Olen vakavasti harkinnut englanninkielisen kirjallisuuden hankkimista.
Iltalukemiseksi. :rolleyes:
Printable View
Olen vakavasti harkinnut englanninkielisen kirjallisuuden hankkimista.
Iltalukemiseksi. :rolleyes:
Itseäni lainaten. Viesti ei varmasti "auennut", kun sen haa! elämyksen saatuani laitoin.
Olen nimittäin jokseenkin allerginen kaikelle ulkomaankieliselle tekstille; aikoinaan opiskellessani päätin sitten pakertaa yhden englanninkielisen tenttiin kuuluvan asian. Kahden sivun kääntämiseen meni koko ilta.
No, asiaa kysyttiin kuitenkin tentissä, ja ajattelin ettei työ mennyt hukkaan....
Jälkeenpäin hoksasin, että olin ymmärtänyt asian juuri päinvastoin.:o
Ja siihen loppui mun enklanninkielinen kirjallisuus.
Tosin kerran meni vastaus pistein 5/6 täysin arvalla ( ei ollut hajuakaan kysymyksessä mainitusta asiasta), ja monasti on saanut säveltää.. Kerran sain pisteitä semmoisestakin tenttikysymyksestä, jossa piti kertoa: Selitä, mitä yhdynnässä tapahtuu. :o:D
No, kerrottakoon kuitenkin että lähestulkoon 200sta tentistä 2 tein uusintana, ja toinen niistä vapaaehtoisesti. Ettei pelkällä arvalla ole mennyt..( tai mistä sen tietää, säälistä päästivät..) no nyt lähti juttu taas lapasesta.
Töissäkin olen heti ihan paniikissa, jos ja kun tulee englanninkieltä. Mitään tieteellistä en ulkomaankielellä selvitä, mutta...
...tavallinen sujunee, etenkin jos haluaa. Kirjatilauskin lähtee tästä aikanaan, kunhan valitsen vielä muuta siihen mukaan.
Ei kirjastosta, haluun omaksi.
Päivitys: Sinne meni tilaus, mm. 2 englanninkielistä opusta.
Nyt sitten ruokakauppaan, ja autokin kaipailee polttoainetta.
kiviseinää kohta kaupasta...
täällä pitäs taas töitten jälkee lähteä ostamaan laattoja wc:n lattiaan + allas/allaskaappi ja hana. Jos loppuviikosta takasis pientä pintaremonttia.
Nyt on kommentoitava; tämä laite on loistava. :) eli CANON CanoScan 9000F
Osasin asentaa ja osaan käyttää. Diat tallentuvat loistavina ( tai voi olla hyviä kuviakin..) 4 diaa tulee 2 minuutissa ( + diojen asettelu) eli nopeasti.
Englanninkielinen kirjallisuus tilauksessa.
Hienoja lituskoja kieltämättä "adhd"- telkkareita olen myös käynyt ihastelemassa. Mielestäni LG:n jokin led-telkkari 42" ( isompi ei kämppään oikein sovellu) oli kuvaltaan paras. Käykö näihin uusiin hienoihin vempaimiin vanhat video- ja dvd-laitteet?
Muutama ohjainlaakeri, kampisarja + keskiö, vanneteippiä, kunnolliset kartioavaimet.
Kenties kiekot, sinkulointisarja ja ketjunkiristin?
Uusi sykemittari; kolmisen vuotta palvellut T3 pätkii ja piiputtaa. Taidan käydä hakemassa uuden samanlaisen.
Varmaan tässä tulee muutakin välissä mutta Pugsleystä on nyt käsiraha maksettu.
hankintalistalla on mm. ilmakiekko, soutulaite, led-valaisin kasviakvaarioon(mutta ensin pitää luopua jostain, että saa tuoda uutta tilalle....)
Jos jostain tuppaa löytymään, niin lyhkäsiä rataspultteja..
uus maantiepyörä , hipommat kiekot, vaatetusta keväälle, kesälle, voimansiirron osaa, renkaita, garmin 800, .... Tuossa jotain mitä tulis ekana mieleen, pyöräilyosastolta . :rolleyes:
lisää pitäisi noutaa "klassisia tanssicollareita"
Piti mennä kokeilemaan yhtä armeijanvihreää pikkujakkua ( josta koko 40 oli ainakin ihan liika pieni, ehkä siksi myydään 20e:lla..) mutta tämä olisi paljo hienompi ( jos kuva nyt näkyy..taitaa näkyä) takissa on myös hieno selkeesti merkkarivyö.
http://www.backstreet.fi/tuotteet/thumbs/steampun.jpg
Muuttopalvelua Niemeltä, sohva, pesutorni ja mitä nyt uuteen taloon tarviikaan... OT: Seuraavaksi aion myydä vanhan asunnon, laittakaa PM jos kiinnostaa 3-4h Larusta.
Pertsasukset ja monot meinaan huomenaamusta ostaa. Vuokatti Ski Servicen kanssa on sovittu, että aamusta on kolme paria valmiina, joista valita. Aika hyvä palvelu on täällä!
Harrastusbudjettia olen asettelemassa ensi vuodelle 3000e kohdalle. Kun noita harrasteita on monia, niin eipä vielä tässäkohden ole varmuutta mihin käytetään.
Pyöräilypuolella listalla on:
Asusteita,
Uudet tuubikiekot
Kampisetti
Jos kaikki menee nappiin,niin Feltin AR4 mallia 2011 saapuu kotiin joskus:)
http://www.evanscycles.com/products/...-bike-ec024395
Dynamokiekko ja siihen valaisin. Siinäpä taitaa olla kevään hankinnat.
Napoja, keskiölaakereita, levyjarrut, ilmaussarja ja kierretappisarja ovat tilauksessa.
Uudet sabalasit. Vanhat jäi viime pelin jälkeen pukuhuoneeseen ja Alfred J. Nussi korjasi potin (25min)...
Keskiölaakeria huutaa maasturi kimeästi kiljahdellen..
Jos malttais odottaa Shanghain reissuun asti maaliskuulle ja tuoda sieltä sitten kaikkee kivaa pyöräsälää :p
Momenttiavain ja numeroa pienemmät Sidit.
Kyllä mä tarviin tuohon cycloon 48T rattaan tilalle 46T:n... nyt alkaa metsästys ja wishlistiin pano.
Öööh, ei välttämättä ihan seuraavat hankinnat, mutta lähitulevaisuuden suhteellisen varmoja hankintoja: puhelin, puhelinliittymä, nettiliittymä ja kuntosalikortti.
Nyt pitäis vielä keksiä mikä antdroidiluuri olis just se mikä mun pitää saada :rolleyes:
Auto
Disclaimer: No, ruokaa tuloo varmaan ennen tuota vielä kaupasta hankittua mut anyway...