Tänään maantietä 55km
Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Tänään maantietä 55km
Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
Tänään vähän metsäajoa. Muuten lähinnä työmatkaseikkailua viime aikoina.
Tänään 67km maasturilla kelviä.. Oispa cyclo.
Kävin sotkemassa maantiepyörän 30 kilsan edestä.
Aamulla herrasmiesporukalla Vartiala Savulahden lisälenkillä, 94km ja 4,5h syklolla ja kesäkiekoilla. Ei juuri muita pyöräilijöitä vaikka keli oli mitä parhain. Liekö Kuopion pohjoispuolen vielä hiekkaiset pyörätiet saaneet kesäpyöräilijät etelän reiteille, siellä on jo lakasinlakasukone ajanut.
Tänään jäykkäperällä 66km iltalenkki sekalaisilla alustoilla..
Lauantaina: Meri-Rastila - Kalkkiranta - Meri-Rastila 55 km.
Enkä olisi ajanut, jos olisin muistanut millaisia mäkiä on Kalkkirannantiellä.
Tänään yövuoron jälkeen 48km@1h31min. Vähän on reidet ja selkä jumissa mutta eiköhän huominen hierojalla käynti auta tuohon.
Tänään pari tuntia hiekkateitä, ulkoilureittejä ja polkuja krossarilla.
Tänään töitten jälkeen maantiellä 40km:n intervalli/mäkilenkki rajoja haeskellen .. Hienosti kulki alkuun ja sykkeet karkas vähän liiankin ylös :o Onneks tunnin kohdalla alkoi 4.peräkkäinen ajopäivä jo tuntumaan niin sai sitten loppua kohti tulla rennommin ja osin myötätuuleen :)
Tänään Sherwoodista-Mätikselle ja takas maastoilua n.2,5h.Kesägumeksilla pärjäs vallan loistavasti jopa jäisillä poluilla.Kävin testaamassa Mätiksellä "Kärränkallion"laskupaikkoja ja hemskutin motoenskailija/t suditelleet pikkasen huonoon kuntoon ne laskuluiskien alastulot,tarttee olla tarkkana että osuu alhaalla spooriin muuten tulee happea haukottua isosti (oma kokemus),muuten maasto on jo niin kesästä niin kesästä että.
Tänään töitten jälkeen parin tunnin polkurallattelut..
Yölenkin vuoro 106km. Ihan(an) tuuletonta, 8 pupua.
Otin eilen päiväunet ja lähdin iltakymmenen maissa - kolmelta aamulla kotona ja en ole saanu nukuttua sen jälkeen, ei vaan nukuta :(
^ eiks se normaalisti ole 104 km?
:D vakiolenkkiä voi säädellä kiertämällä muutamat mutkat, tai ajamalla Säijää Anian Rantatien kautta - jossa edelleen voi valita meneekö suoraan ( +6km) vai Pikkusäijän (+ lisää 5km) kautta, samoin takaisintullessa voi ajella lisää mutta yleensä ajan lisäkiemurat menomatkalla ja takas lyhimmän kautta. Väsy painaa jo 90km kohdalla.
Nyt tein jo Pirkkalassa pienen lisäpyörähdyksen, samoin Valkeakoskella. Lyhin tie on 102km, sen olen ajanu nastoilla talvioloissa.
Nämä menee jo ulkomuistista, tietää ajaessaan jo mitä loppulukemat on.
Tämä selvä.
Työnteon pariin uamulla
Äsken kävin testaamassa kesäpyörää. Eipä sillä ajaminen niin hehkeältä tuntunut. Sama paska eri paketissa. Välillä tuntui niin kuin joku olisi heittänyt lapiollisen hiekoitussoraa naamalle. Ei ole valkoisen miehen vuodenaika pyöräillä. Ei kyllä muunkaan värisen.
Töiden jälkeen suoraan krossarilla, mutta jäi torsoksi sateen takia, 40km.
2016 työmatkafillarointi korkattu. Lähes kaikki kelvit harjattu - on tää hienoa aikaa :)
^ Sama täällä.
Meri-Rastila - Viinikkala: kelvit harjattu pääsäänöisti ja Vantaanjoen kelvit hyvssä ajokunnossa.
1:10'
Iltapäivällä töitten jälkeen +60km maantiellä, sivutuulta 10m/s puuskissa söi miestä 45km. Loppu 15km myötätuuleen.. Jalkoja ei oikein ollut ajaa toissaaamuisen sali jalkatreenin jälkeen :( Taidan huilata huomisen
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Tänään aamulenkki maasturilla 34km..
Äsken grainderilla parituntinen. Mistä toi sade tuli, mistä se tuli? Fak.
Mökiltä kyläkaupoille ja sade yllätti joo
Eilen lähtö, tänään tulo Lenkki 104km, 9 pupua.
Nyt kolmostien piennar oli Lempäälän puolella menomatkalla paikoin ihan hyvä, tulomatkalla huonommassa kunnossa. Ja Valkeakosken liepeillä pientareet hiekkakuraiset.
Harmittaa vähän ettei jaksa ajaa useammin tai pitempää matkaa..mutta ei vaan jaksa. Lähteminen on niin vaikeeta, että ajan mieluummin muutaman satasen viikossa, kun joka päivä jotain pientä. Enkä mä siitä ajamisestakaan erityisesti nauti, lähinnä odottelen vaan kotiintuloa. Sitten on hyvä olo :o
Tänään aamulenkiksi 46km pyrähdys maasturilla uusien gummien testailua ja lopussa tullut sade mahdollisti myös märkäpidon testauksen ;)
Äsken reilu 1,5h intervallitreeni maasturilla.
Eilen illalla 20 km iltalenkki.
Äsken fatbike kävin katsomassa miten on kevät edennyt hyvin oli..vielä vähän aikaa niin jääkin on poissa. .pääsi nytkin. .
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla