Alkujaan tämän lähetti
orc biker
Missä kohtaa? Jumankauta. Jos nokka on alhaalla, niin eikö sen merkitys ole selvä? Ei ole "höpöhöpötiedettä", jos painetta tulee vähemmän nokalle, koska se on kauempana. Turha siis nurkua kenenkään siitä. Jos ei muuten sovi perseelle, niin siihen en ole sanonut yhtään mitään vastaan, koska mitä siihen voisi sanoa? Jos ei sovi, niin ei sovi. Itse haluaisin, että SQlabit olisivat nokasta kapeampia, koska minulla meinaavat reidet hieman hangata nokan sivuja. Heidän filosofiansa mukaan nokka on leveä, koska se jakaa painon tasaisemmin, mutta minun ajoillani sitä ei tarvita, koska siihen nokalle tulee niin mitättömästi painoa.
Mihin paikkaan? Jos se oikean levyinen ja sitä käytetään oikealla tavalla, niin istuinluille pitäisi tulla normaalia suurempi osa paineesta. Efektihän on tuossa sama kuin satulan nokan kääntäminen alaspäin, mutta koko satula ei vain kallistu. Mutta eihän tuossa sen monimutkaisemmasta asiasta ole kyse kuin nokan saamisesta alaspäin. Ei sen pitäisi nostaa painetta muualla kuin ei-nokassa.