No sehän on tuolla kauuuuukana jossain mutta paskavuotoa ollu teijän nurkilla HK:n makkaratehtaalla helemikuusta!
Arwaappa kuka löysi vuodon...:rolleyes:*uittu* Koneet alkaa puhistaa sitä suojeltua laskuojaa.
Printable View
No nyt ei yllättänyt ainakaan se että tämä ketju oli valunut niin monen sivun taakse jo että tätä etsiessä unohdin jo asian mikä piti tänne alunperin kirjoittaa. Eli ei yllättänyt mun huono muisti yhtään. Saa*ana.
Edit: Ainiin, nyt muistan! Eli ei yllätä se yhtään että just kun alkas loppuviikon lyhyt pikaloma, säätilanne muuttuu aurinkoisesta täysin harmaaksi ja sateiseksi. Luonnollisesti. Muutenhan sitä olis liian kiva jos olis päässyt ajelee hyvissä keleissä jopa loman aikana.
Jätski olis parempaa kun sen antaisi hieman lämmetä...
Ei yllättänyt, että loman jälkeen työnteko vituttaa kun se tekee sitä muutenkin.
Juoksu ei ole valkosen miehen hommaa. Ei vaan ole.
Se, että liki nelituntinen koirailuilulenkki teki satelukuuroista huolimatta hyvää päälle ja ruholle.
Se, että voimaharjoittelun Jumalat eivät armahda: katselin parin viikon takaista Barnabya ja kun joku jamppa teki yli 20 toiston sarjaa pec dec koneella oli selvää, että olmi ei uutta päivää näe!
-Garth
Se, että mistään ei taas tuu mitään.
Eilen pääsi paarma lähietäisyydelle, kun kaivoin omenapuuta maahan. Pääsi pirulainen paidasta läpi ennen kuin onnistuin hätistämään sen pois. Tänään ei yllättänyt lopputulos - puremakohta tulehtui (allerginen reaktio) ja on nyt noin 5cm halkaisijaltaan. Selkäkin tuli jo tikattua itikanpuremilla, joten tuo on kuin piste iin päälle.
Pitää muistaa kaivaa ötökkämyrkyt esille, se on kesä nyt.
Jälleen kerran maantiellä täytyi yhden Toyota-kuskin yrittää niitata pyöräilijä asvalttiin. Niin, olihan tiessä sulkuviiva, eihän sitä sovi ylittää missään tapauksessa.
^ eilen eturengas oli jo suojatiellä kun vasemmalta kääntyi hieno musta BMW myös vasemmalle ja oikein kiihdytti siinä mun kohdalla. Katsoin jos olisi kääntynyt parkkipaikalle, olisin menny sanoon että noin hienon auton kuskin pitää osata liikennesäännötkin.
Ja joo, aina joka ikinen sen viikon keskiviikko kun torstaina on virolainen kollega tulossa, niin on ihan hiljainen työpäivä. Huomiselle torstaille sitävastoin on jo vaikka miten paljon varauksia.
Olen huomauttanut tästä, mutta kun ukolle TARVII saada asiakkaita, tulee vielä niin kaukaakin.. muuten se on vihainen. Mitäs mun väliä.
ja kun muutenkin olen kiukkuinen kun ampiainen, niin...aarrgh.
Aamulla arvuuttelin kaverilta moneltako torilla ammuskellaan? No ennen kahdeksaahan ne revolverit alko paukkua...
Tangokuningas-valinta.
Ilman laulamistakin oli ihan selvä että Kyösti Mäkiranta ( tjsp) voittaa, kun on komein.
No oli kyllä ehkä paras laulajakin.
Mie ko weikkasin Leihwiä mutta Kyösti voitti turvanmitalla.
Kertausharjoitukset voi jatkossa korvata Cooperin testillä tai muulla pitkäkestoisella urheilusuorituksella. ( Aamulehti uutisoi)
:cool: Ei mulla ihan turhaan ole "majurinnappeja" takissa ( sanon majurinnapiksi sellaista hienoa punaista puolipallo-nappia jossa on kultaisella Suomen Leijona) joku merkki varmaan ajotakkiinkin voi laittaa.
Me (Suomi) pelastettiin maailma!!! Taas!!!
Olenkin ihmetellyt kun Rouva tervehtii.
No, oli kuitenkin ihan pakko huomauttaa ja korjata ( siinä tiskillä kun olin juuri siinä) että asiakkaan pitää kyseisessä tapauksesa lähettää oppilaitokseen terveystodistuksen 1-osa, jossa on mainittu pyydetyt näkövaatimustiedot, Rouva neuvoi lähettämään osan 2 ( jossa on vain rasti kohdassa "sopiva").
Saattoi nyt suuttua...
Tänään oli pakko huomauttaa että potilaan käyntiaikatiedot pitää säilyttää kuten ovat - vaikka siinä välissä olisi se 3 tunnin tauko, ei niitä käyntejä saa muuttaa "nätimmän näköiseksi" ja tasaisesti päivälle jakautuneeksi. ( itse asiassa tästä on Valviran lakimiehen päätöskin mutten ole uskaltanu näyttää..)
Suuttui.
Ei enää tervehdi.
Ei ole yllätys, mutta pakko oli huomauttaa ^^.
se että ruotsin tunnilla oli tylsää
Ei se ole mansikan näköinen, vaan pyöreä. Siinä on takana semmoiset "hakaset" joten se pitää kiinnittää kankaaseen.
Tässä tapauksessa kuitenkin siten, ettei väärinkäsitystä synny, eli ei viralliseen paikkaan. Ei hattuun, mulla on takissa, toi punanen, komia nappi.
on mulla tommonen lehdykäinenkin jossain...:
http://kuvat2.huuto.net/8/8a/2d003be...a9aed-orig.jpg
Omistan myös tämmöisiä:
http://www.fincent.fi/images/gallery..._kultainen.jpg
Se, että kauppaan mennessäni muistin että pitää ostaa ********* ja kassan jälkeen huomasin että ostin vaikka mitä muuta kuin niitä *********
Mä en saanu edes keulaa ilmaan pihliksen dirtillä, voi että oon nolo poika.
Eilen ei yllättänyt että iOS7 lataus ei onnistunut iPadiin. Serveri tiltissä koko illan ja erroria vain antoi kun yritti ladata sitä.
Se, että laapittuaan kylmägeeliä polveen olisi suotavaa pestä kädet huolellisesti ennen silmien hieromista.
Se, että tietotekniikka tökkii.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013...11842_uu.shtml
Yllättynyt olen, jos lomautuksia ei kohdenneta vanhuspalveluihin.
...lutikka...