Tällä hetkellä näyttäisi olevan Aeroad CF 9.0 compact -kammilla varastossa. Melkein voisi ehdottaa tuohon vaihtamista. DA9000 kampisetillä lienee olisi vielä triviaalia vaihtaa 53/39 eteen?
Printable View
Tällä hetkellä näyttäisi olevan Aeroad CF 9.0 compact -kammilla varastossa. Melkein voisi ehdottaa tuohon vaihtamista. DA9000 kampisetillä lienee olisi vielä triviaalia vaihtaa 53/39 eteen?
- Same bolt circle diameter for compact and traditional double chainsets means that one crankarm fits all chainring sizes
poimin tuon jedi-sportsin sivuilta. En kyllä tiedä viittiikö tässä enää pyristellä Canyonin kanssa.
Soitin tänään aamulla service centeriin ja oli kyllä melkoisen tyly "I don't have any information on your order, we will contact you when we are shipping". Ilmeisesti päättivät sitten olla antamatta planned viikkoja, kun eivät pysty pysymään niissä. Olen sen verran pettynyt, että taidan perua tilauksen nyt. Kyllä se kamelinselkä joskus katkeaa. Huoh tässä on odotettu pyörää 25. helmikuuta lähtien.
Pitäisi vaan päättää minkä ottaa tilalle. Wiggle ilmoitti että yksi kappale löytyisi Boardman AiR 9.8 ja 3 kappaletta SLR 9.8. Toisaalta suomalainen kivijalkakauppa sanoi että löytyisi 1 kpl Cannondale supersix evo ultegra DI2:sta, joka voisi olla loistava vaihtoehto, jos vaan hinnasta päästään sopimukseen.
Itellä ainakin kosahti Aeroadin tilaus, eli olisikohan vaikeuksia *myös* komponenttien kanssa.
No tänään pitäisi tulla viime viikolla Jedi Sportsista tilattu Look 695.:)
Nonnih, asiat järjestyivät.:)
Itsellä on odotukset kyllä aika tapissa. En ole ikinä ajanu sähkövaihteilla ja nyt olis pyörässä Dura-Ace Di2:t.:)
Vielä pitäisi saada nuo kiekot kuosiin...
Laitoin kehiin uutta mattalakkaa ja vielä pitäisi vetää hiukan maalia pintaan ja tänään tulleet uudet tarrat.
Yhteensattuma tämän päiväseltä lenkiltä :)
Minä, Namusetä ja kolistelija.
https://lh6.googleusercontent.com/-y...-02-53_498.jpg
Perinteiset Tour De France tarjoukset taas saatavilla https://www.canyon.com/_en/specials/...2013/road.html
Jee nyt se pyörä tuli!! Mut hei eikös tuossa pitäisi lukea Canyon....?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...1/_DSC4966.jpg
Onko varma ettei tule samalta tehtaalta kuin Canyon? Ehkä se on piilokanjoni... :p
Täytyy myöntää, että edelleenkin kyllä Canyonin pyörät ovat houkuttelevia, vaikka koko kevään jahkaillut asiakaspalvelun kanssa. Heidän viimeisin sähköposti minulle alkoi "dear mr. Kawano, we are sorry...". Copy-paste viestejä..
Eilen olivat yrittäneet jopa veloittaa korttia jostain syystä, vaikka olen lähettänyt tilauksen perumisviestin jo muutamaan otteeseen.
Taitaa mennä pyörät tällä hetkellä kuin kuumille kiville ja asiakaspalvelu on viivästyksistä ja sivujen varastosaldon lagin takia aivan helisemässä.
Jmanin Lookki näyttää siltä kuin se menisi neljää kymppiä tasaisella polkematta. :) Toivottavasti ei tule proprietary -setin kanssa ongelmia.
Tietääkö kukaan mistä saa 1 1/4 haarukkaan stemmejä?
Itse ostin Ebaysta, mutta näyttää myyjän varastot huvenneen.. eli yksi 120mm pitkä on enään tarjolla..
Tilasin oman Canjonin toissailtana. Toimitus oli taulukon mukaan arvioitu tapahtuvan viikolla 31. Tänä aamuna paketti on jo kuitenkin lähtenyt liikkeelle, joten joskus näinkin päin.
Canyon Aeroad CF 7.0 Di2 kokoa S (175 cm, 81 cm sisäpituus kuskilla) tilattu viikko sitten perjantaina, noudettu eilen. Lyhyen koeajon ehdin tehdä entisen opinahjon pihalle ja takaisin:
http://i.imgur.com/tiRZ3R0.jpg
Opittua:
- Canyon bikeguard ei mahdu sedan-malliseen Toyotaan mistään suunnasta
- Acros stem capissa kuuluu kuin kuuluukin olla reikä
- Mekaanisiin vaihteisiin ei ole enää palaamista
Ite tilasin Gran Canyon AL 8.9 ja toimitus vasta viikolla 33. Tilasin jo 24 toukokuuta ja harmittavan pitkään kestää.
