen. Sovittiin poikkeavasti sunnuntain lähtö klo 11 Teboililta. Suuntana luultavasti Hiltulanlahti tai Kurkimäki.
Joo hyvä lenkki oli, mielellään matkaan toistekkin;) Sunnuntai jää väliin...
Kulki tosiaan kevyesti. Vähän tosin lopussa alkoi väsyttämään allekirjoittanutta.
Jos nyt illalla ei tapahdu mitään ihmeellistä huomenna uusiksi.
J.K. Jäi kysymättä, että Rastaantieltäkö lähdetään huomennakin?
J.J.K. Luetun ymmärtämisessä pikkasen parannettavan varaa. Teboililta alkaa tottakai.
Tuliko Aki L meitä vastaan tänään metsäkoullulla.
T: Siilinjärven pojat kolme vasta siinä vaiheessa, mutta Hannu löytyi myöhemmin.
Oliko joku Kuopiolaisista tänään Siilinjärvellä, Räimäntiellä ajamassa puolenpäivän jälkeen.
Valitettavasti jää huominen lenkki minullakin väliin. Pitää lähteä paremman puoliskon kanssa appiukkoa auttamaan mökille ja lähtö on jo 9.30.
Mutta ensi viikolla nähdään, jos luoja suo.
Tänään klo 11.00 ei tungosta ollut. Minä vain. Kurkimäki oli ihan ajettavassa kunnossa ja mäet yhtä raskaita kuin ennenkin. Ensi viikon sunnuntaina perinteinen aika klo 10.00.
Onkos sunnuntaina tarkoitus lähteä Uuhimäen suuntaan, vai joku muu lenkki? Ja onko lähtijöitäkään? Minä ajattelin, että testaisin tuon pinnaviritelmän, kun sain sen korjattua.
Minä meinasin tosiaan huomenna lähteä kokeilemaan, mutta pinnaremonttia tehdessä huomasin, että takavanne on vääntynyt käyttökelvottomaksi. Ennenkuin saan hankittua uudet vanteet niin minulla on pakkolomaa pyöräilystä. Loma kestää näillä näkymin ainakin kuun vaihteeseen. Ensiviikolla pitäisi käydä paikallisista liikkeistä kyselemässä kiekkojen hintoja.
Minulla on vanha 105, eli 9-pakka. Ne ei taida sopia yhteen.
Ok.
Huomasin äsken, että entinen on 10-pakka ja yllättäen nykyinen pakka on uuden rattaan mukana asennettuna 9. Asiaa en ole 200 km ajamisen aikana huomannut, mutta nyt laskin hammasrattaat. Kyllä on ihmetys suuri. Pitää käydä rattaan ostoliikkeessä asiaa hämmästelemässä. Taitaa "päivittäminen" jatkua. :seko: :eek:
Eli ainakin 3 kaveria starttaa klo 12 Teboililta noin 2-3 tunnin lenkille.
Ehdittiin ensin. Klo 10 myös kolme. Kiitokset vetomiehille (uusille) jälleen kerran. Jälleen kerran totaalinen sammuminen 50 km kohdalla. Nyt jälkeen päin huomasin, että pitäisi varmaan vähän paremmin syödä lauantaina ja sunnuntaiaamuna. Vehmerin lenkki 96 km / 3h40min. Poikain keskinopeus olisi ilman minua ollut 28 km/h, mutta onnistuin jarrutamaan menoa sen verran, että kotiovella keskinopeus oli 25,5. Toinen virhe oli aivan liian kevyt vaatetus. Ei kesäkamppeet kesää tee! :(
Jos keli ei pahene, niin rauhallinen porukkalenkki tulevana keskiviikkona 17.30 Rastaantien Teboililta. Pääsiäisen jälkeen kun valaistusta riittää pitempään keskiviikkoisin klo 18. Myös alalle aikovat tervetulleita mukaan!:)
Mulla oli keskinopeus 26.6 ja matkaa tuli 90km. Matka oli hyvä, joskin lopussa tunsi ajaneensa...Palaan kuopion lenkkeihin taas pääsiäisen jälkeen:)
Mystinen oli se mies, joka sillä retkipyörällään ajoi loppumatkan meidän kanssa;)
Mut tuskin sillä oli 70km takana siinä vaiheessa:rolleyes:. Kovaa se silti meni sille pyörälle!!!
Taitaa huominen lenkki jäädä tekemättä maantiepyörällä. Pääsiäisen jälkeen yritellään uudestaan. Virkeimmät virpojat varmaan ajavat myös pääsiäispyhä(i)nä. Itse olen etelän leirillä Porin suunnalla. Pyörä kulkee mukana auton katolla. Viime vuonna kausi alkoi siellä 12 km lenkillä Pitkänäperjantaina. Nyt yritän laittaa nollan perään. :)
Pääsiäismaanantaina olisi ajamaan yritystä täälläkin päin. Porin seudulla huolimatta tuulesta ja tuiskusta taittui yli 100 km eilen ja toissapäivänä. Jos ei jäätävää sadetta tule niin yritän Rastaantien Teboililta startata klo 11. Tervetuloa mukaan kärsimään. :)
Foreca lupaa parempaa kuin ilmatieteenlaitos. Jos keli ei oo kehno ja ehdin klo 11 Teboilille voisin liittyä seuraan pariks tunniks.
Jälä 40 km ja 1h40min. Keli oli erittäin kehno Vuorelan tienoilla. Lunta pari senttiä. Kura jäätyi mielyttävästi joka paikkaan. Olisi pitänyt lähteä etelän suuntaan. Yhteislenkki ei tänään ollut nimensäveroinen, kun kerran yksin olin.
Aamuinen lumipeite sai luopumaan lenkistä kokonaan.
Viisaalla reitin valinnalla olisi pysynyt ihan hyvin kuivin jaloin. Ei paljoa naurattanut lenkiltä tullessa. Kotiinjääminen olisi ollut varteenotettava ratkaisu. :)
Tänään lauantaina ajelen Rastaantien Teboilin kautta n. 17.30 (Baskimaan ajo menee nauhalle). Tervetuloa mukaan kevyelle vajaan parin tunnin lenkille. Huomenna on sitten perinteinen 10.00 -lenkki. Siihen osallistuminen voi olla vielä liian aikaista parin, viikolla kärsityn flunssapäivän takia.
Sähköpostien mukaan uudet vanteet tulevat maanantaina, joten minäkin pääsen tekemään (kauan odotetun) paluun maantielle ensi viikolla! Eli olisiko joku esim. keskiviikkona lähdössä Rastaantieltä jonnekin päin?
On. Ihan sama minne. Siinä kuuden nurkilla. Tiistaina sitä ennen tänne:
http://www.kuopys.fi/
17.4 tiistaina klo 18-20 Kuopiohallin 2 kerroksen kokoustilassa.
Tervetuloa vanhat jäsenet sekä seuran toiminnasta tai jäsennyydestä kiinnostuneet!
Tämä selvä!
Miten Kuopiossa käy "osasarjakisassa" Campa - Shimano - Sram, kun Siilissä on kovasti Campan perään monimies?