Yksi pyörä myyntiin ja muihin niillä rahoilla parempia osia, vai eikö sittenkään.
Printable View
Yksi pyörä myyntiin ja muihin niillä rahoilla parempia osia, vai eikö sittenkään.
Harkitsen vakavasti nukkumista.
Ottaisinko vielä yhden kalian vai ei?
Ota vaan, niin määki.
Harkihtin osallistuako Bruna topikkiin vaiko en. Pakkohan tuo oli.
Kai nyt ees jallua sekaan plöräytit?
En, mutta kohta haen kalian.
Eikös se-kun-asuu-teillä ole sitä varten?
Meillä ei hätistellä enään lähes 12v labbis/kultis risteytystä keittiöön kalian haku reissulle tähän aikaan yöstä, vanha herra nukkuu jo.
Josko hankkisi Avidien tilalle Shimanon SLX pysäyttimet....
Harkinnassa on se että uskaltaako lähteä maanantaiaamuna cyclolla töihin missä on vain Swalben Rabid Rob 37-622 nappularenkaat alla. Rietti Espoo Ymmersta - Hämeentie Helsinki ja pääsosin radanvierustaa.
Kullitettua vai vihriää?
Harkitsin vakavasti siirtymistä wintoosasta muuhun käyttikseen.
Tehoste. Vihriä houkuttais silti. Kulta tuntuu jotenkin helpolta.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eiköhän akkunasto ny kuitenkin ole ihan vaan käyttöliittymä...Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Grandi66
Asiaan,
harkihtin asentamisen aloittamista mutta päädyin juomaan sen kaljan jtn asennus siirtyy tulevaisempaan...
Luxemburgin firmalla on edullista crossaritarviketta. Häätyy huomenna tilata. Ja aivan pirun kivan näköistä hiilaripullotelinettä etten sanoisi järkihintaan. Jos noi Blackburnit tilaan niin sitte jää ajobibsit hommaamatta. Toisaalta mun kokoiset housut on kuiten ny lopussa ja tähän ikään olen pärjännyt aivan ilosesti ilimankin. Ja toisaalta iliman noita hiilaripullotelineitäkin olen pärjänny.
jotain active shell/paclite/event tms asustetta harkitten kun sain vähän ylimääräistä "tippiä" muutaman satasen. Vielä kun keksis minkä merkkisen...Arcteryx, Haglöfs, Marmot...?
Mihin lounaalle?
Alakerrassa joululounas ja se pitää välttää.
No jospa vaikka Tapiolan keilahallille hilpaisisi :seko:
Pyörällä vai jalan? Matka on lyhyt, mutta jalan menee helposti kolminkertainen aika, vaan toisaalta sää on kurja ja pyörän pesu on käytännössä mahdotonta...
Power nap vai litra kahvia?
Vaihtaisko mazdan voortiin.
Stemmin pituutta en osaa päättää tällä kertaa.
Ostanko dallaspitkon vaiko voipullapitkon?
0 -2.
Mennäkkö nuqqumaan vai ei?
Kakkupuffettiin olisi lahjakortti ja tänään viimeistä päivää voimassa ja housutkin kyllä vähän kiristää...
Sellaseen suomalaisen läskin alempaan keskimittaan olen tottunut minäkin. Nyt olis vaan tarjolla kaks senttiä pitempää, tyylikkäämpää ja vieläpä asialliseen hintaan. Osaakohan semmoista ollenkaan käyttää vai meneekö säälittäväksi sohimiseksi?
Sent from my iPhone using Tapatalk