Tempokisu ilman kypärää Valkeakoskella? :eek::eek::eek:
Printable View
Tempokisu ilman kypärää Valkeakoskella? :eek::eek::eek:
Rypäs maantiefillaristeja tänään aamusta noin kello 8 Bemböle-Jorvin sairaala kohdilla
Mikähän se maantiefillaristeiksi naamioitunut häröpallo oli kun tuli koko kvl:n leveydellä etelään päin vanhan hämeenlinnantien laidassa Uantaalla Kivistön kohdalla hiukan ennen yhtä iltapäivällä? Kaikki kyllä vastasivat tervehdykseen lapa pystyssä :)
Olikohan foorumilaisia ne kaks tyttöö, ketkä olivat polkaiseet Lappeenrannasta Sulkavalle soutamaan?
T:Retkipyöräilijät telttapaikalla 37
(Oho, tulipas Suosikin "etsintäkuulutus"-palsta mieleen...)
Saatoi olla jotain SF-Tourin polkijoista, mä se en ollut, koska olisin kyllä sut tunnistanut.
Tänään oli lohjalla paljon porukkaa liikkeellä, iltapäivällä lempolan puolella harjun juurella tuli joku Cube Attentionilla vastaan kun oltiin lasten kanssa marjassa..olitko se sinä? ja vielä puoli kybän aikaan illalla harjun päällä puolessa matkassa muijalaan liikekeskukselta pysähdyit polulle kun ohitin..pyörä meni ohi kyllä ihan täysin. Oliko foorumilaisia?
Tänään puolen päivän aikaan tuli Felt kuski Piikkiössä vastaan. Korkeaa profiilia vanteissa ja tervehdyksessä. Muutama kilsa sen jälkeen vastaan tuli paikallinen tammaravi porukka.
Olin vähän toisten tonteilla pyörittelemässä. Kasnäs-Angelniemi-Parainen.
Eilen noin klo 13 tuli Viljakansaaren risteyksessä (tiet 15176 ja 15169) vastaan vauhdikkaan näköinen Orbea. Arvaan, että joku soutaja oli kolmen lossin palauttelulenkillä.
Hurissalon ja Suurlahden välillä (tie 4323) tuli muutamaa tuntia myöhemmin vastaan retkipyöräiljä, jolla oli sivulaukkujen lisäksi punainen rinkka selässään.
Maanantai-iltapäivän herra- ja rouva- tai ainakin mies- ja naismaantiepyöräilijäpari 1: mies edellä kiihdyttää stopmerkin takaa Öljytien yli jättäen peesistä pudonneen naisen arvioimaan lähestyvän säiliöauton nopeutta ja jatkaa parinsadan metrin päähän ennen kuin hidastaa ja ottaa naamalleen "No, mitä sä oikein jäit kuppaamaan?"-ilmeen.
Pari 2: Vastatuulta Paippisten suuntaan ajettaessa, rouva vetää ehkä 22 km/h, herra peesaa täydellisessä tiimiasussa.
Kehtaako kukaan tunnistaa itsensä?
Ei sitä kehity jos koko ajan peesissä ajaa.
Eilen Miehet mustissa peräkanaa Heinolan kevarisillalla päävirran kohdalla komeasti kohti pohjoista Biancheillaan kello 15.00 paikkeilla. Mielessä kävi nostaa räpylää mutta se jäi.
Edellä ajoi isompi hemmo ja takana pienempi. Lahtelaiset ajavat paljon Kalkkisten lenkkiä ja heidän ajoporukoitaan menee kesällä paljon kantatie 140 pitkin.
Kiitokset sille kirkkonummelta tulleelle Bianchi kuskille joka vähän aikaa peesattuaan otti vetovuoron, jopas meni työmatka vauhdikkaasti :)
FreeZ bongattu ammattikoulun nurkilla vähän aikaa sitten :P
Tänään bongasin mökkipaikkakunnalla Ristiinassa yhden überhienon Orbean ja Lookin keskustan kulmilla neljän molemmin puolin iltapäivällä. Onnittelut vaan molemmille kuskeille!
