Oisko torstaina yhteis lenkille lähtijöitä?
aika paikka vapaa.
Printable View
Oisko torstaina yhteis lenkille lähtijöitä?
aika paikka vapaa.
Eilen maastolenkillä tajusin, että minulla on liian lyhyet jalat suhteessa keskivartaloon. Jotta saavuttaisin klassisen italialaisen ulkonäön, lyhensin selkää pari senttiä junttamenetelmällä. Kunhan niskakivut hellittävät, niin varmaan maantiepyöräilykin sujuu tyylikkäämmin. Jalkakin on vähän kipeä, ja iskaripumpun mittarinlasi halkesi.
Mullon keskiviikkona hieronta joten voin mä pienelle lähteä iltapäivällä.
Pitäisi myös tehdä vähän kotihommiakin joten joku kello 15. olisi gutaa ja joku 50 kilsaa max.
Hyvä Pekka, että mitää tärkeää ei mennyt rikki ;)
Kävin tänään koklaamassa Uuhimäkeä. Antautui mutta ei helposti.
Voishan sitä torstaina käydä pyörittämässä, mulle on aika ja paikka ihan sama, kunhan ei ennen kukonlaulua startata :D
Startataan Fonttiksen edestä klo 15, niin kerkeää Hannukin tekemään kottöetä ;)
Nyt kun on taas päässyt vauhtiin työelämässä, niin pitäähän ne pyhätkin duunissa olla! Olen sunnuntaina aikaisintaan kuvioissa mukana.
Hep! Olisin tulossa käymään huomenissa Kuopiossa, kun pitää nyt tuon työn puolesta käydä siellä Kuopiohallíssa perjantaina pyörähtämässä.
Voisin ajella iltapäivällä sellaisen satasen verran jos olisi lenkkiseuraa. Mites kävisi tuo Pohjois-Kallaveden kierros vastapäivään tai Vehmerin lenkki myötäpäivään? Illalla sitten klo 19 olisi lossintempo siellä Kuopion eteläpuolella, joten jäisin sitten ajamaan sen lenkin päätteeksi ja verryttelisin sitten takasin Kuopioon. Penalle tuntui sopivan nuo vaihtoehdot? Olisiko muita innokkaita?
anyone?
Minä passaankin sen huomisen lenkin-->kävin tänään pikkasen pyörittämässä ja tuntui aika tuskaselle,ei oikein ole vielä viimeviikkoinen flunssa parantunut.
Minä voisin ajaa sinne lossille katselemaan kisaa, mutta ei polvi kyllä kestä nyt ajaa noin pitkää lenkkiä.
Ei kai se Vehverin kautta lossille niin hirveesti kierrä vai? Vajaa satanen se tais olla ainakin ennen? No minulla olis tarkoitus jättää auto Kuopioon ja ajella siitä sitten Toivalaan, joten tempon jälkeen pääsis minun kyydissä pyörineen päivineen Kuopiosta Toivalaan - säästyis se 15km? Sittenhän siitä ei tulis kuin vähän yli viiskymppiä.??:DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen
Juu ja en aja miljoonaa kun ajattelin jättää jalkoja siihen tempoonkin, ettei olis aivan hokkarit.
ok.Mihin aikaan Lentokentän tienhaarasta? Tuleeko YT mukaan?
Kello 16. Lentokentän tien haarasta.
Simo myös mukaan!
En viiti lähteä "urheilemaan", kun ei ole vielä flunssa kunnolla parantunut.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Ohjaustehostin
Ei kestä niska vielä staattista kuormitusta. Rupeaa koskemaan takaraivoon. Liikerajoitteita ei tunnu olevan, rutiisee vaan mahtavasti taivutellessa.Lainaus:
Kiitos Tumpille ja Penalle. Mulle kertyi 122 kilsaa ja siinä oli riittävästi.
Miten tempo meni?
YT jos haluat voin hieroa ja muutenkin vähän käsitelleä niskaasi. Käsittely tarkoittaa hellävaraista liikeratojen laajentamista niin, että itse liikuttelet niskaasi . Voisi auttaa kun se on tärähdyksessä krampannut. Laita privaa jos kiinnostaa.
Hidasta tulospalvelua noilla Kuopion pyöräilijöillä. Ei vielä kello 11 ollut tuloksia.
