Eilen. Joku reilut 30 neulaa välillä perse-niska. Toimii! :)
Printable View
Eilen. Joku reilut 30 neulaa välillä perse-niska. Toimii! :)
Käyttääkö VesaP akupunktiota ihan kotioloissa vai käytkö jossain hoidettavana? Olen myös huomannut että varsin toimiva hoitomuoto on se!
Hyvälle tuulelle sai vaikkapa nappuloissa laulava Tuomo. Onhan tässä kaikkea hyvän tuulen aiheuttajaa, ajelua tiedossa epämääräisessä seurassa yms.
En toki kotona. Käyn ihan yhden gurun käsiteltävänä. Se on hieronut mua useemman vuoden ja sanoi muutama kerta sitten että nyt haluu ottaa tykimmät keinot käyttöön. Ja vaikka vähän epäilevästi suhtauduin tuohon alkuun, niin jo ensimmäisen piikityskerran jälkeen huomasin että tuohan toimii! Jopa paremmin kuin hieronta! Jotenkin ne neulat aktivoi lihakset niin että ne rentoutuu paremmin vielä kuin hieronnalla. Repertuaari pitää sisällään tosiaan perslihaksista niskaan asti. Hyvin kuumottaa koko selkää aina session jälkeen joten huomaa miten se vaikuttaa lihaksiin rentouttavasti.
Kaksi laatikkoa Sakua, jotka ilmestyi työmaalle :)
Kohta alkava loma.
Haava sormessa näyttää tänään vahvasti parantumisen merkkejä ensimmäistä kertaa, se on jo kasvattanut rupeakin ja alkaa umpeutua. Turvotusta siinä on vielä 2 kertaa enemmän kuin haavassa leveyttä, mutta Betadine ja hopealaastari näyttäisi purevan. Nyt täytyy skarpata ja olla avaamatta sitä uudelleen tökkäämällä johonkin. Piinallisen osumaherkkä paikka haavalle pikkurillin ulkosyrjä, se olisi varmaan jo esim käsivarressa parantunut.
Ai-van sai-raan siistiä! kävin juuri polkemassa vispilöillä, eli Eggbeaterit molemmissa jaloissa ja hyvin meni. Olen yhtä hymyä. Nyt tekemään ja syömään herkullinen luumu-tai mangorahka. Jippii!
Pitempi uinti lenkki Pouta keli 🔆🚲😎😊
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Ostin eilen Thulen Cougar 2 kärryn pyörän perään ja tänään käytiin 1v 3kk pojan kanssa 20 km lenkillä, eli about lähimmässä leikkipuistossa. Molemmilla vaikutti olevan kivaa :)
Ei nyt juuri tänään, vaan viikolla välähti totuus olevani jo niin pyöräilijää voivani noin vain mennä sen enempää asiaa ajattelematta ja murehtimatta asioimaan Tampereelle omia asioitani; ottaa pyörä Nr.1 mukaani ja kykeneväni heittämään Pirkan Pyöräily Klassikon tempona vain yhdellä protu-patukalla, banaanilla ja suolalla terästetyllä urheilujuomalla 0,4 l, kun malttisykkeellä edetään (soon 26 km/h = 130 syke).
Palkintona olisi paikata 2000 kilokalorimenetys ankkuroiden autoni PPK-reitin varrella olevan kiinteähintaisen ateriointipaikan pihamaalle Linnainmaalla Tampereella. Voin syödä hyvin mielin aivan rajattomasti - eräs nautinto sekin.
Tänään minulle huomautettiin suullisesti, seuraanko ollenkaan oman painoni alasmenoa. Kesäloma tietää kohdallani koko vuoden alimpia BM-indeksejä, hyvät herrat, ei se voi mitenkään pudota alle 20:n eli terveellä puolella pysytään.
Mörköpyöräily!
^Kompetikompetikomps.
Tänään poltin kädet kun olin liikaa auringonpaisteessa. Kesä, vihdoinkin.
No mörköhän se. Kiitti!
Pyörälenkki koiran kanssa, todella meditatiivista mennä koiran kanssa metsässä, vaikka nyt olikin porukkaakin paikoin, tosin ei umpipusikossa, eikä juuri edes poluilla. Se on älyttömän rauhottavaa ajella rauhallista koiran juoksuvauhtia koiran juostessa vierellä ihan vaellusmoodiin uppoutuneena, mutta osoittaen kuitenkin korvanheilautuksilla kuulevansa yhä kehut ja mahdolliset käskyt, joita ei tosin tuolla juuri tarvitse.
Tyttären syntymä tänään tuossa aamuyhdeksältä..
^onnittelut!
^^ onnittelut!!!
^^^ Onnittelut!
Elämässä oikeasti tärkeitä asioita.
Komppaan Peteriä:
http://www.kestavyysurheilu.fi/pyora...elin-ja-fanius
Esmes löysin itseni Giro d'Espooseen nimenomaan Peterin mainitessa tästä uudesta kotimaisesta pyöräilytapahtumasta EuroSportissa 2012.
Onneksi olkoon LJL ja Wife!!! :)
Kiitos onnitteluista!! Kyllä nyt kelpaa olla isi kun on poika ja tyttö. Ja tietyisti myös rakas wife :)
Loma alkaa ensi viikolla. Tuli viesti Saksasta että fillari varattu. Reilun viikon päästä pääsee tahkoamaan toisenlaista maantien laitaa, tosin perheen ehdoilla mutta kuitenkin - lievää lomakuumetta siis ilmassa.
^ Onnea sinne LJL:n suuntaan myös täältä!
Onnittelut LJL:lle ,vaipanvaihtoa riittävästi! Paino ja pituus kiitos?
Itse tapasin vanhan tietämäni tutun eli Esa Lahtelan. On toki tään seurakunnan syvästi halveksimaa sosiaalidemokraattista puoluetta edustava.
Meillä meni puolituntisen Kupiainen kaupan tientukkona eikä ees puhuttu politiikkaa jossa Esa hämmästyneenä nauttii jopa paikallisten kepulaisten arvonantoa, kuulemma mies paikallaan! Puhuttiin saman ikäluokan miehinä kuin jonnekin päästiin.
Onnea LJL & waimo :)
Hyvän tuulen sai tänään aikaan työmatkapyöräily kotiin päin. Muu perhe lomailee yms. joten saatoin käydä eksyilemässä espoolaisilla merenrannoilla. Mikäs siinä, aurinko, meri, pyörä :)