Tuossa käytössä otsalamppu on omiaan. Ja vaimo on keksinyt, että se päässä voi virkata iltasella vielä kuistilla vaikka ulkona on pimeää.
Tuo on totta. Jos sitä ei tarvitse, niin sitä ei tarvitse. Siksipä vaikkapa Lumoniteissä olisi hyvä, jos olisi tuki kaukosäätimelle ja sen voisi sitten ostaa erikseen jos haluaa. Voihan tuota minun Magicshineäkin käyttää ilman kaukosäädintä jos sellainen aiheuttaa pahoinvointia. Tai jos se lakkaa toimimasta kesken reissun. Mikä sekin on varsin mahdollista. Mutta toimiessaan se on hyvä.Lainaus:
Ai niin ,ei missään tapauksessa Lumonite Compassiin mitään kaukosäädintä. Yks vikaantuva patteria kaipaava riesa lisää. Ja kun ainakin kolmella pyörällä pimeään vuodenaikaan liikun niin rahanmenoa lisää. Compassin yksi ihanuus mulle typerälle on yksinkertaisuus. Tarvii joka syksy opiskella kuinka tuota käyttää.
Ainoa iso miinus MS:ssä on se, että siinä on neljä tai viisi eri valonvoimakkuutta / moodia, mukana myös kaikkien rakastama vilkkumoodi. Olisi kaikkien kannalta parasta, jos voisi valita mitkä toiminteet on kaukosäätimellä valittavissa. Itse haluaisin vain päälle/pois + kaksi tehomoodia: täysillä tai pienimmällä teholla. Ei muita. Oppiihan nuo kelaamaan läpi, mutta välillä se menee tuhraamiseksi. Ja jos pitäisi vielä painella sitä kypärän päällä olevan lampun pientä kytkintä, joka ei edes talvihanskan alle tunnu, niin menisi monin verroin monimutkaisemmaksi.