Toistan itseäni. Sama tänään.
Printable View
Tänään työmatkat.
30km pitkin poikin metsiä uusia polkuja etsien.
Eilen illallan 50 km Vantaanjoen reunoja ja keskuspuiston polkuja cc:llä
Eilen Köyliö-Kiukainen-Panelia-Kauttua 62km@1h57min. Ihan mukavasti kulki kun ottaa huomioon yövuoron.
Sent from my iPad using Tapatalk
eilen ajoin ja pelleilin trial-parkissa ja siitäkös ei sisäkumi tykännyt.
https://lh3.googleusercontent.com/-W...s480/upload_-1
86.4km 2:36:20 . . pitäisi varmaan vaihtaa PK-lenkki tuolle suunnalle.
Kuutisen kilsaa yhteensä työmatkoja kaupunkifillarilla..
Säkylän Pyhäjärven ympäri 71km@2h10min.
Tänään maastolenkki 41km..
Äsken satanen maantietä..
Aamulla Juhannuslenkki maanteitä Orimattilaan 45km.
59.5km/31.7 kph juhannuslenkki. 2 kiloa kevyempänä kotiin, ei 0.5 pullo näköjään piisaa kun on vähän lämpimämpää :-)
Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla
Reilu 70km rallattelin maantietä.
En ollut tälläkertaa, kävin Ylivieskan suunnalla, oikotietä yv-haapavesi tielle ja Kärkkäisen ohi takaisin oulaisiin :-)
Valkoinen/musta merida alla ja paidassa sama teksti
Ah, eilen ajelin Ylivieskaan ja takaisin kun nyt on ollut viimeinkin ajokelejä. Jos tulen vastaan, olen se kypärätön joka painaa halvalla kuidulla ihan liian kovaa :)
Kovaa koitan painaa itsekin :-D mutta vauhti on mitä on :-S
Kotalahti-Sorsakoski ja Rengontietä takaisin. 34km, josta 10km hiekkatietä.
Ei voinut jättää iltalenkkiä ajamatta. Ei sattunu muita pyöräilijöitä reitille samaan aikaan. Aika hiljasta on.
Pirkan klassikko 130,8 km juhannusaattona pk-tempona.
Jos ei sata salamaa kolahda juhannuspäivänä ja sunnuntaina, uudestaan!
Eilen fatbike 👍😊Ja kun keliä niin ajetaan
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Mä olen onnistunut ajaan Lenkin just silloin kun sade iskee. Edellispäivänä, ja tänään kans mikrotihkua, mutta lämmintä.
Sen jälkeen kun tuli 50v täyteen, lenkit on käyny selkeesti vaikeemmiksi. Sippauksia ja kramppeja ja hapotusta, ja palautumisaikaa tarvii paljon enemmän.
En edes haaveile mistään isommista uroteoista, kun tämä vakio Valkeakosken lenkki 102-110km. Hyvä kun sieltäkin kotiin pääsee.
Tänään tosin uskaltauduin uimaan lenkin jälkeen - lämmintä vettä, pystyi ihan kunnolla uiskentelemaan :)
Kahteen mökkiläiseen Konnustuvalla juhannusmunkki. 46km.
eilen 36 km maasturilla ja tänään 56 km maantietä.
Juhannuksen syöpöttelyn jälkeen pieni maantielenkki teki todella hyvää. Eikä lämpö tehnyt yhtään pahaa; ei edes tarvinnut polvenlämmittimiä vanhoille nivelille. Turvarätistä en vielä tohtinut luopua.
Ajoin Sipoosta Tikkurilaan kaljalle. Ja takaisin kotiin.
Kyllä mä vajaan tunnin tänään aamupäivällä ajelin ja yritän taas totutella takamusta satulaan.
Reilu neljä tuntia vastatuuleen maantien laittaa. Jos ei muuta niin vissiin naama vähän paloi.
Äsken krossarilla lajinomaisesta asfalttiin ja kaikkea siltä väliltä 55km. Perään järvessä pulahtamassa.