Tänään Nallikarissa neitonen Cannondalen maantiepyörällä foorumilaisia? Itse olin cyclocrossilla liikkeellä, ja siinä tornin ympärillä kurvailin.
Oliko joku Zeuksen mies tempotankoineen eksyksissä? Tuli Vastaan hiekkatiellä lähellä repoveden pohjoista sisäänkäyntiä. Edellä ajeli punaisiin pukeutunut pukeutunut pyöräilijä.
Mihin olit menossa?
Kuopion satamassa kävi eilen pari miestä mustilla Ridleyllä (X-Fire?), olikohan isä ja poika. Bongasin terassilta:o.
Joku ajoi Sysmän keskustan läpi Ridleyllä. Harvemmin siellä näkyy maantiepyöräilijöitä.
Liekö palstalaisia se elämäntapaintiaani jonka ohitin eilen tiellä 130 Nurmijärven kohdalla? Ajoi kaatosateessa jollain mummopyörällä, tarakalla oli ISO muovinen joku kaupan tavaralava ja sen päällä ISO pahvilaatikko joka peitetty pressulla ylhäältä. Laatikon takana vilkkui punainen takavaloledi. Edessä tällä maanteiden ritarilla oli kaupan iso muovinen ostoskori köytettynä tankoon. Tyyppi sitkutti hyvällä kadenssilla eteläänpäin. Koominen näky oli. Tuskin tosin oli palstalaisia...? Näytti ihmiseltä jolla EI ole nettiä käytössään. :rolleyes:
Kukas tuli tänään vastaan joskus klo 13 paikkeilla Hämeen härkätiellä jossain Hämeenlinna- Renko välillä, itte pidin henkitaukoa ja vastaan tuli yrmeällä ilmeellä parrakas isäntä redbull pyörällä.. CHEERUP!
Kukas mahtoi olla se punamustasävyihin pukeutunut wilier-kuski tänään iitissä? Olisin lähtenyt siitä samaan suuntaan ajelemaan, mutta eväshetki oli liian pahasti kesken :D
Noniin, mussukat. Kukas suihki äsken Mankkaanlaaksontietä mäkeä alas kohti Olarinluoman risteystä ilmeisesti punamustalla maantiemenijällä? Olisit pysynyt omalla puolellasi pyörätietä etkä vastaan tullessasi leikannut mutkassa niin etten väliin mahtunut niin en olisi joutunut jättämään kumia katuun väistäessäsi sinua. Vähemmälläkin kiireellä pääsee sinne maantienpätkälle ja/tai kotiin. Terveisin reppuselkäinen, oranssipaitainen kanssafillaristi.
elä mult kysy et missä soli. Oon vaan turistina täälläpäin. mut siinä ei kovin kaukana junaradasta. Olin siinä valokuvauksellisen kallion vieressä penkillä istumassa ja syömässä eväitä. kyltti sanoi iitti ja se oli ehdottomasti joku kyläkeskittymä koska alueella oli havaittavassa valtava määrä mopoja sekä kaksi ruokakauppaa.
:D Olit siis Kausalan keskustassa. Sori, en tainut edes moikata. Menin hämilleni, kun näin toisen maantiepyöräilijän Kausalassa. Olin just lenkiltä tulossa, ja kotiin oli sellanen kilometri.
No ei siin mitään. Lähetään jossain vaiheessa ajeleen samoja reittejä ku oon seuraavan kerran lapinjärvellä :cool:
Heittele vaikka tonne Kouvolan yhteislenkit ketjuun viestiä, ku oot lenkille lähössä. Sitä tulee päivystettyä.
Kuka ajeli eilen illalla valkoisella katetulla nojakilla nelostietä keskisen suomen paikkeilla tänne pohjoiseen? Mielenkiintoisen oloinen otus oli kulkine auton ratista zuumailtuna ja joku nettiosoitekin oli kyljessä, mutten jaksa nyt leikkiä herlokki solmusta..