...tänään(kin) vastaanotettu paketteja; 2 pientä ja 1 iso, isossa oli pehmotaimen ja pehmoahven :)
Printable View
...tänään(kin) vastaanotettu paketteja; 2 pientä ja 1 iso, isossa oli pehmotaimen ja pehmoahven :)
En irtisanomis- tai muutakaan pakettia
Mulle tuli paketillinen Halloween-krääsää.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
:) vihdoinkin nahkee tyyny tuli, ja toinen tulee huomena.
Joo, jotain virka.. eikä ku joo! Tänään oli tullu SAAB T-paita.
Vähän oli ahdas, mutta hiano. Annoin Rouvalle ja tilaan ittelle toisen väljemmän, sitten on samat molemmilla :cool:
kyllä, tuli pussillinen haribon nalle karkkia ja kaikenlaista pikku tilbehöriä
Tuli Hongkongista pyöränosia ennätysajassa. Tilasin 18.10 ja takarattaat oli haettavissa postista jo eilen. (ei halvempi kuin bike-components tai muu mutta niissä ei nyt tuota osaa ole).
mMnullekin toi kuriiri tunti sitten paketin. Schwalben Muta Marin 2.6 leveänä addix softina. Jos nyt ei ole eturenkaassa pitoa märällä niin ei sitten koskaan. Kun paineet vielä jättää johonkin 1 barin tuntumaan.
Oli kolme pussukkaa ilmestynyt laatikkoon, hiomakivejä 120-3000 karkeuksilla, auton vanteisiin keskiökupit ja usb latauspiuha.
Viime viikolla fenix bc 30 ja eilen xxl:n paketti sisältäen talviajotakin. Vieläkun talvikengät löytää niin jo alkaa pakkasilla tarkenemaan
Tänään kaksi virkalähetystä.
Vastaanotin juuri 3 pakettia, yksi iso ja 2 pientä. !! kiva, nuken monot oli saapunu "Finland" jo 14.10 ja aattelin että posti hukkasi lähetyksen, mutta tulihan ne monot sieltä.
:) toinenkin nahkee tyynypaketti vastaanotettu, ja kiva että tämä oli sellainen "pullea" tyyny, pulleeta nahkeeta tyynyä on kiva puristella, helpottaa huonoina hetkinä.
Ei. Mutta aloitin jo pikkuhiljaa joulu pakettien hankintaan. Tietysti oma lahja itselle on aina paras.
^ mä en osta kun itelle lahjat vaan, sori ei riitä rahat kaikkeen.
Mutta äskön hakettu kiva pehmee paketti; Ranualta tuli JÄTTIpehmolohi ja pieni pehmoahven. Hyvälaatuisia, näillä on kivat lasisilmät, ja avoinna olevat suut ja kivaa materiaalia.
Nyt täällä on vaikka mitä pehmokaloja; ahvenia, taimen, lohi, ja nahkiaisia. Kalat on kivoja.
En oikeastaan, mutta sähköpostiin (hommissa) kilahti tänään ja viimeviikolla Postin seurantakoodit paketeista joita en ole edes tilannut.
Vastaava tavarantoimittaja soitteli muista asioista ja ihmettelin mistä lähetyksestä on kyse, eikä hänkään tiennyt. Todettiin, että selviää sitten kun lähetys saapuu. Mutta kun huolinta meni ja kadotti sen. Seurantakoodin mukaan saapui perille aamukahdeksalta viimeperjantaina. Olisin ollut hirmu utelias kurkistamaan paketin sisälle.
Kummallista.
Matkis toi uuden takin talven tuiskuihin: Superdryn laskettelutakin. Enhän mä edes laskettele, mutta ei sitä koskaan tiedä. Kelpaa ainakin seistä talvella nenä jäässä bussipyskällä.
Jees, Guitar Hero Metallica pleikkarille saapui eilen.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Jassoo.
Kuri on näemmä taas höltynyt säikeessä, kerrattakoon siis jälleen kerran: Tässä säikeessä raportoidaan AINOASTAAN pakettien saapuminen tai niiden saapumattomuus.
Pakettien sisällön raportoimista varten on Viimeisin hankintasi –topic.
On topic:
Kyllä olen saanut tänään sekä virkapaketteja, että yhden siviilipaketin.
"Joo, jotain virka.. eikä ku joo! Tänään oli tullu SAAB T-paita.
Vähän oli ahdas, mutta hiano. Annoin Rouvalle ja tilaan ittelle toisen väljemmän, sitten on samat molemmilla :cool:"
On topic: en vielä, mutta toivottavasti kohta. Paketilla ei ole niin väliä, mutta sisällölle olisi käyttöä.