Aaa. Tämä liittyikin maantiepyöriin. Pahoittelen.
Moi! Onko kenelläkään vertailun vuoksi kokemusta sekä Cannondale Supersixistä että Canyonin Ultimate CF:stä?
Nykyinen setuppi (CAAD10 '12, Ultegra 6700 + Mavic Ksyrium rieskat) istuu kuin nyrkki silmään, mutta ensi keväänä olisi tarkoitus vaihtaa hiilariin. Päällimmäisenä mielessä joko Supersix tai Ultimate CF SLX..
Kiitos!
Ultimate CF ja Ultimate CF SLX on tänä vuonna täysin eri pyörä. CF on se vuosia vanha runko ja CF SLX tänä vuonna tullut uusi versio. Ja ilmeisesti Supersix EVO Cännäriltä?
Voipi aika hiljaista olla noitten kokemuksien kanssa, kun Canyonilla on aikamoisia vaikeuksia ollut toimittaa noita CF SLX:iä. Voihan se silti toki mahdollista olla...
Jotenkin näin mä oon myös homman käsittänyt. Ennen CAAD10:n ostoa mun oli tarkoitus tilata tuo CF SLX, mutta meikäläisen koossa (2XL) toimitusaika oli asiakaspalvelun mukaan kuulemma 3-5 kk.. Ja tosiaan, Supersix EVO oli Cannonilta mielessä.
Taitaa olla niin että fiksuin tilaisi mankelin jo joulun tienoilla, täten ei noita toimitusaikoja tarvii tuskastella sormet syyhyten.
Näinhän se on. Itse tein myös sen virheen, että aloin pyörää päivittämään kesken kauden siinä uskossa että toimittajan lupaukset toimitusajasta pitävät. Jäi vajaan kuukauden ajot ajamatta tuon takia.
Tuolla yhdellä toisella foorumilla oli viime vuoden puolella tilattu Canyonin CF SLX saatu ajoon tuossa pari viikkoa sitten...
Mutta itse noista pyöristä mistä olit kiinnostunut:
-Molemmat on huippurunkoja
-Jos geometriat vaan osuu kohdalle tai pystyy säätämään oikeaksi niin kumpikaan ei ole huono valinta
-Canyonissa todennäköisesti saat enemmän vastinetta rahalle
-Cannondalen saat todennäköisesti varmemmin (ja nopeammin) ja sitä varmasti pääsee koeajamaankin jossakin
Itse kun en omaa Canyonia saanut ja vaihdoin toiseen merkkiin, maksoin saman verran tuosta toisesta pyörästä ilman kiekkoja kuin mitä olisi Canyon maksanut kiekkojen kanssa.
Canyonin outletissa näyttäisi olevan kolmen tonnin pintaan Ultimate CF SLX 9.0, vuosimallin 2010 pyöriä Dura-Ace 7900 osasarjalla.
Katselin vähän ensimmäistä kuitupyörää 3000 luokassa, mutta onkohan järkevää vielä kolmivuotisesta pyörästä maksaa tuon verran?
Hinta ei heti vaikuta huippuhalvalta, koska esim. 3599e saisi Ultimate CF SLX 8.0 2013 vuoden pyörän. Siinähän on uudempi runko, Dura-Ace 9000 osasarja ja painoakin 0,5 kg vähemmän.
Hinta pomppaa kuudella satkulla, mutta sitten on tuoreet osat.
Kiirehän pyörän hankinnalla ei ole, kun on vanha pyörä millä ajella. Yritin kysellä asiakaspalvelustakin viimeistä hintaa 2010 vuoden pyörille mutta hinnat ovat kuin apteekin hyllyltä, eikä mitään alennuksia näköpiirissä.
Vanha SLX on aika lähelle sama runko kuin Ultimate CF. Jos haluat hyvän ja "halvan" kuitupyörän, osta vaikka tämä:
http://www.canyon.com/_en/roadbikes/...86#tab-reiter2
Jos taas haluat rungon, joka on aivan viimeisintä huutoa, kannattaa valita tuo uusi SLX.
Eikös vanha SLX ole täysin sama? Tolppahan siinä vain taisi olla eri. Vai oliko siinä jotain oikeetakin eroa?
Ihan kohtuulliselta ale-Aeroad näyttää myös. Painoa pyörällä on vähän enemmän kuin Ultimate CF:illä, jos 500-600 grammalla nyt suurempaa eroa on. Nykyinen pyörä painaa lähes 10 kg ja sujuvasti sekin liikkuu (Focus Culebro, Ultegra 6700 sarjalla)