Nyt olet nähnyt unta...tuuletin päällä :D
Printable View
Nyt olet nähnyt unta...tuuletin päällä :D
Öljysin 6 ilmanputsaria.
Maailman tylyimmät levynkannet tilaustyönä. Aíkaa kulu tunneissä vähemmän ku kaljaa..... :)
Kehtaat tunnustaa kaveeraavasi Yosemite-kuskin kanssa? Aika äijää.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti -hz-
Äijiä on Amerikassakin :D
http://www.bpninc.com/evideo/video_mac_hi.mov
Saatuani nostokoukusta päähän kävelin tyynesti työmaan toimistoon veri virraten kallosta kysyen, että osaako kukaan ensiapua vai paikkaanko itse pääni. Yhtä tyynenä tapaturma-asemalla. Vasta kun vaimo tuli paikalle meni roska silmään, kumpaankin. prkl.
Avasin vessan tukkoisen lavuaarin pelkällä laimentamattomalla natriumhydroksisidilla. Nössöt käyttää jotain jokakodin putkimiehiä.
Ei tuo ole äijää, sehän on suorastaan neitiä että käytetään helpointa konstia...;) :D Tosi äijähän jynssää sen lavuaarin vaikkapa hammasharjalla ja pesee hampaat homman päälle...:pLainaus:
Alkujaan tämän lähetti fleGsuz
Nukuin 13,5 tuntia putkeen...
Ajoin tänään reilun kahden tunnin lenkin loppuun vaikka pyöräilyshortsit hajos jo 15min ajon jälkeen. :o
Tuli melkein perseen kohalle sellanen 10cm repeämä.:D
No,ainakin tuuletus pelasi loppulenkin ajan :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti PELTONEN
Kävin viemässä HeSy:n kissoille 200l säkillisen teepaitoja.
En prkl minnekkään Ufffaffaalle niitä vie vaan sinne mistä niistä on eniten hyötyä.
Ja nyt on sitten teepaitakaapit siivottu. :)
Eikös ne ole vähän isoja kissoille? :rolleyes: Vai kynsien teroitukseen.. :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti Shimaani
Lähdin teepaidalla töihin vaikka oli vain 8.5C "lämmintä"...
minulla oli myös äijämäisiä fiiliksiä kun pätkin 4-hengen pihakeinun moottorsahallaLainaus:
Alkujaan tämän lähetti A.M.®
maan tasalle.
ei kaatunut edes päälleni, eikä terä jumittanut kertaakaan
yleisönä oli vielä nais-immeisiä
kukaan ei pelaa salibandya. se on sählyä. :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti Karhu67
hienostelua tollanen bandy(mitä se ikinä tarkoittaakaan)
nukuin 11 tuntia kahtena yönä peräkkäin...
Kävin hakemassa TJ:n auton huollosta. Se äijä osio on lienee tässä se, että huollossa kysyivät vain rekkaria ja vaikken tiennyt sitäkään, niin luovuttivat auton minulle kysymättä kuka olen. Elikkä ei muuta kuin rekkareita kyttäämään vehon kulmille ja hakemaan autoja pois?
Häh? Tuo se tänne heti...:DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti Sti
Korjasin systerin auton pakoputken. Eli laitoin pakosarjaan uudet pinnapultit ja liitokseen uudet tiivisteet sekä uudet mutterit. Asennuksessa käytettiin riittävästi kuparitahnaa, jotta kädet rasvoittuivat kunnolla.
Ohitin maantiepyörällä mopomiehen ylämäessä. Paremmat kicksit ku yhdestäkään naisesta....
Sulle on vaan sattunu sit huonoja naisia eteen....Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti munamangeli
Liimasin puolixi irronneen ukkovarpaankynnen takasin kiinni Super-Attack pikaliimalla. Kynsilakkakiinnitys olis varmaan mennyt neiteilyosastolle....
Nyt ei kynnen pitäis nappaa sukkaan kii. :)
Olet asian ytimessä!Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti rullaaja
...tai päälle/alle... ;)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti rullaaja
Toi on jo hifistelyä! :eek:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti R.A.
Minä puolestaan nyppäsin molemmat ukkovarpaankynnet pois repsottamasta. Huomattavasti parempi nyt.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Shimaani
Eipä menny kuin kaksi viikkoa eräkisoista ja nyt lähti. Eipä tarvii sinnekään mennä enää suunnistuskengissä..
Sain lasten parvisängyn valmiiksi. Tosin neiteilin ja käytin työssä sähkötyökalujakin...;)
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti TJ
Kai lasten vakuutukset on kunnossa? [img]/forum/images/icons/icon10.gif[/img]
Tottakai! Mutta ei niitä tuossa tarvita. Onhan se laatutyötä alusta loppuun... Myös portaat...;)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Jambo
Tämä kuulosti epäilyttävästi ns. kuuluisilta viimeisiltä lausahduksilta. :pLainaus:
Ei. Se on sisäpiirin juttu...:D Pari ruuvia nääs uupuu vielä...Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti -hz-
Vai niin. No ei siinä mitään. Ulkopuolisen silmään se kuitenkin toi mieleen lausahduksia kuten: "Kyllähän minä nyt sienet tunnen" Tai: "Älä pelkää, pakkasin laskuvarjosi omakätisesti." :rolleyes:Lainaus:
Aika miehekkään ostotarjouksen asunnosta. Kallis on, mutta elämä on... Saa nähä meneekö läpi.
Söin kunnon LIHAAAAAA! :p
pidin 10 minsan nyrkkit appelun.
Lastasin koulurepun viinaksilla Alkosta. Rommia, viskiä ja sen sellasta....
Korjasin auton. Aina yhtä äijää touhua.
Tiskasin. Ensin luulin että se on neitiä, mutta tiskivuoren koko teki suorituksesta äijää.
Vaihdoin jakohihnan etuveto Dodgeen..... pihalla. :(
Äijintä oli se, että kone toimi vielä remontin jälkeenkin! :D