Pyörä lähti Suomea kohti päivän etuajassa. Tulee DHL:llä eikä siwalla.
Printable View
Pyörä lähti Suomea kohti päivän etuajassa. Tulee DHL:llä eikä siwalla.
Tulipa Itellalla. Annettua "jäljityskoodia" ei Itella, eikä Suomen DHL:llä tuntenut, joten kävin asiaa ruokatunnilla postista kyselemässä. Ei löytynyt, mutta sitten kun sanoin, että kyseessä on pyörä, niin siellähän se oli. Otin jättipaketin kantoon, kun jalan olin ja raahasin sen apinaraivolla pari kilometriä kotiin. Kotona olikin tuloilmoitus odottamassa.
Pyörä oli siististi pakattu, eturengasta ja polkimia vaille ajokuntoinen. Siisti homma!
23.4. perjantaina tilaus sisään, samana päivänä ilmoitus että tilaus on otettu vastaan
26.4. maanantaina ilmoitus että tavara on lähtenyt matkaan
30.4. perjantaina Itellan kaveri toi paketin ovelle
Paketista löytyi tilatut Löfflerin bibshortsit, mitkä makso poistomyynnissä 28€ (+postimaksu) ja mitkä istuu kuin hanska käteen. Mukana paketissa oli tervetuliaslahja, eli tollanen ohkanen kangasreppu, mitä ehkä voi kesällä rantakassina käyttää.
Iso peukku! Tulen varmasti asioimaan tässä putiikissa uudestaan.
Pyörä tuli tosiaan ajokelpoisena, kun sen paketista eilen esille kaivoin. Vain etukiekko oli irti ja erikseen paketin sisällä omassa laatikossaan. Ohjaustanko suoraan. Satulan säätö. Polkimet kiinni, niin ei muuta kuin ajamaan. Malliahan naisten pyörissä on Red Rose, eikä Bull. :D Suosittelen!
Tilatut tavarat ovat tuloillaan Suomeen, mutta postista tupsahti yli kilon painoinen, yli 2,5 cm paksu A4-kokoinen kuvasto, jota en ollut edes pyytänyt. Voi olla, että tuolta löytyy uusia tärkeitä asioita tilattavaksi... :)
No sitten rupesi tapahtumaan. Meiliin tuli ilmoitus, että fillari nyt työn alla ja menee kenties 5-10 ennenkuin lähettävät. Ja mitä vielä, taisi melkeinpä seuraavana päivänä lähteä ilmoitus, että ovat lähettäneet fillarin. Pyörä saapui maanataina ehjänä ja kaikki osat olivat kuten speksasin. Ei moitteen sijaa.
Tuli pieni tilaus tehtyä ko. putiikkin ja ainakin tämä 1. tilaus meni putkeen. Tavarat viikossa Suomeen, mukana oli vielä yllätyksenä tervetuliaislahja. Tilausvahvistuksen mukana tuli DHL:n sivulle ohjaava linkki, jossa oli seurantakoodi. Kun paketti oli siirtynyt Suomeen, paketin vaiheista ei päivittynyt lisätietoa. Tänään oli postinjakaja kuitenkin tiputtanut noutolapun eli lähipostiin tuli asiaa.
Peukut tälle putiikille.
Tänään tuli iso (33x22x11) cm pahvilaatikko Roselta. Sisälsi noin 3 metriä pakkauspaperia ja muovipussissa kaksi pientä linkun mutteria. Hinta 0 eur. Runsas viikko meni ja pyörä taas ajokunnossa.
Tällä hetkellä näyttäisi olevan yli 30E tilaukset rahtikuluitta Rosessa.
Jahans jahans. Ei sitten hyväksytty Electronia mikä oli toki odotettavissa joten täytyy tyytyä tilisiirtoon. Siitä muutama kysymys.
