Minkäslaisia uniarvoja olette saaneet? Mulla näyttää vakiintuneen n 85/100 arvoon. Alin näytti olleen 61 ja ylin 96 viimeisen kolmen kuukauden aikana.
Printable View
Minkäslaisia uniarvoja olette saaneet? Mulla näyttää vakiintuneen n 85/100 arvoon. Alin näytti olleen 61 ja ylin 96 viimeisen kolmen kuukauden aikana.
Harmi ku tota nighty rechargea ei voi tarkastella flow palvelussa.
Alku lomareissusta näytti heikkoa monta yötä vaikka lenkit oli maltillisia. Nyt lopussa mentiin pitkiä ja ylikuormitettuneena mut nighty recharge oli kyllä sitä mieltä että hyvin on palauduttu.
Ehkä se otti aikansa ku työstressit karisi pois :)
^Niin...ei se pelkästään kerro missä mennään vaikka jotkut niin väittää.
Unen saan sekaisin mm. jo parilla oluella tai sipseillä tai lievälläkin nestehukalla.
Itse on tullut tuota verrattua Oura sormukseen alusta saakka. Hämmentävän hyvin osuu lukemat yksiin tällä ja nyt sitten Grit X:llä. Ja tosiaan alkoholi kyllä sekoittaa unta todella helposti.
Kukaa testannu näitä? Mahtaakohan olla luotettava?
Ei olis ainakaan nikkeliä.
https://www.polar.com/fi/tuotteet/li...auta-ja-pujota
^Eikö muka M:ään?
Eikös siinä ole ihan standardi hihna
M:ssä on 22mm leveä stantardihihna, tuo on 20mm leveä.
Kyllä noita muualta löytyy M:ään.
Eilen meni näyttö pimeäksi, kun aloitin treenin. Ajattelin, että akku loppui. Pari sataa km ja näyttö syttyi perustilaan, akkua oli 40% ja loppulenkki saatiin talteen. Onko muilla ollut samoja oireita?
Ei........
Siis pari sataa metriä, ei pari sataa km.
pizza se on meleko myrkkyä tolla nightly rechargelle. Sykkeet +10 lyöntiä lisää niin pohjassa on mittari :P
Nukkumatti myös rankaisee treenistä valitettavan paljon, jos syke on koholla niin uni on aina sen mielstä surkeaa vaikka olisi nukkunut miten hyvin. Ainakin itsellä unenlaatu on hyvä vain, jos ei ole moneen päivään liikkunut... :)
Vantage V mittaa sykkeen ranteesta. Pyörän ohjaustangossa on kännykkä telineineen. Saako Vantagen mittaaman sykkeen jotenkin näkyville kännykkään?
Polarin sivun mukaan ainakaan Polar Beat sovellukseen sitä ei saa näkyviin kuin Polarin tai kolmannen osapuolen sykevyöllä.
Korjatkaa, jos olen väärässä, käsitykseni mukaan vain nuo sykevyöt lähettävät tietoa, ei rannemittaus.
Kirjoittelin jo tuonne v560 säikeeseen Polarin synkkauksesta. Onko Vantagen kanssa ongelmia androidpuhelimilla? Olen vaihtamassa Suunnosta polariin, mutta vähän arveluttaa kun Suunto synkaa kuin ajatus. Kello voi olla koko ajan kytkettynä puhelimeen ja kun lopettaa harjoittelun, niin synkka on saman tien valmis.
Eipä ole ollu ongelmia. Manuaalisesti synkataten. Toisinaan kyllä pitää avata ite sovellus että lähtee pelaan. Varmaan samsungi poistanu taustalta käytöstä ku on virransäästöjä päällä.
Automaattisestikki se sen tekee mutta sen sielun elämästä en tiiä miten se toimii. Puhelimen virransäästöt varmasti estää jos ei smart lockissa
^^ Ei ole ainakaan Samsung s10e:n kanssa ollut ongelmia. Joillakin merkeillä todella agressiivinen virranhallinta (ainakin Huawei) saattaa aiheittaa ongelmia.
Android puhelimista ei oikein voi puhua yhtenä joukkona, kun aika monessa on valmistajien omia virityksiä ja eri eri versionumero.
Vantage M kiinnostaa. Nyt käytössä on Ambit3 Peak. Onkohan tämmösen uudemman ja kevyemmän kellon GPS jotenkin epätarkempi tms kuin tuollaisen vanhan liiton laitteen? Eipä sillä varmaan ole niin merkitystä omassa käytössä mutta kun kiinnostaa tietää.
Eikös nyky-Vantaget ole jo elinkaarensa ehtoopuolella? Onko uusista malleista mitään huhua? Voisin lokkia alelaarista nykymallin :)
Sinänsä ehtoopuolella, ettei taida enää tulla uusia ominaisuuksia firmispäivityksillä.
Vantage V lähettää sykkeen kyllä kuntosalilaitteille, mutta ilmeisesti Polar Beat -sovellus ei halua/osaa vastaanottaa syketietoa.
https://support.polar.com/e_manuals/...es-in-flow.htm
Itse vain kaipaisin sykkeen seurantaa kännykästä. Jaetulle näytölle mahtuvat syketiedot ja kartat. Kyllähän tuo piippaa sykealueen ylitykset, mutta en osaa kehosta lukea, kuin paljon yli mennään ;);) Tai sitten vain kiltisti H10 sykevyö käyttöön :rolleyes:
Uutta ohjelmistoa pukkaa V:lle, 5.1.8. Vielä ei näkynyt Polarin sivustolla muutoslokia.
Jep, korjauksia vain... reilu vartti meni päivityksessä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
H10 sykevyön päivittäminen ei onnistu millään. Monta viikkoa olen ajoittain yrittänyt ja aina tulee virheilmoitus. Mikä avuksi?
Tulihan aikoinaan ant+ tukikin päivityksellä ja samoin yhteys kahteen laitteeseen samaan aikaan. Viimeisin päivitys koski muistaakseni juuri sitä, että osa saa virheilmoituksia ja silti päivitys on mennyt läpi.
Vantage M on resetoitunut perustilaan kolme kertaa minulla kesken lenkin. On erittäin epätodennäköistä, että mittarin napit olisivat painuneet tilanteissa, mistähän moinen johtuu?
Kyllä siinä pitäs olla moinenki ominaisuus ku painaa useita nappeja pohjaan pitemmän aikaa. Ainaki m400:sen sai resetoitua tehdasasetuksille silleen
V käynnistää itsensä uudelleen kaikkia näppäimiä painettaessa, mutta ei nollaa. Luulisi, että M samoin.
7.10. uumoillaan Vantage V2 mallin lanseerausta. Saas nähdä mitä uutta on tulossa.
Jos Vantage V jatkaa yhtä hyvää pelittämistä kuin tähän mennessä (2vuotta), eipä ole V2-mallille itselläni mitään tarvetta. 👍
Nojoo eipä kyllä hirveesti uutta kaipais.
Yks laite kyllä tarvis uudemman version ja se on v650