Hannu, kyllä tämä niska alkaa olla kohta ok. Minä oon taivutellu, venytelly ja rentouttanu sitä ihan vähän väliä. Pitää vain muistaa liikutella sitä eikä istua paikallaan, muuten se jämähtää helposti kiinni. Nyt se on jo niin hyvä, että on vaikea sanoa mikä on vamman aiheuttamaa kipua ja mikä tavallista wanhuuen colotusta.
Mitenkä se ois sunnuntain yhteislenkki.
Fonttiksen eestä klo 11.00 ?
Joo! Noin satanen. Torstain 120 kilsaa painaa vielä.:(
Voishan sitä raahata ruhonsa fonttiksen eteen 11:sta :D
Minnekäs päin sitä suunnataan?
Kiitoksia lenkistä, kerrankin oli niin, että minulle tuli lyhin lenkki :D 103.8 km 30,2 km/h keskarilla :)
Kiitti vaan kaikille taas kerran lenkkiseurasta!
151 km, av 29,7 ( lossilla 67 km ajettu av 27,2 ) max. syke 163, av (taukoineen) 129. Polari näytti arvoa 3611 KCal taukoineen, 5h 37min. Tultiin siis loppupuolisko ( mulla 83 km) lähes 32km/h. Simo ajoi tosin huomattavasti lujempaa!
Joo mulle taisi olla kesän viimeinen tällainen yhteislenkki. Alkumatka oli turhan kovaa minun kunnolleni ja loppumatka melko yksinäistä. Se on pojat niin, että yhteislenkki ajetaan heikoimman ehdoin tai heikoin jää pois.
Ihan sama kuin talvella hiihtäen. Minä en ala pilaamaan kuntoani. Ajelen mieluummin yksin.
Juuh, minäkin kävin ajamassa n. 50km. Niska on jo ok, mutta vasen polvi tuntuu kipeytyvän herkästi. Pitää varmaan ajella sen verran lyhyitä lenkkejä, ettei tule rasitusvammoja. Pohkeet ei enää kramppailleet.
Miten se polvi kipeytyy? Päältä vai taipeesta. Mulla kipeytyy päältä, mutta kun venyttelen hyvin kipu poistuu.
Noista yhteislenkeistä vielä sen verran, että eivät ne mitään kilpailuja ole ja kunnon kannalta on ihan sama ajaako 25 vai 30 keskarilla, niille joilla kuntoa on. Ne joilla sitä ei ole jälkimmäinen vauhti on kohtalokasta. Motivaatio loppuu hyvin pian jos alkukaudesta ajellaan liian kovaa. Vielä sekin, että liian kova lenkki kehittää ihan eri ominaisuuksia, joita pitkällä lenkillä on takoitus kehittää.
Se on surullista, että vanhenee, mutta se on meillä jokaisella edessä. Minä en kovempaa voi ajaa ja kun en niin sitten minun on ajattava itsekseni. Niin nyyh:(
Ehkä niinku taipeesta? Se ritisee jonkun verran ja kipu tuntuu selvimmin silloin, kun jalalla nostaa. Pitäsköhän vaan ajaa pienemmällä vaihteella?Lainaus:
Minulla oli viimevuonna taivekipu ja se poistui vain kortisoonipiikillä sekä levolla.
Nyt kannattaisi kyllä pitää taukoa vähän ja käyttää jäitä aamuin illoin noin 20 minsaa kerrallaan. Kyse taitaa olla pohjelihaksen kiinnytyskohdan tulehduksesta. (sanoo lääkäri :) )
Syynä siihen on liian nopea tehojen ja määrien nosto pyöräilyn alussa.
Viimevuonna vammani oli tosi kiusallinen, mutta se työterveyslääkärin laittama kortisonipiikki ja parin viikon lepo sekä pyöräilyn vähittäinen aloittamien sitten auttoi.
Vai että lepoa? Eihän tämä voi mitenkään levon puutteesta johtua, enhän minä talvella mitään muuta tehnytkään kuin lepäsin. Nooh, pitää ottaa varovaisesti. Torstaina on kevään viimeinen jumppa ja silloin pitää olla tip top ;)
Mitenkäs on, ajetaanko sitä sunnuntaina?
Ajetaan vain sunnuntainakin.
Flunssa :mad:
Pihakin pitäisi siivota :mad: :mad:
Kello 11. Keskinopeus max 26 matka max 120 km. Kaffit välillä. Tasaisen sykeen vauhtia. Ei kiskota. Jokaisella oikeus myös vetovuoroon. Kaveria ei jätetä.
