Mä oon aina maksanut visa electronilla ja hyvin homma toiminut.
Sammon kortti. Runko ja keula tuotiin ihan olohuoneeseen asti 20 eurolla.
Printable View
Mä oon aina maksanut visa electronilla ja hyvin homma toiminut.
Sammon kortti. Runko ja keula tuotiin ihan olohuoneeseen asti 20 eurolla.
Verkkopankkisi sivuilta löytynee ohjeita ulkomaan maksuun...Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti gunnar
Jos ei muuten luonnistu, niin menet henkilökohtaisesti pankkiisi, kyllä ne siellä tietää (ja veloittavat hyvän summan palvelustaan...)!
Tai sitten Gunnar soitat omaan pankkiisi! Kait ne sentään puhelimessa antaa neuvoja ilmaiseksi..? ;)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Zarni
Nopeutta. Maanantaina CRC:lle tilaus ja torstaina romut postissa... Viikonlopuksi uusi ratas paikalleen.
Nopeus ratkaisee minullakin voiton useimmiten CRC:n hyväksi. Tuo kolmen päivän toimitusaika pätee myös siihen halvempaan toimitustapaan (Royal Mail): kamat tulevat kirjaimellisesti lentäen Suomeen.
Saksalaisista kaupoista saattaa löytyä joskus halvempaa tavaraa, mutta monesti myös toimituskulut, toimituksen kesto tms. ovat pykälää huonommat.
Omasta mielestäni CRC:n ainoa huono puoli on se, että maantiekamaa löytyy melko huonosti.
Aloittelijan kysymys: Kun maksatte visalla, periikö Luottokunta lisämaksuja vai onko hinta visalaskulla ollut tuotteenhinta + rahti? CRC taitaa olla punta-alueella.
Ainakaan Masterilla ei ollu mitään ylimääräisiä lisiä. Tuskin Visallakaan?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti fob
Englanti on!Lainaus:
CRC taitaa olla punta-alueella.
Nostentaan tämä..
Tilasin kamat 14.12.2005 klo 21:51.
Saas nähdä milloin tulee...
Kun teet tilaukselle check-outin ja olet valinnut käytettävän rahtipalvelun, näet suoraan laskun loppusumman eli tavarat + rahti. Mitään muuta ei tule päälle. Ja jos sulla on eurot säädetty näkymään, niin hinnat näkyy euroinakin.Lainaus:
Lainaus:
Tämä totta, mutta CRC ei sijaitse Englannissa vaan Pohjois-Irlannissa. Punta-alueella yhtä kaikki, mutta tarkkuutta. :rolleyes:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti TimoF
http://www.kerrolisaa.com/kuvat/harmi.jpgLainaus:
Alkujaan tämän lähetti Maped
Minä laitoin tilauksen keskiviikkona 14. päivä klo. 13 britannian aikaa eli noitten lupauksien mukaanhan sen ois pitäny jo perjantaina tulla vaan vielälään ei oo DHL:ää näkyny! :eek: Jos tänään ei näy/kuulu pitää laittaa ukaasia...
Miksi et ota seurantakoodia CRC:n tilaussivulta, ja käy dhl:n sivuilta seuraamassa missä paketti menee`?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Kenttu
Oma paketti; tilattu 19.12, lähtenyt 19.12. Saa nähdä milloin saapuu...
Tämän nyt varmaan kaikki tajuaa itsekin, mutta sanonpa kuitenkin - eli muistakaahan niitä pakettejanne odotellessa ottaa huomioon joulun hidastava vaikutus ennenkuin ruinaatte postin/DHL:n/minkätahansa lähetysten viivästymisestä...itse en tilaisi tähän aikaan vuodesta mitään mistään juuri sen takia. Odottelu imee... :eek:
Onkohan paketti sitten lie ees lähteny. Mulla ei nimittäin ole muita kun tuo tilaus ID eli ei sen kummempaa lähetyksen seurantakoodia. Eli ei mitään mailia oo crc:stä tullut vaikka tuolla oli, että pitäs jotain tarkempia tietoja tulla...
Klikkaa sitä linkkiä siinä CRC:n lähettämässä tilausvahvistuksessa. Sieltä pääseet "My account" osioon ja sieltä klikkaat "View your orders". Sinne sähköpostiosoite ja salasanasi - ja avot pääset seuraamaan tilauksesi kulkua! :)Lainaus:
Joo oonhan mä sieltä kattellukin, mutta siellä on tilauksen statuksena vain, että processing. Eli ilmeisesti ei vielä ole edes lähteny jos tulkitsen oikein.
Aivan, tilauksesi on siis edelleen käsittelyssä. Oiskohan jokin artikkeli loppu varastosta, kun eivät ole saaneet parsittua lähetystä kasaan..?Lainaus:
Voithan toki kysäistä CRC:stä, että mikä maksaa.
Laitoinpa mailia crc:hen. Kumma homma, kun kaikkia partseja sivujen mukaan on kuitenkin hyllyssä. No jospa nuo vastaisivat mailiini...
Homma selkis. Olivat "lähettäneet" varmistusmailin jo samana päivän ku tilauksen laitoin, mutta ei ainakaan minulle ollut tullut perille. Ekaa kertaa ku tilailen niin haluavat fax:lla tai emailin liitteenä skannatuna virallisen documentin henkkareista osoitteineen...
