Hibiken ilmottama 13.7kg tuntui kyllä ranne vaa-alla painavammalta, kuin minun kevyempi 14.22kg painava Mukluk:seko:. Poratut Alexrimmit oli Lahden Kärkkäisen versiossa.
Printable View
Hibiken ilmottama 13.7kg tuntui kyllä ranne vaa-alla painavammalta, kuin minun kevyempi 14.22kg painava Mukluk:seko:. Poratut Alexrimmit oli Lahden Kärkkäisen versiossa.
Niin...aina olen ihmetelly tuotakin että mikä helkkari siinä Lapissakin ihmisiä vetää puoleensa.
En ihmettele enää.
Lähiaikoina olen ihmetelly miten pääsisin/saisin aikaiseksi lähdettyä sinne itse läskin kera. :D
EDIT: Ja opettihan läski ikuisen talven vihaajan nauttimaan talvestakin. Ei huono.
Mä oon Hra Tuhnu, ajaa varovasti ja kalustoa säästäen ja kuitenkin unelmoi olevansa hra Räädistelijä.
Herra X ostaa sitten kapeampi renkaisen fillarin vai kuinka? ;D
Zipo on hyvin osuvasti kuvannut eri läskeilijätyypit. Varmaan noin 99% löytää noista kuvauksista ittensä.
Kyllä sä aika monta läskikuskia olet ihan selvästi tavannut.
Touché! :)
Eka fatbikeä ollaan hankimassa täällä. Ehdokkina olisi mukluk 3 tai canyo dude8. Kumpi parempi?. Ajoa tulee reilusti pyörälle. Onko nuissa eroa miten saa jatkossa modattu? Itse ei juuri tajua.
Kiitos jo etukäteen.
Fatbike tulee lenkki käyttöön pääasiassa. Tarkoitus ajaa varmasti jotain maraton tapahtumia. Toki retkelläkin käydään. Kumpaakin saa kait paksumpia kumeja tarvittaessa.?
Muklukkiin mahtuu ainakin yhdellä eturattaalla Kaikki markkinoilla olevat 4,7" renkaat, Dudeenhan saa ainakin leveemmät schwalbet.
Kiitos Vastauksesta. Trekin farley 6 ois tuossa lähellä vähä käytettynä olisiko siitä haastajaksi muklukille tai dudelle.
Ei harrastukseen voi kevyesti suhtautua.
-ei tosissaan vaan huvikseen...
-Juha
Farley 6 on erittäin hyvä pyörä mutta ei mahdu taakse kaikkein leveimmät kumit. Sinällään hyvin pieni miinus mutta jos ehtona on että mahtuu niin taitaa olla GC 4.6" suurin mikä menee.
Voi niinkin tehdä tai sitten jos ei todellakaan osaa päättää onko aito läskikuski....
http://ep1.pinkbike.org/p5pb12532773/p5pb12532773.jpg
Liian kuuma keli pää meni sekasin ja keulat ristiin ohjainlaakerihuollon aikana.
http://ep1.pinkbike.org/p5pb12532774/p5pb12532774.jpg
^Nyt kiinnostais nähdä se toinen osapuoli:)
^^
Hienon näköinen fillari.
Tommoisen konversion tuntuma on ihan mielenkiintoinen. Kysytään että missä toi on parempi kuin jäykkäkeula 26/26 ja missä tilanteissa tuntuu että olisi heikompi.
Ei tota tosissaan veivattu motomuottiin.Huolsin molemmat fillarit hellepäivän ratoksi ja sitten alakooleja katellessa huomasin niiden olevan 1:1 sopivat.
No perhana, kokeillaan kun ei maksa mitään ja nopee homma tehdä.Eiku normispoteille kaahottamaan hikipäässä 29+/fat häristemellä ennenkuin joku näkee.
Mitäs tosta sanoisi?No en ainakaan päässyt jyrkintä nousua takapihalla ylös.Alaspäin mentiinkin suht rivakasti melkein samoihin vauhteihin uskalsin päästellä kuin stachella.
Kyllä mä ton Hakun laitan Viikseen takasin.
Stacheen en laittanut Blutoa paikalleen edes peikkokuvaa varten,ei vaan voinut.......:D
Frankenbike?
Siis niinku jos talvet ajelisi 26/26 läskillä niin sitten jos hankkisi kesäksi Bluton ja 29+ kiekon niin voisi alamäet tms vetää kovempaa, jos oikeasti haluaisi?
Sporttisen näköinen rassi.
Joopa joo.... ,Uusinta kieppi ohjaamon säädön jälkeen"Oho täähän on aika kivaa."
Ajelen vielä tän viikon tuolla motosetupilla. Stachen sai säätöihin 3 viikossa mutta se palelee paria pikku osaa.
Bluto ja 29+ etukiekko?Mitens noi a-c:t ,offsetit jne menikään ettei sentään chopperia väsää.
Jahas, onkos sillä taas hiekkaa eksyny väärään paikkaan.
Meitsin fillareita saa koeajella tossa takapihan metsikössä.Sieltä löytyy muutaman hehtaarin alueelta kaikenlaista kivaa ajettavaa.
Huom Jos mitenkään voin auttaa tai opastaa niin tervetuloa potkimaan renkaita tai ajelemaan myös ns.nyypät. YV:llä thnx
Sorry.OT
Mitä saisi olla?
Ei oo oikein millekään tarvetta, mutta siis tuo nyt oli vaan sellainen yleinen heitto, josta voisin itsekin ottaa onkeeni.
Ne vaan taitaa olla ilmaisia