Tulossa ollaan kunhan ruoka on naamaan saatu. Eli kello 18.00 pitäisi olla puomilla
Printable View
Tulossa ollaan kunhan ruoka on naamaan saatu. Eli kello 18.00 pitäisi olla puomilla
Edu, tuonne ne piipaat oli menossa.
http://mtv3.mobi/uutiset/uutiset/kot...08/1598094.xml
Hmmh, mulla on huomenna puoliltapäivin parturi varattu. Ei taideta ehtiä vajaassa 2 tunnissa oikein ajamaan muuta kun etukäteen tiedossa oleva reitti siirtymineen.. Jos pääset iltapäivällä, sanotaanko klo 13 jälkeen, niin sopii paremmin. Tai torstai aamupäivä, huomennahan olis illalla myös TCC:n maastolenkkin klo 18 moottoriradalta, kaikki mukaan :)
huomennahan olis illalla myös TCC:n maastolenkkin klo 18 moottoriradalta, kaikki mukaan :)[/QUOTE]
Meinaatteko ajaa pitkän lenkin? Voisin tulla mukaan myös, jos sopii, vaikka ei kuuluisikaan TCC:hen.
Yleensä noi yhteislenkit ovat olleet vähän päälle kahden tunnin, reitistä ja porukasta riippuen. Saattanut joskus venähtää melkein kolmeenkin tuntiin. Vauhti on yleensä aika rauhallista, ja kukaan ei jää jälkeen. Kilometrejä tainnut kertyä 30-45 kun muistelen ajeluita.
Kaikki saavat osallistua, välillä tainnut olla enemmän kilpailevien seurojen kuin TCC:n ajajia paikalla :)
Kuka tunnustautuu Tyrvännön teillä salaharjoittelijaksi tänä iltana? Kahvipaussilla Suurtumpelon kanssa nähtiin mustiin pukeutunut ohjus traktorin takanta ohi kiitäen...
Vaatetus osuu ainakin kuvaukseen. Partaan en kyllä kiinnittänyt niin huomiota.
Eikös huomenna ollut illasta se maanteiporukkalenkki?
Sopii mulle, 9:30 puomilla.
Tänään oli porukkalenkillä 7 kuskia (muistaakseni), ajettiin alku helpohkoa reittiä Ahvenisto-Parolannummi-Panssarimuseo-Parolanharju-Marttaristi ja siitä eteenpäin kohti tuntematonta vähän tekniseksi muuttunutta enduropyörien uraa ja erinäisiä polkupätkiä takasin Marttaristille. Paluumatkalla testattiin vähän vaunu-uria ja otettiin vielä pieni loppusprintti :)
Aikaa paloi ehkä noin 2:30 ajohommiin, kotiin pääsin 21:30 maissa lopputurinoitten ja Birgitassa juodun pienen urheilujuoman jälkeen. Hyvä reissu, jäi vaan vaihteeksi reittinauhotus käynnistämättä.
Joo eikös huomenna ole TCC:n katulenkki klo 18 vai aikaistettiinko sitä?
Kello 18.00 sen viimeisimpien muistikuvieni mukaan piti olla :)
Onkos Puutikkala / Hauho kulmilla jotain hyviä polku / enska reittejä tarjolla? Mökki on Puutikkalassa ja olis tarkoitus ottaa jollekin reissulle pyörä kyytiin. Sappeessa on tullu käytyä viime kesänä.
Joo olin mukana ensimmäistä kertaa TCC:n keskiviikkolenkillä. Mukava reissu ja hyvää menoa, vaikka loppuspurtissa ukko puutui... Kiitos hyvästä lenkistä!
Puutikkala ja Hauhon suunta on ainakin minulle totaalisen vierasta seutua, en osaa auttaa yhtään.
Kiitti edulle päivän lenkistä - ihan mukavaa single trackia siellä Pitkämäen(?) tienoilla. Olisko edulla tai jollain muulla vielä huomiseksi energiaa lähteä näyttämään Katumanjärven ympäristön polut? Noihin ei varmaan menisi kuin tunnin verran. Kertaalleen pitäisi ajaa oppaan perässä.
Itse eksyin tuonne Katumajärven länsirannalle tovi sitten ensimmäistä kertaa ja ihmettelinkin miten mukavia polkuja oli jäänyt huomaamatta tyystin (Solvikinpuistosta luoteeseen). Löytyi myös vanha alamäkirata tai joku sen suuntainen, meni suoraan rantaan, liekö sitä ajettu talvella vai mihin tarkoitukseen tehty, kuka tietää? Alaspäin siitä pääsi kohtuullisesti mutta ylös piti hieman tunkkailla:)
Löysin tältä kesältä yhden porukkalenkin nauhoituksen Katuman suunalta, mulla voi olla toinenkin kun käyn läpi noi: http://www.endomondo.com/workouts/iJ0hh99I8GU
Tuossa näyttää olevan noin tunnin ajelu 9 km - 23 km välinen pätkä. En vaan 100% muista tota reittiä ulkoa, täytyy ehkä vähän konsultoida tätä reittidataa myös tien (polun) päällä. Mutta voisin mä lähteä "oppaaksi", saa tässä ajella ittensä väsyneeksi ja ensiviikolla sitten huilata taas töissä :)
Olisko taas aamupäivästä lähtö, voitais tavata vaikka Harvialantie/10-tie/Katistentie liikenneympyrällä klo 10?
Edit: aamupäivän lenkki Ilvesreittiä soveltaen: http://www.endomondo.com/workouts/kZkghMfXETI
Löydettiin makkaranpaistopaikka Pitkämäestä:
https://picasaweb.google.com/lh/phot...eat=directlink
Polut oli aika upeita, noin 90% ajettavissa (ja noin 100% ajettavissa toisille :)). Pienen pientä syheröä ja tiukkoja nousuja ja laskuja, enduropyörien möyhentämää pätkää, välillä helpompia palautumisjaksoja ja alkupäässä taidettiin kaasuputken linjaa myöten ajaa. Ja varmasti autenttista paikallistuntemusta kun arvottiin yhtä risteystä!
Mä voisin lähteä kanssa maastoon tutustumaan jos mennään hiljaa ja helppoja polkuja :)
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Kiitos katulenkistä.. oli mukavaa saada pitkästä aikaa uutta verta porukkaan.
Speksatkaahan sunnuntaille jokin mukava reitti, äkkiseltään tulee mieleen se suurtumpelon reitti missä itsellä katkesi pinna, sen voisi vaikka ajella uusiksi kun oli nättiä reittiä.
Katulenkki ol kyllä joo mielenkiintoinen. Nyt on sopivasti aikaa palautella ennen seuraavaa lenkkii. Toisin sanoen jalat eivät oikeen tahtoneet enään toimia