Uunipottuja ja possun kylkeä :D
Printable View
Uunipottuja ja possun kylkeä :D
Lumikenkäilin rakon jalkapohjaan.
Kävin ajamassa polkuja. Sormet ja varpaat jäätyy ja keula on tahmea mutta muutoin siistiä ajaa noita kävelijöiden tallaamia metsäpolkuja. Vuoden ekat otb:t tuli myös vedettyä kuin hidastetussa elokuvassa kun etupyörä tippui syvään uraan polun viereen ja hiitaaasti kippasin eteenpäin.
Lähetin työhakemuksen. Tässä on viime kuukausina saanut niin paljon uutta osaamista ja kaikenlaisia työkaluja pakkiin, että sitä uskaltaa ottaa enemmän riskejä ja ajatella tulevaisuuttaan laajemmalti.
Lankesin länsimetroon
Kirjoitin nahkiaisaiheisen mailin. Eräälle radiokanavalle.
Tein töissä legoista robotteja ;D
Otin päiväunet sohvalla
Ympärivuotisten käyttöfillareiden kesägumetuksen, sivussa kevythuoltoa.
Viimeistely ja muu huolehtiminen sitten käyttäjäkohtaisen pesun jälkeen.
Kottero sai kesäisemmät nakit allensa; huomenna töihin klo 06:00.
Tällä kertaa "lyhyt Vappu".
Varasin ajan magneettikuvaukseen.
Itseasiassa eilen, istutin 69 kpl kukkasipuleita.
Saas nähgä tuleeko nuista mitään. Osa sipuleista varmaan nurinperin, kun ei niistä saanu selkoa kummin päin. Toivottavasti oivaltavat pulman itse, eivätkä lähde vikasuuntaan puskemaan.
20 kpl Allium Moly
10 kpl Gladiolus Nova Lux
1 kpl Dahlia dec. Yellow
5 kpl Freesia yellow
3 kpl Lilium Serade
30 kpl Montbretia mix
Istutin 12 kpl pelargonia, 6 lilaa ja 6 valkoista.
Lausutaan: Pelaquu
http://www.ogrodwsieci.pl/images/ros...argonia_cz.jpg
Pakkasin kamoja kolmen päivän työreissulle.
Ihan karseeta kun joutuu ajelemaan Poronpolkua ja muita Hämeen järviylängön polkuja ja hiekkateitä virka-aikana työkseen ja illalla huvikseen.
Kävin hammaslääkärissä ja 41 vuotta meni siihen että ensimmäinen reikä löytyi hampaasta [emoji51]
^Menit sitten suututtamaan Hammaskeijun!
^^^ osanottoni jopo.
t. ihminen joka inhoo kukkasia. Ja pelarkuunioita noi kuvan punaset on, perinteisiä mummojen kasveja.
...eh mä olen sitten varmaan tappanu Hammaskeijun, tai mun se on Hammaspirulainen.
Soitin sairasvakuutusfirman aspaan ja kyselin miksi korvaus viipyy kun yleensä tulee kuin tykin suusta rahat tilille. Pahoitteli kovasti kasaantunutta ruuhkaa hakemuksissa mihin järjestelmä on vaatinut liitteitä (kuitit ja lääkärinlaput) ja lupasi ottaa keissin samantien työn alle. Elämän yksi parhaista valinnoista aikoinaan oli ottaa sairauskuluvakuutus. Mä oon niiiiiiin paljon voitolla tuossa ja näköjään äijän vanhetessa "voitto" vain kasvaa kun on rikki kokoajan ja entistä enemmän!! Eikä tarvii arpoa että pääseekö vaikka kelle erikoislääkärille tyyliin heti eikä myöhemmin! Suosittelen siis moisen vakuutuksen ottamista. Ja suoraan jostain semmoisesta firmasta mikä elää noilla saikkuvakuutuksilla. Jotkut normivakuutusputiikit jotka tekevät sivubisnestä noilla niin ehdot ja muut on yleensä huonommat.
Edit: Nonih, Tapsan luona käyty "ilmaiseksi" nyt sit, oravannahkat tipahti tilille tänään taas normaalisti. Kätevää.
^^ tuskin saisin mitään sairaskuluvakuutusta, tai se vakuutus olisi niin kallis ( mun sairasteluhistoriallani) ettei kannata, tai yritettiin joskus 80-luvulla mutta vakuutus olisi kattanut vain jonkun sormivamman niin siitä mitään hyötyä.... Ja mitäpä yhdestä hampaasta, kun suurin osa on pois muutenkin.
Kävin siellä isännöitsijätoimistossa. Voi vitsit, sai etsiä ja ihan sattumalta avasin oikeen oven ( huoneen ovessa ei mitään kylttiä) vain huoneiston ovessa oli että täällä se on....ei mikään miellyttävä käynti, aika ilkeen tuntuinen isännöitsijä. Ja maailman sekaisin huone, mun kämppä on ihan tyhjä ja tyylikäs siihen verrattuna.
Kummalista, että niinkin herttaisen ihmisen kanssa :rolleyes:
Vastailin hetken mielijohteesta ja pään vaihtamiseksi vapaalle useampaan tämän osaston ketjuun.
Otin ajovaatteet ja auringonsuojavoiteen esille.
Sytytin grillin.
näköjään heräsin...
Pesin talouden kauppakassin virkaa toimittavan rellun ensimmäistä kertaa 2-3 vuoteen ja innostuin vielä sipaisemaan vahaa pintaa. Ei meinannu uskoa että sama auto siinä on ku sai kiillotuksen tehtyä :D.
Tyttären pyöränsarviin laitoin uudet teipit.
Ajoin länsimetrolla
Kävin heti aamulla SOK:n varastolta hakemassa kassillisen elintarvikkeita, siellon aamulla rauhallista. Prismat ovat nykyisin varastoja.
Taioin kolme ulkona talvehtinutta phillaria taas ajokuntoon. Yhestä oli orava kaivanut satulan toppaukset pesäänsä pehmusteeksi, toisen satula oli muuuten vaan lonksuva ja piti vaihtaa (SDG belAir ==> Fizik Arione) ja kahdet jarrutinpalat oli kulahtaneet ihan pas2. Kohta vissiiin joutuu taas ostoksille...