Luulen, että joskus klo 13.30 aikaan pääsisi irtautumaan. Jos vaikka apteekilla kokoontuminen, niin siitä on hyvä jatkaa mihin vaan. Mun pitää kumminkin olla viiden aikaan kotona taas.
Mites huominen? Huomenna kävisi aamupäivälläkin.
Printable View
Luulen, että joskus klo 13.30 aikaan pääsisi irtautumaan. Jos vaikka apteekilla kokoontuminen, niin siitä on hyvä jatkaa mihin vaan. Mun pitää kumminkin olla viiden aikaan kotona taas.
Mites huominen? Huomenna kävisi aamupäivälläkin.
Mäkin voisin osallistua sopivana päivänä. Ilmoitelkaa ihmeessä, niin ei pysy salaisuutena.
Katselin muuten ohiajaessani sivulle vanhalla kolmosiellä ja minusta näytti, että Syväojallakin menee siinä tien vieressä aika hyviä polkuja. Niitäkin voisi tutkia natiivin opastuksella.
Kuis Surly rullasi?
I'm a new born Surlyman :):):):):):):):):):):):):):)
On krosstsekki ihan älyttömän hyvä runko! Velskolantiellä kävi mielessä että maastopakka takana vois olla mun juttu - vai rupeisko oikeen reenaamaan? Ja kohta mä olen mettässä yhtä nopee kuin joku simo:)
Käytiin eilen tunnin verran konkeloimassa, hetkittäin hyvääkin metsäautopohjaa, mutta niin vähän kuljettua, ettei oikeen innostanut. Toinen puoli oli taas täynnä kaadettujen puiden oksia, ei viittiny mennä rikkomaan pinnoja. Tollasen pätkän kuvasin, sori tärinä, ei oikeen kamera pysyny paikallaan. Tarvii varmaan tota ajokuvaamista hiukka opetella lisää:o
Meni tänään vähän tiukalle aikataulut, joten kävin itsekseni tunnin verran pinnin polkuja ajelemassa. Pehmeää ja kuraa oli ihan riittävästi.
Tänään ajattelin 10.00 lähteä taas pienelle kierrokselle. Edit: Kurvaan apteekin kautta katsomassa onko muita. 7-veljestä ajatteln käydä katsomassa.
Eilen kiersin Märkiön vastapäivään ja polut olivat hyvässä kunnossa. Varjopaikoissa oli vähän lunta, mutta ajamista ei estänyt.
Terapiaympyräkin tuli katsastettua. Kyllä sitä ajaa äestyksestä huolimatta mutta pehmeää oli.
Kiljavantien eteläpuolellakin kävin katsomassa, mutta kaikki oli niin pehmeää ettei oikein viitsinyt ajaa. Vielä kun alla oli isot Igniittorit niin kiekot oli tuplapainoiset kun ajoin sähkölinjan alustaa. Pakko siirtyä asvaltille.
Huomennakin varmaan tulee lenkille lähdettyä. Onko muita innostuneita?
Tänään kävin osan matkaa ajamassa tuota reittiä. Vähän Petkelsuon jälkeen piti kääntyä takaisin, kun ei tullut yhtään patukkaa mukaan.
Olisi se aika hieno reitti. Monta paikkaa oli etten ajamalla päässyt, mutta ei se mikään yllätys kai ole kenellekään. Ikävin paikka oli siinä suon jälkeen kun raivaussahalla oli lumiaikaan kaadettu sitä vesakkoa. Meinasi jarrulevu mennä piloille kun semmoinen tappi kajahti suoraan levyyn.
Reitinkin pistäisin, mutta en ole vielä tuota Garminia laittanut tietokoneeseen kiinni, niin en tiedä mitä kaikkea siitä irti saa.
Viikonloppuna metsään?
Lauantaina olis mahdollisuuksia. Sunnuntai ei vielä onnistu.
Kyllä, päivällä haluan kuulemma siivota pihaa ja järjestellä kuistit kuntoon, mutta jos sitten illemmalla muutamaksi tunniksi
Molemmat:o.
Sama vika. Olisiko lauantaina kello 10.00 vaikkapa uimahallilta lähtö? Sääksin nyt ainakin voisi kiertää ja sitten jatkaa 25 tien pohjoispuolella tai Herusissa.
Luultavasti saamme vierailevan tähden Lohjalta, jos vaan aikataulu passaa. Kommentoida toki saa, me täällä eteläisessä Hämeessä ollaan joustavia ja umpimielisiä.:D
Sunnuntaina voisi mennä aamulla, jos ei silloinkaan ihan kukonlaulun aikaan mennä.
Saa tulla tietysti mukaan. Ei täällä metsässä ole vielä tungosta tullut vaikka Pahat Sedätkin on kerran olleet vierailulla.
Reitti on aika tasamaata kun ei täällä hirveitä mäkiä edes ole. Mitään kauhean pahoja paikkoja ei matkalle osu, mutta osittain on vielä vähän märkää joten lokasuojien asentaminen voi olla viisasta. Aika saattaa vielä tarkentua, joten tänne kannattaa vilkaista ennen lähtöä (kun ei tiedä vielä onko tuo muille sopiva aika).
Reittiä aina pohditaan vähän matkankin aikana, mutta tästä ketjusta löytyy muutaman kuljettu reitti sportstrackerista josta voi vähän katsella mihin päin ollaan menossa.
Niin, se uimahalli on siis tämä.
Uimahalli La kl.10 Ok
Lauantai klo 10 uimahallilta onnistuu.
Kympin startti kuulostaa hyvälle :)
Jos kerran mukaan mahtuu (?), voisin edustaa Hyvinkään Jarrumiehiä .. jos vain sopii
Mitäs täällä suunnitellaan...
Valitettavasti noin 1000km matka estää osallistumisen lauantaina, mutta ehkä sunnuntaina sitten.
Huomenna vois vielä hiihtää ;)
Voi sviddu. Mua on kusetettu ammatinvalinnanohjauksessa. La ja su duunia silleen että molemmat päivät ovat polkupyörävinkkelistä 0 :( Pitäkää lustia munkin puolestani.
Ei sitten kuin ajoissa liikkeelle :)
Lunta tuloo etelässäkin! Talvikamat niskaan vaan. Brrr.
> Kmw: vieläkö sviduttaa :rolleyes:
Keli on kuin mun sielunmaisema:mad::(:mad:.
Pukeutukaas viisaasti. Aika vilakka puhuri. http://www.yr.no/place/Finland/South...Rajam%C3%A4ki/
Ei siä mitn nastoja tarvi, just sain suvikumitkin alle.
Kiitos. Lenkki oli mahtava.:p Tervetuloa myös Hyvinkäälle päin. Lähden tarvittaessa oppaaksi.
No isot kiitokset myös täältäpäin :)
Taas oli uusia polkuja meikäläiselle
Missäs kunnossa polut oli
Hyvässä kunnossa, eikä pyörä edes rapaantunut...
Kiitokset kaikille osallistujille. Lenkki tuntui jotenkin ihan erilaiselta kun jarrumies sai vetää rauhallista tahtia (eikä silti pysynyt pk-sykkeellä vaikka kuinka yritti).
Oliks se 27 km mitä sun mittari näytti ajetun?
*muistihärö*