Eli Account number on selvä. Tuleeko Bank institution kohtaan nimi nimenä vaiko Swift/BIC-koodina? Ja tuo Credit card holder olen ilmeisesti minä vaikka luotollista korttia en omistakaan.Lainaus:
The transfer should be made to our account no. 134 007 held with Stadtsparkasse Bocholt (Bank code 428 500 35); further details for foreign transfers: IBAN DE28428500350000134007, SWIFT BIC WELADED1BOH.
http://lh6.ggpht.com/_M9ZocZeCHpA/TA...H3rb4/Rose.jpg
Nyt sattui Roselle ensimmäinen erhe. 10-koon hanskat tulivat kuutoskoossa. Annoin ne eteenpäin pikkukätösiin, joten suurta vahinkoa ei sattunut. Pitää kuitenkin reklamoida, kunhan ehtii.
http://roseversand.com/bikes/mountai...&detail2=25778
Hieno pyörä, mut huomaatteko renkaissa jotain outoa? :)
Tää Rose on ihme kauppa. Suurin osa heidän myymistään fillareista on loppu. Kun kysyy sähköpostilla niin tavaraa on mutta sitten 10 minuutin päästä tilausvaiheessa sanotaan että ehei.
Noo, tuli sitten hankittua pyörä paikallisesta intersportista. Syysale-aikana se oli hämmentävästi jopa halvempaa.
miten niin, eikös tuo combo lue ihan spekseissäkin? Oliskohan tuolla yhdistelmällä haettu optimaalista pitoa/keveyttä/ajettavuutta/jne yhdistelmää, Vai meninkö nöösinä taas vikaan:seko:
EDIT: Ja ettei menis ihan offtopiciksi niin tuolta olen hankkinut polkimet, tulivat perille olikohan viikossa tilauksesta ja viime viikolla cyclon, toimitus luvattu lokakuun puoliväliin. Emailia olen tuonne vaihtanut ja toistaiseksi pelkkää positiivista sanottavaa. Katsotaan miten tuon cyclon kans käy...
Hep, täällä ollaan ainakin korvat höröllä tuon kokonaisen pyörän suhteen, itsellä harkinnassa kanssa maasturi " jos luoja suo "....:p
Koeponnistin itseäni kiinnostavan pyörän oston ja toimitusaika oli viis viikkoa..
Mites kun tuolta tilaa jokaisen köyhän parhaan ryyp..lenkkikaverin Visa Kortin avustuksella, livahtaako rahat pittiavaruuteen vaikkei filoa näy vai vasta sitten kun tuote hypisteltävissä..?
Tiedäkö joku milloin on niillä (Roseversand) joku syysloppumyynti? Muistaakseni oli viime vuonna aika iso jossa tavaraa lähti aika nopeasti pois...
Oukkidoukki, kiitos ja kumarrus !!
Itse tilasin fillarin kesällä tuolta ja pyörä lähti sovittuna päivänä, mutta varautukaa odottamaan kuljetusta. Tulee saksan postin kautta, joka tomittaa sen itellalle. Muistaakseni meni melken kaksi viikkoa tulla perille. Muuten hyvää ja asiallista palvelua. Muutenkin kaikki suju hyvin ja fillari oli juuri se mitä itse speksasin. Mielestä hyvä asia oli myös henkilökohtainen myyjä jonka kanssa asioita oli mukava ja helppo hoitaa.
Epäilen, että tänä vuonna jättävät koko operaation väliin. Kauppa on käynyt sen verran paremmin tai tavaraa on tilattu vähemmän, että ovat myyneet jo pari kuukautta osittain ensi vuoden malleja. Lisäksi dollarin kurssi on kallistunut viime vuodesta ja ensi vuoden pyörät näyttää olevan 5-10 % kalliimpia kuin nykyiset.
Onkohan kellään Rosen 2009 kataloogia tallella? Löytyiskö sieltä tämän Red Bull rungon...
http://img138.imageshack.us/img138/6...ticross300.jpg
(ts. RED BULL STB-Rahmen 09 Multicross)
...geometriatietoja? Uudessa kataloogissa tuota ei ole löydy. Runkoa on käytetty multicross-300 and multicross-300 trekking -pyörissä ja minua kiinnostaisi olisko tuosta CC-pyörän rungoksi.
^joo löytyypi mittee tietoja oisit tosta geometriasta vailla?
Mul ei oo himassa skanneria, mut voisin tän päivän aikana koittaa pistää sen sulle meiliin tulemaan jahka skannerin löydän jostain. pistä vaik mailiosote yyveenä mulle.