Kilpailutin puhelinliittymäksi Globotelin.
Liittymä vaihtui Telian halvimmasta vähä-älyisestä Globotelin halvimpaan älyttömään ja säästän 4 € /kk.
Se on lähes 50 €/v :)
Printable View
Kilpailutin puhelinliittymäksi Globotelin.
Liittymä vaihtui Telian halvimmasta vähä-älyisestä Globotelin halvimpaan älyttömään ja säästän 4 € /kk.
Se on lähes 50 €/v :)
Lumiketjut autoon.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Lisää kotimaista käsityötä Amphion-leimalla.
^Kuullostaa hyvältä
--
Tässä nyt kuvakin tuosta Grävelistä. Aattelin joululahjaksi mutta menishän se synttärilahjanakin. Köyhä kun on niin piti ostaa samaan sävyyn kuin Lidlin softshell-pyöräilytakki kun puoleen hintaan sai. 45 mm kumit vaikuttaa aika leveeltä, mahtaako kulkea yhtä kovaa kuin cyclo.
Alla pyöränsäilytysmatto johon myös kurapyörät tulee.
https://pic.useful.fi/4d3ICBM1-.jpg
^Hienolta näyttää. Drive-side kuva kertoisi enemmän. 2x10? Ilmeisesti vaijeri-jarrut? Oliko kuinka kallis?
Itse hankin (työnantaja maksoi) uuden puhelimen. Ei kiinasta. Put your money where your mouth is.
^2 x 11 nopeuksinen, vaijerijarrut varmaan, 105 sarjaa. Teknisesti ottaen työsuhdepyörä mutta melko säätö alkaa laskemaan verotusarvoa, arvo/käyttöikä/kk ellei tuo sitten menisi työkaluna .. 1290€ - 50%
hammasrattaita titamiinipaketissa
No ei ollenkaan paha tuo Smo:n gravel. Mun Felt Surplus oli melko samanlainen löytö.
5 litraa 75w-140 peräöljyä
toto 35t anniversary - live in poland lp hyllyyn ja cd:nä myös, kun ei vaan pysty avata limited-editionia.
Quarq XX1 Eagle dub -tehomittari tuli tilattua maasturiin.
Pistäisiköhän minunkin tilata moinen. On yli 10 vuotta lojunut käyttämätön suoran kaulaputken ChrisKing laakeri hyllyssä ja enää talossa taitaa olla yksi pyörä johon se kävis. Tuli kerran tyhmyyspäissään ostettua kun muka halvalla (yli satasen silti) sai. 11 vuotta vanha maasturi johon sen vois laittaa pelittää kyllä ihan hyvin edelleen alkuperäisellä ohjainlaakerillaan.
Mutta jos viitsit laittaa linkin ko. tuotteeseen niin voisin testata samanlaista.
Ostin sitten Bikesterilta kahdet Bliz-lasit; matrix vihree multiväri ja tempo monimultiväri ( tai jotain multicolor kuitenkin, hianon näkösiä). Aiemmat ajo/aurinkolasit on 18 vuotta vanhoja niin kyllä sitä nyt voi...
...jonkunlaisia nahkiaisennäköisiä soft lure baitteja 2 pkt joissa 4 luikeroa. Lahjakortilla vielä Fazerin kaffilasta munkki ja suklaata - no huh, en kyllä muuten ostaisi 3.70e munkkia, mutta nyt olen ostanu koko 20e lahjakortin edestä töihin evääksi näitä useampana päivänä.
AKG K371 kuulokkeet.. testiä aamulla eikä hirveesti voi moittia äkkiseltään [emoji848] arvostelujen mukaista ääntä tuottaa ja herkkyys riittää mainiosti..
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
Pääsylippu.
^Sama. x2. Sirkukseen. Tosi halpaa lystiä, onneksi ei ole kuin 2 ihmisen talous. Jollain kuudella hengellä pääsisi itku kun tiketit >100e/kpl.
Wahoo KICKR CORE ja vähän tilpehöörejä päälle.
Lumiketjut autoon.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
T-paita kolmella eurolla.
Goren WS-talvitrikoot tuli ajettua puhki, joten uudet housut tilaukseen. Pitkästä aikaa taas Pearl Izumia.
^ Sopiiko kysyä miksi kuivattuja?
En kysy miksi puolukoita, koska puolukat ovat (a) hyviä ja (b) terveellisiä, mutta itse kannan ne kotiin pakastettuina (kilon pusseissa, joita yleensä poimin koriin pari-kolme, viimeksi otsikon alle sopivasti eilen).
Kuivattujen säilytys ei tietenkään vaadi sähköä joten hiilijalanjälkeähän se sikäli pienentää (eikä kuivatuksessa taideta juuri enempää energiaa kuluttaa kuin pakastuksessa), mutta sitä en osaa arvella valinnan syyksi.
^ mä poimin ite, mutta viime syksynä oli niin kitusesti etten käyny poimimassa; sensijaan keitin pakastimesta viimesetkin puolukkapussit ( niitä itepoimittuja) hilloksi.
Kuulemma puolukat alentaa verenpainetta.
Kävin paketinhakureissun yhteydessä kaupassa; x-tra oranssia limsaa, kermavaahtopullo ja pieni levy valkoista x-tra suklaata ( josta on puolet jo syöty) myös autoon bensaa 60 eurolla.
Ja joo, ostin yhden nuken vielä. Juuri tulleen nukkepaketin mukana on kaksi asua, totesin että toinen asu tarvii myös kantajan, olin vähän että jos yksi olemassa olevista sopisi...mutta ei, asu tarvii ehdottomasti ruskettuneen nuken alleen.
Hiilarikiekot.
2 kpl Malamuutteja.
tsemiä, mä syön vain sellaista mikä maistuu hyvälle. Puolukkahillo moninkertaistaa esim. maksapihvien, maksalaatikon, mustanmakkaran sekä kasvispihvien maun, samoin puolukkamehusta tulee parasta marjapuuroa ( keitetään mannapuuro marjamehuun, vatkataan kuohkeaksi + maitoa/kermaa ja sokeria )
En ole ikinä syöny puolukoita ihan sellaisenaan, paitsi kerran lenkillä kun tuli sippaus niin mikä tahansa kelpasi että pääsi kotiin asti.