Ooops! Älkää silti tehkö kuten minä… :rolleyes:
Toki, lievennyksenä tohon, kyseessä oli SAAB :)
Kyllä olen, vaimon joululahja tuli:)
Kyllä olen, sekä virka-, että siviilipaketteja!
Mutta eilen oli joku oudompi juttu. Joku naishenkilö 09 alkuisesta numerosta soitteli ja tiedusteli, että olenko vastaanottanut paketin. Se, kuka siellä soitteli, meni multa alkuhälinässä ohi ja jäi arvoitukseksi. Ehkä joku kuriiriliike.
Totesin tädille, että aika paljon otan paketteja vastaan, enkä osaa sanoa olenko ottanut juuri kyseistä pakettia vastaan. Hän puolestaan ei tiennyt kuka oli paketin lähettäjä, mutta, että Hampurista on lähetetty ja että sisältää kangasnäytteitä ja olisi ollut minun nimeni. Sanoin, etten ole saanut Hampurista yhtään pakettia joka sisältää kangasnäytteitä ja, että huolinta kadottaa paketteja jos tulee pelkästään puljun nimellä, mutta jos on nimi, niin soittavat kyllä. Täti kuitenkin tiesi, että joku toinen henkilö on kirjannut sen vastaanotetuksi ja tämän nimenkin. Kaivoin hänelle kyseisen tyypin puhelinnumeron ja annoin sen soittajalle, sekä toivotin tälle hyvää päivänjatkoa.
Sitten asiasta ei ole kuulunut mitään. Kummallista, olisin niin tarvinnut ne samplet.
En vielä ,Postnord huomenna toimittaa. Sinänsä jännää että Saksasta Turkuun kolme päivää ja Turussa ma-aamulla klo 3,45 oli lähetys. Onhan Suomi iso maa...
Se on tieten hyvä että sekä emailitse ja messun kautta kysely jotta joko saa paketiin jättää ilman kuittausta. Lupasin toki, kerkiä mökillä vahtaamaan.
On tässä muutamat paketit vastaanotettu, ei aina jaksa joka paketista raportoida....
Tuli parit...neljä...pakettia. Nukelle monoja ja vaatetta ja itelle myös nahkeita teepaitoja. Teepaitojen materiaali on kivan pehmee ja unisex-koon s just passeli koko.
Kyllä olen.
Eilen iltasella pakettiautomaattiin saapui Verkkokaupasta Fenix BC25R.
Tänään tuli 4 pakettia, yksi nahkee teepaita ja nahkeita suloisia tarroja, nukke ja nuken takki.
Ei tänään.
Aamulla tuotiin iso paketti, jättäisikö tämän itelle joululahjaksi kun tiedän että siellä on pieni nahkee taulu. Äskön tuli Liutulta viestiä että ovat tuomassa mulle paketin...
edit. Redbubblen tyynyt ja reppu tuli! ihanat...nyt puuttuu tästä tilauksesta enää nahkeet legginssit..
...tuli se toinenkin taulu. Mä jätän nämä joulupaketeiksi kun on jo valmiiksi pakattu ja tiedän että kivat taulut siellä on.
Kyllä. Tänään olen ottanut vastaan paketin.
Kyllä, oman ja vaimon pakkauksen. Omassa oli jäätävä reikä ja yksi tilaamani playmobil-paketti oli tippunut :( Tällä kertaa näin.
Jeps, ruisku oli postilaatikkoon ilmestynyt. Huomenna kokeilla ainakin liuottimella toimintaa.
Fatbike Renkaat noudin äsken pktautomaatista... FOXCOMP "bf ale" hinta houkutti vaikkei vielä tarve olekaan, kun ei kuskikaan ole ajokunnossa
Maxxis fbr/fbf- setti, jos karkeampaa tekee mieli Dudeen https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...4143b9084e.jpg
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
Ei ihan vielä, mutta Matkahuolto ja Posti laittoivat tekstarin, jotta paketteja olisi vastaanotettavaksi.
DHL laittoi tekstaria että olisi paketti tulossa 3.12, jos haluan noutaa pisteestä tai toisen toimitusvaihtoehdon pitäs klikata linkkiä (tekstiviestin linkkiä)
Juu, sekä eilen että tänään kävin kotiin tullessani hakemassa paketin autotallissa olevasta postin pakettiautomaatista. Ei pöllömpi systeemi...