Lienee maksutapakohtainen? Ei multa ainakaan mitään kyselty ensimmäisen tilauksen kohdalla, Visaa vingautin ja nopeesti tuli paketti! [IMG]/forum/images/icons/icon14.gif[/IMG]Lainaus:
Viime keväänä jäi multakin varmistusmaili saamatta, johtui siitä että postipalvelun tarjoajani oli luokitellut crc:n käyttämän serverin spämmiserveriksi jo vuonna 1998.. Nyt kyllä tuoreimmasta tilauksesta tuli tuo varmistus ihan perille asti.
Näin se etenee, ainakin Visalla
- jätän tilauksen 11. 12.
- tämmöinen tulee sähköpostitse 12. 12.
All of the items in this order have now been shipped.
To track and manage your orders use the My Account section by clicking or visiting this link:
http://www.chainreactioncycles.com/M...MyAccount.aspx
Thank you from the Chain Reaction Cycles Team.
http://www.chainreactioncycles.com
- paketti on Royal Mailina Lohjan postissa 15. 12.
- tilasin myös Barracudasta tavaraa 11. 12.
- tämmöinen tulee sähköpostitse 12. 12.
Dear customer,
Thank you for ordering from MTBikers.com.
We have shipped following item(s) with Chronopost today:
- paketti on kotiinkannettuna (12€) 14. 12. :D
Tätä kokonaisuutta kun vertaa 10-15 vuoden takaiseen tilanteeseen, niin jotain pientä kehitystä on havaittavissa...Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti A.M.®
On se hinternet hieno asia :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti Mika Nieminen
joo CRC on kyllä itellä toiminut jokaisella tilauskerralla aivan loistavasti ja heidän webbisaittinsa sekä muut prosessinsakin tuntuvat olevan ensiluokkaiset. ei paljoa enää huvita ostaa samaa kamaa kalliilla lähikauppiaalta.
Päivitentäänpäs tätä: Tavarat oli postissa 19.12. iltapäivällä noudettavissa. Hyvin näyttää toimivan CRC:ssä jopa näin joulun alla.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Jarski
Toivottavasti DHL tois kamppeet ennen huomista puoltapäivää, että sais jouluksi partsit kuolattavaksi. Itellä paketti oli myöhästynyt vielä belgian lennolta, mutta viime yönä on lähtenyt 3:n aikaan liikenteeseen. 20. päivä oli siis crc:stä paketti noudettu.
Ei paina joulukiireet crc:tä. Sunnuntaina tilasin, nyt ois paketti lähipostissa. Tosin, en ole kyllä ihan varma onko tuo crc:stä, kun lähettäjäksi on merkitty Great Britain? Epäilen kuitenkin että kuningatar mulle mitään joululahjoja lähettäisi :eek:
23-12-2005 03:54 International Hub Left origin countryLainaus:
Alkujaan tämän lähetti Jani Mahonen
23-12-2005 03:48 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
19-12-2005 15:32 Belfast Central Depot Collected from customer
Varmaan joulun piikkiin menee 4 päivää Belfastissa... Jos ensiviikon alussa olisi perillä?
Nooh... CRC toimi nohevasti, kuljetus tökkii (odotetusti).Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Turboankka
Meitsin paketti sitten ehti varsin passelisti ennen joulua sitten ku läks crc:stä. Eli tiistaina lähti paketti ja oli eilen torstaina puolen päivän aikaan oven takana.
Jos mä nyt oon käsittäny oikein ni DHL kuljettaa kotiovelle? Entä jos ei ole kotona kun ne tulee, maksaako se extraa? Entä saisiko ne postiin? Olisi kätevämpää jos tuote tulisi postiin ja sen saa sitten hakea kun on aikaa, ollaan aika harvoin täällä kotona.
Pieni mahdollisuus on, että kuski soittaa ennen paketin toimittamista, jolloin voi sopia missä ottaa paketin vastaan. Mulle kuriiri soitti kun olin töissä, ja sovittiin paketin luovutus duunipaikan parkkiksella. DHL:n kuski säästyi parinkymmenen kilometrin turhalta ajomatkalta ottamalla etukäteen yhteyttä! Mitään takeita ei siitä ole, että kuski soittaisi etukäteen, mutta ainahan voi soittaa Suomen DHL:lle ja sopia toimituspaikan/-päivämäärän.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti westside
Kantsii ehdottomasti soittaa DHL:n asiakaspalveluun ja pyytää välittämään kuskille tieto, että soittelee, kun on tavaraa tulossa. Minulla ainakin on toiminut todella hyvin, kun pariin kertaaan on joutunut suunnitelmia muuttamaan.
CRC toimii hyvin ja tavarat tulevat todella nopeasti DHL:llä. Maanantaina tilattu, keskiviikkona kotiovella.
Ei oo VIELÄKÄÄN perillä :mad:Lainaus:
Miksi aina minä?
tilattu 13.12.05 yks headsetti (0.2kg paketin paino) toimitus tapa parcel mail
lähetetty 13.12.05 eteenpäin
15.12.05 paketti jossakin päin tanskaa
20.12.05 paketti jossakin päin suomea
22.12.05 pling plong kotiovella soi kello =)
nopeeta sekä helppoa =)
Onko kenelläkään kokemuksia Royal mail internationalista?
miinukset ja plussat?
Royal Mail on nopea ja luotettava: kamat tulee yleensä perille viimeistään neljässä arkipäivässä. Tilasin kerran Englannista kirjan torstai-iltana ja se tipahti postiluukusta kotiin maanantaiaamuna.
Perillä!Lainaus:
En suosittele kellekään ParcelForcea!
En minäkään: /forum/showthread.php?t=21764
Tuolta sepustuksesta löytyy linkki RF:n Parsel Farse-keskusteluun, joka viimeistään herättää.