Suunsoitto on sallittua.
Jos nämä ehdot täyttyvät niin tulen mukaan. ;)
Tulin just lenkiltä ( 47,6 km - 30,3 keskari ), ainut huono puoli oli epäonnistunut pukeutuminen, ei vielä näillä keleillä ole asiaa lyhyissä vetimissä ajamaan, lenkin alussa meinas olla kylmä, mutta ilmeisesti loppuvaiheessa ei enää ollut tuntoa kun ei ollut kylmäkään.
Elikkä klo 11 Fonttiksen eteen. Ajetaan tasasen tappavalla sykkeellä :D Hannu, saanko minä edes yhdessä ylämäessä antaa "vähän reisille kyytiä"? :D
Ja kaverille ei jätetä.
Laistan tämänkertaisen yhteislenkin. Oli eilen aikomus ajaa Maaninkajärven ympäri, mutta ajoinkin Kinnulanlahti-Löytynmäen risteyksen välin edestakaisin! Hyvä pinta ja liikennettä erittäin vähän! 74 km, keskari jäi alle 27 km/h, tosin pk-lenkkinä ihan sopiva.
Pitäisi rustata Canyonille selityskirje. Maksoin nimittäin fillarin etukäteen, jota ei näemmä olisi pitänyt tehdä! - Ymmärrettiin Hannun kanssa, Canyonilta saamani kirjeen sisältö, täysin väärin! Eivät välttämättä osaa yhdistää maksua 'oikein' tilaukseen.
Mitenkäs on, ajetaanko me tänään? Täällä (jännevirta) satoi tunnin ajan aika kovasti, tiet on varmaan märät. Itse ainakin olen valmis ajamaan, mites muut?
Hahaa :D Sattuipa flunssa kätevästi RR viikonlopulle. Onneksi on digiboxi, niin näkee kaikki luokat.
Aina lähtee, eiköhän nuo tiet kuivu päivän mittaan.
Joo kyllä lähtee, lentosää näytti klo 9-12 ajoittaisia alle tunnin mittaisia sadekuuroja. Tutkakuva näytti pahimman rintaman menneen ja ei näyttänyt olevan uusia tulossa.
Kari sulle ei voi lähettää tämän kautta privaattiviestiä.
Onko sulla tallella lähetetyn maksun tiedot.
Jos on niin voin kirjoittaa vaikka englanniksi selityksen ja vähän saksaksikin.Joo luin sen viestin, jonka he lähettivät sanakirjan kanssa huolella. Siinä sanotaan, että pitää ensin odottaa laskua, muuten maksu ei välttämättä yhdisty tavaraan.
Kun sulla on laskun numero tallella niin kyllä he läytävät suorituksen.
Minä ymmärsin toisin päin ensin niin, että pitää maksaa ensin, jotta he voivat lähettää tavaran oikein. Eli että heillä pitää olla oikea suoritus, jotta voivat lähtetää tavaran oikein. Ihan tyhmä olin. Sorry, mutta kyllä sen voi oikaista.
Tie on vielä märkä, joten pitäisikö odottaa kahteentoista?
Jep, dokumentit on kyllä kaikki tallella, joten ongelmia ei pitäisi sen puoleen olla. Lähetän privaattia ihan piakkoin ja pitäisi se minunkin priv. tänne päin toimia?
Kiva reissu. Nyt vähän kramppaa jalkoja kun en maltanut noudattaa omia ehtojani :D
Milloinkahan sitä malttaisi ajaa riittävän hitaasti.
Keskinopeus oli 27 kilsaa tunnissa, mutta vedettiinhän joitakin pätkiä varmaan yli 40 keskarilla ja ilman noita taajamia olis varmaan olly yli 30 tuo keskari.
Edelleen olen sitä mieltä, että yksi melko pitkä lenkki viikossa pitäisi ajaa alle aerobisen kynnyksen, mutta yhteislenkeillä se ei taida onnistua.
Kiitoksia minunkin puolesta, mulla oli taas sama "vika" mikä aika usein, että ei tahdo "polttoaine" riittää, pitäs vissiin ruveta tankkaamaan enemmän lenkkiä edeltävinä päivinä tai jotain poppaskonstia käyttää.
"Pappa" (lue Hannu) revitteli hirveetä kyytiä menemään, rupes ihan hirvittämään se meno :D