Kodin Terrasta uusi keittiö + koneet ja uusi parketti olohuoneeseen.
Printable View
Kodin Terrasta uusi keittiö + koneet ja uusi parketti olohuoneeseen.
Oliskohan se viikonlopun ruoat meidän pesueelle.
päätös kalustopäivityksestä tehty ja seuraava hankinta on uus maantiepyörä tässä talven aikana (ei linkin osoittama kauppa vaan joku muu). Pisteet kauppiaalle aktiivisuudesta email kyselyihin. :) Pitänee kiristää vyötä ja raapia euroja kasaan :rolleyes:
http://www.bike24.com/1.php?content=...=0;pgc=138:512
Tollanen seuraavaksi. Visa jo itse asiassa maksoikin sen. Olipa hauska esimerkki, miten kannattavaa pähkäily on. Olin jo tunti sitten tilaamassa, kun aloin miettiä, otanko automaattisesti syttyvänä vaiko en. No siksi sitten homma jäi hetkeksi ja nyt tuntia myöhemmin hinta pompsahti juuri ostoskoria maksaessa parilla eurolla. Oli kirjaimellisesti minuutista kiinni. :rolleyes:
Kannattaisi siis toimia eikä miettiä :D.
enpä vielä tiedä...maksajan roolissa lähden juniorin kanssa liikenteeseen....
no enpä tiedä vieläkään..hölmistyneenä tuijotan lahjakorttia...kyllä nuo miehet ovat iiiihania ...niisk
"elämä" vois olla poikaa...
pitäisi varmaan hommata Jere Niemisen Vegaanin kotiruokakirja...tuossa kirjassa olisi ilmeisesti tarjolla proteiinipitoisia, nopeita kasvisruokareseptajä...en ole vegaani, mutta vegetaristi olen ollut lapsesta saakka...
Pitäisi tilata ketjuja ja pakkoja, mittailin tässä päivänä eräänä ketjuja ja totesin sekä maantiepyörän että CC:n ketjujen olevan vaihtokunnossa. Yhden kauden jälkeen! Ei näköjään kertä satakiloisella kuin 2000 kilsaa. On myös putsailtu ahkerasti, mikä taitaa olla turhaa hommaa. No, lähinnä kihnutusten minimoimiseksi ketjuja kyllä pesenkin. Pitäisiköhän siirtyä käyttämään maantiepyörässäkin halvempia ultegran kulutusosia..
Uus ketju työmatka-panzerwageniin...
Seuraavaksi pitäisi hankkia retkeilyvälinevaraston ja ropaamon/voitelutilan ovet niin saa lämmöt päälle.
Cyclocrossari, että pääsee cc-lenkille ensi lauantaina.
Cube R-techistä.
Rautainen kondis pitäisi hankkia talven aikana, ettei pääsiäislenkeillä olisi aivan kirottua korinaa.
SRAM X9 navoille pitäisi tilata kaveriksi kaksi vannetta ja pinnat. Esim. DT Swiss X470 ja DT comp. Sitten pitäisi tietenkin vielä hankkia jostain "kiekonkasaustaito" :)
Pari monipakettia PM:ää vois käydä hakemassa. Ehkä jotain syötävää siinä samalla myös.
Tällaista vähän olen katsellut? Canon 9000F ( F tietysti..) diaskanneria onko kenelläkään
a. kokemusta?
b. mistä voi ostaa? muuten kuin nettikaupoista
http://static.vertaa.fi/fotos/183x16...f-17407218.jpg
[QUOTE=tempokisu;1501412]Tällaista vähän olen katsellut? Canon 9000F ( F tietysti..) diaskanneria onko kenelläkään
a. kokemusta?
b. mistä voi ostaa? muuten kuin nettikaupoista
Hankin keväällä mallin 8800F. Tarkoituksena on skannata värinegoja vuodesta 1991 vuoteen 2003, tällä hetkellä menossa -95.
Laite on sinällään kätevä ja tekee hyvää jälkeä, mutta homma on kyllä todella aikaa vievää. Kerralla saa tehtyä 12 ruutua/vajaa 10 min.
Jerkkejä lisää kalareissulle
Tasoscannerilla diakannella on ihan kätevä noita dioja scannailla vaikkei tarkkuus ja erottelu aivan diascannerin tasolle pääsekkään.. (Omassa käytössä ollut nyt Epsonin 4180 Photo, jolla dioistakin saa riittävästi informaatiota.. )
Canon 9000F löytyy ainakin tuolta verkkokaupasta. Tilaus netistä ja nouto Pirkkalasta ? http://www.verkkokauppa.com/popups/p...o.php?id=15766
Kiitos.:) Tarvii käydä ensin katsomassa Tampereen 2 kauppaa ( joihin pääsee autolla eteen). Aikaa mulla on, ja tottunut siihen että kuvan skannaus kestää jonkin aikaa aina ( koneen "siivouksen" jälkeen menee eri tavalla kuin ennen ?!).
Valokuvausliikkeessä tarjous 500 diaa levylle: 250e. Liian kallista.
Kirjastossa ilmaiseksi: tuhansien ( yhteensä) diojen raahaus sinne, skannausta ja levylle ja ne taas koneelle x 10. Ensin varaat kirjastosta ajan, ja onko sitten just sopivasti aikoja?? Ei inspiroi.
Paras olisi saaha ne diat suoraan omalle koneelle. Hintatoive skannerille 200-400e. Halvempiin laitteisiin, kuten HongKongin 49e vempaimeen, en luota.
Samanlaiset suunnitelmat ja kokemukset 9900F mallista. En kyllä päässyt alkua pidemmällä ja nyt laite on hautautunut tuonne pöydälle niin, että ei edes näy. Hankalaa ja aikaaviepää hommaa. Tasoskannerina toimii, mutta negat ja diat odottelee todennäköisesti oikean filmiskannerin hankintaa..
Kaipa ne on Tacxin ne halvat rullat tilattava. Tuohan on aika hauskaa, ainakin traineriin verrattuna.
Huomenna töiden jälkeen pullo punkkua sunnuntaiksi
Luistelusukset. Fischeriä meinasin taas pitkästä aikaa.
Pitkähihainen ajopaita on tilluuksessa.
muutama Alkon tuote .."no enhän mää nyt itse tarvitse mutta" isukilleni ainaskii jotain tervanmakuista ajattelin ostaa...niin joo ja itselleni pullo kuivaa tai puolikuivaa....