Sitä mää oon ja vähän ounastellu ja ajattelin että jos Z-setä perustais keravan pahat-kollit.:D ja ajettais tuttuja reittejä.
Printable View
Määkin voisin tulla mukaan joskus, kunhan kunto vaan ensin nousee ja lämpötila laskee. Onneksi pyöräilyssä on luvallista nämä nappihommat :).
Joo kohta vois aloitella ajamisia.Mä aloittelen ihan alusta tän ajamisen,pitää niska ja kädet totutella pyöränpäällä olemiseen.
Valolenkeille ei voi lähteä kun ei kestä kypärän painoakaan pariatuntia kauempaa saatikka valoa lisänä potassa .:(
Sitä mä sille oon sanonut mutta kun sillä oli kotona remontti niin urakoitsia oli rikkonu sen astiapesukoneen ja ei meinaa maksaa kun on lahden toiseltapuolen se firma ja tyrineet muutenkin tuli seinältä toisella naapurilla kaakelit seinältä,että tällainen tapaus.
Ja tiedäkkö ellmeri mitä? Siinähän sitten sai kun päätti säästää.
Tää oli iso taloyhtiö martsarissa kawerilla jolla hämminkiä,virolaisia ammattilaisia.
Mun remontti sujui mallikkaasti vaikka oli liivijengin töitä, reklamaatiot meni mallikkaasti,sanoin isännälle että heitä liivit narikkaan ja katsellaan virheet ja päästiin sopuisaan ratkaisuun.:rolleyes:
Eli oliko vironpojat sun kaverin palkkaamia vai taloyhtiön?
Siinä tapauksessa kannattaisi ottaa yhteyttä taloyhtiöön asian tiimoilta, jos he ovat työn tilanneet niin he myös vastaavat loppupeleissä käyttämistään urakoitsioista.
On tainut kelvata jo vuosia rakennuksille jokainen virolainen, joka jotenkin pysyy kahdella jalalla tolpillaan, kuten kelpasi -80 luvun hulluina vuosina jokainen suomalainen. Kun käveli rakennustyömaan ohitse sai pelätä, ettei väkisen joutunut töihin otetuksi. :) Vatupassi vaan käteen niin oli valmis timpuri. Minusta sanonta suomalainen rakentamisen laatu on ollut aina lähinnä vitsi, eikä veljeskansan timpurit sitä mielikuvaa juuri kirkasta.
Hei, muuten laitoin tuommosen uuden akun kanssa tulemaan http://www.taskulamput.fi/tuote/wide...ht_magicshine/ Onko ollu kellään jo kokeilussa?
^ Kylhän noita Viron poikia on nähny jos jonku laistaku duunin takia tulee Helsingissä työmailla pyörittyä. On niis kyllä taitaviakin tyyppejä :) Mut enemmän ei niin taitavia :p
Kaverilla on tollainen keilan leventäjä, kyllä se tekee tehtävänsä. Keila asettuu sinne missä sitä tarvitaan
..ei mulla mitään asiaa oo, kunhan pelastan triidin vajoamasta toiselle sivulle. Paljon on konditionaalia täällä.
Shimun ny-old renkulat ois nyt vapaana. Huomenna puolijalkainen on liikenteessä siellä täällä mutta on muina päivinä hyvin tavoitettavissa sohvan läheltä...
Oliskos huamenna aamusta ajoseuraa tarjolla? Lähtö voipi olla keinovalolla tai sit vähän myöhemin luomulumenien loisteessa. Kotona pitäisi olla jo puolenpäivän aikoihin.
Eipäs nyt hätiköidä siellä naapurissa. Juuri sain haettua viitoslavan takuuhuollosta ja Lirikin tuunauksesta (yllättäen samassa ElGuapossa kiinniolevina) ja nyt pitäis ennättää säätää ne keskenäänsopiviksi. Känäpäissäni en *piip* mene mettään.
*nihmiö'
Huomenna parannellaan välejä anoppiin eli muutetaan se Karjaalle Vantaalta. Väli paranee n. 95 km. :)
Kiertelin taas tänään useita tunteja Laajasalossa.
PMT: Ne pitkospuut ennen Koirasaarentielle tuloa (sen koivun alituksen jälkeen), joista sanoin, että en ikinä ole onnistunut ajamaan niitä kokonaan tipahtamatta, sujuivat nyt mainiosti.
Sinä ajoit ne reippaasti silloin kun olit minun kanssa viimeksi Laajasalossa (09.10.2012).
Tulis minullekin tuota ikää, niin minullakin olis näköjään iän lisääntymisen myötä mahdollista oppia ajamaan
– noin kuukaudessa löytyi tällainen taito, kun oli oikea ope.
Hienoa kari hoo että polut kulkivat ja onnistumisia tuli. Katotaan toinen kerta sitten todistajien läsnäollessa :)
Tän takapihalla Julastössä pidettyjen hakuhaukkuharjootusten aikana ei nähty yhtään maastopöörääjää herkkubaanalla, loppukahvittelun aikaan kyllä. Jokohan tuota huomenissa läskipöörällä mehtään...?
Vinkkiä lämpimästä ja halvasta (alle satku) kengästä talvikäyttöön tasopolkimien kanssa.
nimimerkki: Viluvarvas.
Taattua Mil-Tec laatua tuo Sinkulamiehen vinkki. Täytynee suunnata Konalaan testaamaan, kunhan kuorma on saapunut.
Onkos muuten omakohtaista kokemusta tuosta eli kestää ja lämmittää sydäntalven säässä.
Huomenna illalla ajamaan?
Hep!
Meinasin ehkä aikoa tänään jo harkita, mutta voin siirtää sen huomiselle.