Mielestäni tilaus toimii kaikkialla, missä palvelu on tarjolla, mutta kaiketi paikallinen selostus ja ohjelma.
Printable View
Mielestäni tilaus toimii kaikkialla, missä palvelu on tarjolla, mutta kaiketi paikallinen selostus ja ohjelma.
Selinin ja Roposen sekoilusta sanoisin, että kun kanavalla on eri maissa eri oikeudet, niin on hyvin erikoista että kanavan toimesta kehotetaan ja opastetaan miten näitä kierretään.
^^ Minä testailin olikohan RAI ja hyvin pelitti. Kokeilin myös muita urheilulähetyksiä ympäri maailmaa ja toimi. Valikosta vaan valitsee kohdemaan mihin se ohjelma on geoblokattu ja sillä sipuli.
Ei nyt onnistu enkä löydä.
Ostin Freedomin, sijaintina Milano, saitti RAI:
https://www.rai.it/giroditalia/video...6ea29b14d.html
Ei näy video. Pelkkä musta laatikko.
Olisiko apuja ymmärtämättömälle kiitos!
Voisiko selittyä sillä, että tänään ei ole lähetystä, koska lepopäivä.
Oletan tämän videon olevan arkistotavaraa.
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
Pitää katsoa huomenna jos livestreemi näkyisi.
En varsinaisesti tiedä, miten lokaatio päätellään, ja mitä kaikkea eri toimijat tekevät sen estämiseksi, mutta ensimmäisenä kokeilisin sellaisella selaimella, jolla en ole käynyt sivulla hetki aiemmin "suomalaisena" tai vaihtoehtoisesti tyhjentäisin cookiet sun muut ennen uutta kokeilua.
Voin kotona kokeilla, mitä minä saan freedomella näkymään.
Rain videot näyttävät antavan jotain erroria konsoliin jo ihan Suomestakin ilman kikkailuja sen sijaan, että sivulle tulisi viesti että katsottavissa vain Italiassa, kuten yleensä. Osa videoista pyytää kirjautumaan, osassa tosiaan pelkkä musta laatikko, Freedomella tai ilman. Voi olla ihan joku bugikin, tosin pikagooglauksella en löytänyt mitään massiivista RAI ei toimi itkua. Freedome pelitti ainakin BBC:n osalta.
Kiitos vaivannäöstä.
Näyttääkö BBC Giroa?
onko tietoa pystyykö ews:ää seuraamaan jostain livenä joko kuvan kanssa tai pelkkien tulosten kautta?
Kiinnostuneet varmaan jo tietävätkin, mutta laitan nyt kuitenkin: UCI:n MTB-sarjan kaikki tapahtumat on mahdollista katsella RedBull-TV:n kautta ilmaisdeksi. Lähetykset kattavat koko kisaviikonlopun eli perjantain XC-short-trackit, lauantain DH-kisat ja sunnuntain XC-kisat, kaikki sekä miehille että naisille. Kaikki täydellisinä lähetyksinä. Kuvaus on ainakin XC-kisojen osalta loistavaa ja kameroita on riittävästi koko radan seuraamiseen.
^
Ja tuohon kun lisää vielä Rob Warnerin selostuksen ja XC-puolella olympiavoittaja Bart Brentjensin kommentoinnin, niin kisojen seuraaminen on todella nautittavaa.
Nyt on Freedome VPN puoleen hintaan 2.9. asti!
Miksiköhän nuo MTB mm-kisat on suomen osalta geoblokattu? Näyttääkö niitä joku kanava täällä? DH-kisat ois ollut sopivaa sunnuntai-illan viihdettä.
^ Miksi jakaisivat ilmaiseksi rahan arvoista ohjelmaa maahan, josta ei tule euroakaan mainosrahaa?
Siis tuolla netissähän lukee, että ovat rajoittaneet redbullin oman streamin niistä maista joihin ovat myyneet lähetysoikeudet. Eli muille pitäisi näkyä.
Ei näy.
-K
https://www.pinkbike.com/news/how-to...pionships.html
Ilmeisesti mm. Afganistanista ja Sudanista tulee sitten mainosrahaa? Monista muista listalla olevista maista puhumattakaan. Eritoten Vatikaanin osuus mainostuloista kiinnostaa.
Eurosport player näyttää/näytti kisat, mutta ei kuitenkaan pohjoismaissa. Täällä katsellaan mäkihyppyä, keihäänheittoa ja pubilajeja, mm.bljardia. :rolleyes:
Discoveryn ja AT&T fuusion jälkimainingeissa olen päätellyt joistain silmiin osuneista ulkomaisista support yms. viesteistä että Discovery taitaa tappaa koko Eurosport Playerin ja jatkossa jakaa Eurosport nimisiä lineaari tv-kanavia vain Discovery+ appsin kautta. Samalla vuosihinta varmaan muuttuu.
Ei vielä mutta kohta.
Todennäköisesti HBO Maxille käynee myöhemmin samoin.
Ainakaan aluksi ei siis vaikuttane lineaaritelevisiokanaviin.
Itsellä Eurosport Player tilaus voimassa heinäkuuhun 2023 asti.
Kerkisikin ekana julki tuo Discovery+ ja HBO Maxin yhdistäminen uudeksi appsiksi kesällä 2023. Veikkaan ettei mene kauaa kun kertovat Eurosport Playeristä saman.
Discovery isommat markkinat ovat viihteessä eikä urheilussa (paitsi olympialaiset jne. massa lajit). Veikkaan että CGN+ ja Eurosport saavat edellään myydä omalla brandilla omien appien kk- tai vuosisopimuksia.