Kun mökille pääsin niin vetelin krossarilla reilu viiskymppiä. Hiekkatiet on tänä vuonna kuivemmassa kunnossa kuin viime ja toissa vuonna samaan aikaan:).
Printable View
Kun mökille pääsin niin vetelin krossarilla reilu viiskymppiä. Hiekkatiet on tänä vuonna kuivemmassa kunnossa kuin viime ja toissa vuonna samaan aikaan:).
Maastoräppäystä 30+ km...
Äsken 101km "siivu" maantietä. Lienee pari vappumunkkia ansaittu. :)
Eilen märkää maastoa 15km ja siinä sivussa 12km asvalttia. Oli mukavaa ja raskasta. Toivottavasti kohta kuivuu nuo metsät
Äsken 61km krossarilla
Äsken 1,5h maastossa. Eka sulanmaan lenkki tälle vuodelle ja kylläpä se aluksi oli melkoista tökkimistä.
Vappuheilojen (2) kanssa Savulahti ja munkkikahvit Vartialassa. Kova tuuli ahdisti meikäläistä. 80km ja 22km/h.
Tänään reilu 12 km,yli tunti meni aikaa.Maastopyöräilyssä riittää haasteita ,ainakin mulle!Olipas vetistä ajoittain
Tänään reilu 12 km,yli tunti meni aikaa.Maastopyöräilyssä riittää haasteita ,ainakin mulle!Ajottain vetistä
Vaimon kanssa jäätelölle Immilän myllylle 30km ja sen perään fillarin vienti kaverille/sähköpyörän kotiutus 10km.
Shortseissa ja t-paidassa Hämeen luontokeskukselle polkua ja metsätietä ja mutkan kautta takas mökille, porukkaa tulee kansallispuistossa vastaan kuorivaatteet päällä ja pipo päässä :seko:
Tänään iltalenkki maasturilla 54km..
Juu, minulla oli keveemmät talviajohousut, windstoppertakki ja pipa+huivi. Hanskojen päällä tumput, sentään kesäajokengät ( lenkkarit) mutta talvimonosuoja päällä, villasukat alla.
Lähteissä 17 astetta, mutta nopeesti viileni ja ihan sopiva ajovarustus. Mukana oli nahkahanskat kotimatkalle.
Päivällä kuvatessani rannalla, ihmisillä kyllä oli tuulitakit ja pipat.
Oon huomannu että vanhemmiten tarvii enempi vaatetta.
Mutta kiitos cyclolenkkien, nyt Lenkki meni maantiepyörällä tosi ketterästi! 108km. höh, kotiintullessa honasin että tämähän on se mittari josta ei näe ajoaikaa eikä keskaria = stressitön mittari. Joka tapauksessa tulomatka 51km meni alle kahteen tuntiin ( kymmenen uutiset loppui kun lähdin ja kotona olin 15min yli puolenyön. ) tarkennuksena että kaikki yli 25km/h on minulle kovaa vauhtia.
Aamulla töihin 21 km; reilu tunti.
Tänään kävin iltalenkiksi rullailemassa pari tuntia polkuja ristiin rastiin..
Eilen ja tänään työmatkat
Aamulla hieman venytetty työmatka 40km @ 2h cyclolla aurinkoisessa maalaismaisemassa Ruuhijärven suunnalla.
Aamulla sähköllä töihin, ekaa kertaa. Kohta ajan takaisin kotiin.
äsken maastossa 1h19min "kosteahkoja polkuja" :o Yhdessä viattoman näköisessä kostean polku/rahka -lampareen ylityksessä hörppäsi niin syvään että nilkkoja myöten kävi ajokengät :D
Vapaapäivä hommista niin jaksoi ajella vähän pidempää. 95km krossarilla hiekkateitä.
Äsken 45km@1h27min maantiellä. Vielä ei ole kroppa flunssasta tervehtynyt vaikka muuten hieno pyöräilykeli olikin.
Äsken lossi Ritisenlahti. Porukkaa ajoi ohi vasemmalta ja oikealta. Kovasti on pyöräily lisääntynyt viime vuosista. 60 km ja 3h.
Vasta tänään kevään eka lenkki. Pari tuntia, tykkäsin!
Tänään töiden jälkeen Endurolla tuli rymisteltyä polkuja ristiin rastiin 2.5h...
Äskö reipas 108km. Otin aikaa, 4h4min eli tosi ketterästi, tosin kun olen ny ajanu joka toinen ilta lenkin, lihakset alkaa kirveltää ylämäissä. Pitäisi kyllä toisaalta pidentää lenkkiä ( ehkä ajaa menomatka 10km pidempää reittiä), että kuluisi enempi aikaa, tuntuu nyt aika lyhyeltä lenkiltä.
Aamusella töihin sen vajaat 6km. Varsinainen lenkki eilen n40km 28,6km/h keskarilla, mikä on mulle jo tosi kovaa vauhtia. Tänään vielä lenkki niin sitten on 7 perättäistä lenkkipäivää ja helatorstain huili edessä mökkipuuhissa.
Uutta fillaria kävin koepolkemassa töihin ja takas, reipas 15km @ 38min. Ihan kelpo suoritus siihen nähden että viimeksi polkenut kilometriä pidemmällä joitain vuosia sitten :D. Arvatenkin huomenna iltasella saattaa etureidet aristaa, ainakin siihen malliin hapottuivat.
Työmatkat tänäänkin ja kotimatkalla vähän lenkkiä.
:) äskön päivälenkki 118km. Ajoin ihan rauhallisesti ja pientä migreeninpoikastakin ilmeni, oikein hengästynytkään mutta hyvä keskinopeus 27km/h. Viime kesänä oli vaikeuksia saada tämmöinen keskari.
Ei muuten kannata miesten verrata mun ajoja, ja toisin. Kaksi nuorta miestä meni ohi niin kepeesti, eikä mitään mahkuja yrittää peesiin.
Ferrarilla ajelin, ja on tämä vaan niin hyvä ajettava. Aloin jo miettiä että voisihan sitä pitempiäkin lenkkejä - mutta vasen tassu ei kestä juurikaan enempää, vaikka on tavalliset lenkkitossut tassuissa. Nytkin laitoin jääpussin vasemman tassun ympärille että rauhoittuu.
Ajellaan peruslenkkiä vaan, ja yhtään kenenkään tarvi nauraa että satasia vaan, kun kerta jalka ei kestä enempää.
I dag 58km med terrängcykel