Parit vinyylit levyhyllyyn, poika näyttää vihkiytyvän ison kiekon pyörittäjien
heimolaiseksi puoliskonsa keralla.
Neitokainen oli aivan pähkinöinä Nirvanan läyttyjen siirryttyä lautaselle.
Printable View
Parit vinyylit levyhyllyyn, poika näyttää vihkiytyvän ison kiekon pyörittäjien
heimolaiseksi puoliskonsa keralla.
Neitokainen oli aivan pähkinöinä Nirvanan läyttyjen siirryttyä lautaselle.
T-riepu, oranssi tietty..
https://i.etsystatic.com/18553579/r/...31724_45ho.jpg
Talouden kolmas Kymppiterran kotimainen handmade terraario. Ja isot kasat oheistarviketta siihen, niin ulkopuolelle (valosysteemit, lämpöelementit) kuin sisäpuolelle (kasvit, kalliot, puut, luolat jne). Kyllä kelpaa matelijan mennä sinne elvistelemään sitten keväämmällä kun on tarpeeksi iso muuttopuuhiin ensin. On huippuepeli muuten vaikka itte sanonkin. Hypnoottista seurattavaa kun se luikertelee siellä ja kiipeilee pitkin terran seiniä ja kattoa.
https://www.dropbox.com/s/m13anfck46...3409.JPG?raw=1
Varsinkin kun on vielä tallellakin :rolleyes:
Ace Combat 7 (ei hankinta vaan pre-order, kauppaan tulee vasta huomenna).
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Uusi lumilinko traktorin perään.
Kisun terveisten takia auto huoltoon. Joten huoltoaika hankittu kun auto joutuu pukille erään sensorin vaihdon takia. :rolleyes:
Edit: Ja ihan aineellinen hankinta myös: Vihree ED. Aika säälittävää, ovat tämänkin muuttaneet originaalista mutta taisin siitä jo avautua täällä jokunen viikko sitten joten ei tämän enempää tästä.
Mä tilasin maastofillariin pari päivää sitten lyhyemmät kammet kiviin kolistelun vähentämiseksi. Muutoin olen ajatellut tänä vuonna olla hirveästi ostelematta harrastuksiin liittyvää kamaa. Yhdet pyöräilyhousut saatan ostaa ja keulaan pidennyspäivitysosan. Maantiepyörään ja työmatkapyörään en tietääkseni tarvi mitään.
Harkinta ensi kesän lomamatkasta päättyi ja muuttui hankituiksi lentolipuiksi sekä majoitukseksi Mallorcalle. Saavat perheenjäsenet pulikoida ja aurinkoa niin halutessaan ja minä päässen pyöräilemään.
Yritän nyt tovin olla hankkimatta yhtään mitään, ehkä vähän ruokaa täytyy jossain vaiheessa käydä hankkimassa. Mutta ei tänään eikä huomennakaan.
T=riepufriikkinä Möysän Esso tukiloimi.
Näytönkalibrointihärveli
^ Olikohan arvokas?
Jo useampikin vuosi sitten kattelin, mutta kallis ainakin kertaluontoiseen käyttöön.
Hmm.. oliskohan Alilla kaupan? Joskin jo vanhana jääränä TV kuvan säädöillä enää niin merkitystä, kuha on värejä ja kuva tarkka, tai edes on kuva. Ja PC:n taulun kanssa vempele tuottaisi ainoastaan pettymyksiä :D
Joskus pähkäilin, että jos olisin TV kauppias, niin mulla olisi tollanen ja antaisin sitä pyynnöstä ostoskuittia vastaan lainaksi. Palveluna kaupassa en siihen ryhtyisi, kun on työläs ottaa paketista käyttöön ja takas pakettiin. Kotikäyntinä yksittäisissä tapauksissa korvausta vastaan voisin harkita, riippuu vähän kuinka uuvuttava se jono päivällä oli. Some huolehtisi markkinoinnin ja minä pitkästä jonosta asiakkaita :)
Toki tuohon sisältyy riski pettyneestä asiakkaasta, jos laite ei aivan taivukkaan kaikkiin säätöihin, mikä täytyy huomioida asiakkaan kanssa ennakkoon.
Ja muualta telkkarinsa hankkineet älkööt suotta vaivautuko tuomaan hiekkaa jaloissaan lattialle :D
^Tämä oli vähän parempi yksilö käytettynä graafikolta. Niistä ihan halvimmista voi mennä filtterit ajan myötä mutta ehkä ne 5-10v kestää. On mulla aito spectrophotometrikin viime vuosituhannelta mutta se ei enää helpolla säädöllä kommunikoinut usb-sarjaporttipalikan kautta uudenpaan mäkkikäyttikseen. Muinoin oli värillä väliä kun kuvattiin tuotteita, nyt vähän sinne päin noissa artsujutuissa mutten muuten kyllä kauheasti välittäisi.
Jaa pitäskö alaka säätämään telkkareita hmm :)
^Kyllä siinä selvä bisnesrako olisi.
Joskus seurailin noita High end TV keskusteluita, joissa kaiffarit jakelivat toisilleen säätöarvoja.
Jos kohtuu hinnalla viittii rampata ihmisten kotona ja tieto siitä leviää, kyllähän siinä alkaisi keikkaa pukkaamaan.
Uudet hub-logot :)
https://pic.useful.fi/S7SZnnqEJ.png
Kaksi takkia Outnorthista. Nyt oli halpaa, toinen -71% ja toinen -75%!
Savustuspönttö Honkkarista puoleen hintaan. Saa nähdä jääkö kaupunkiin vai meneekö mökille.
Lisää Hawkwindiä vinyylihyllyyn. Keltainen spessupainos Warriorista;
sisältää singlen B-puolen Motorheadin; kilveksi avattava malli on jo.
Ah tuota isojen lättyjen kansikikkailun aikakautta (tuo oli 1975)
Uusia camelbakin podium-pulloja alesta.
VGA-HDMI boksi, valvontakamera ja actionkamera kun halvalla sai. En tiedä olisiko noita tarvinut mutte hkäpä niillä jotain hauskaa tulee tehtyä.
Uusi akku autoon, 185 € asennettuna. Parina viime päivänä jäänyt starttaamatta pitkänkin ajon jälkeen, aamu meni täysin säheltämiseksi.
Helvatan helvatta. No, nyt on sekin pois päiväjärjestyksestä.
Monen vuoden harkinnan jälkeen electrolux eap300 ilmanpuhdistin
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mulla on pieni Cetek jatkuvasti koplattuna sisälämppärin pistorasiasta haarottimella. Latailee siinä aina kun tolpassa kiinni. Muuten ei riitä sähkö vähillä ajoilla riitä, kesäkaudellakin joutuu kerran tai pari latailemaan.
Hommissa muutama jatkuvasähköinen tolppa, sieltä käyn joskus nappaamassa akun täyteen, jos on ihan selkeästi vajentunut.
Kävin ostaan Fantan, maksamakkarapötkön ( 69snt) ja viisi pientä tomaattia, piruvie kun tomaatit on kalliita 4.15e/kg, mutta en viitti tomaattien takia käydä toisessa kaupassa.
Ja pitkästä aikaa ostin jotain netistä; löytyi sellaisia nahkiaisennäköisiä soft lureja, niin ostin kaksi viiden pakettia, 4.20usd.
Nahkiaiskorut meni tilaukseen. En osannu päättää hopee vai brass niin otin molemmat. Designeri laittoi viestiä että olen eka joka tilaa tän korun....olen ihan varma että hienoja ovat. Kaikki nahkiaisjutut on hienoja.
Näytönohjain ASUS DUAL RX580 8GB OC
iPad Pro 11". Pitäisi Postista hakea.