Oli kyllä melekone tuo kelekkavilimi, pistivät pojat kelekoilla melekeen yhtä isoa ko minä ;) yks vaa jäi ihimetyttää että ko ei palijo solarikseja näkyny :confused:
Printable View
Oli kyllä melekone tuo kelekkavilimi, pistivät pojat kelekoilla melekeen yhtä isoa ko minä ;) yks vaa jäi ihimetyttää että ko ei palijo solarikseja näkyny :confused:
tiitza=mechz
tiitoksa@hotmail.com
OStan kamulta Kona hahannan 100e siistiä
voj stna, meikä on rakastunu..
http://www.maakunnanauto.fi/data/CR-671.jpg
tommone löyty, ei ajettu paskaakaan ja hintaki kohillaan :eek: :rolleyes: helevetti!1
säästä se 100e...
etimmä sulle edullisesti kunnon pyörä!
täsä talven ja syksyn aikana niitä alkaa tuleen myyntiin... joten paa se 100e tilille...ja aletaan kahtelemmaan jotaki väkkärää sulle...
Hösö meinaatko että saan 100e jonku dh-pyörän?
ei se meinaa, se meinaa että säästä se 100e ja muutama satanen lisää niin etsitään sulle joku oikee pyörä [img]smile.gif[/img]
no just!! ime sitä kytkintä ite mitä mulle tarijosit sunnuntaina!!!! varmaa se oli se jetsonin luistava kytkin.Lainaus:
Originally posted by HemmoP:
tommone löyty, ei ajettu paskaakaan ja hintaki kohillaan :eek: :rolleyes: helevetti!1
noni, nyt vois joku ostaa multa ton entisen rätkän pois prkle.. tahon tuon ärrän nyt ja heti :mad: :(
oha tuo aika komia... :eek:Lainaus:
Originally posted by HemmoP:
ja tosi vitu halapa :D :D ei saatana :D
tuolla rahalla sais vaikka daren :rolleyes:
joo, no mietinki tossa ostasko uuden takarenkaan Orankeen vai ton ärrän.. pitää viel harkita kumpi ois järkevämpi sijotus, oha siinä maxxiksessa vielä pintaaki :rolleyes:
vai pitäsköhä sittenki sijottaa koko omaisuus kiiltäviin jarrukahvoihin ,uusiin vaihteisiin ja hipokuituspeisereihin :D
vittuile vaan... :mad:
mut oha tuo 15tonnia vaa aika homona rahhaa...mietippä sitä...sillä saat rintterin tai puolet omasta asunnosta tai ainaki 1/4 osan :D ...kelekan..uus lyne tallii vaa :D
senkus laitat..vitu hieno laite tuo ainaki o...
mulle kelepais joku pienempiki :D [img]tongue.gif[/img]
nii, onhan se.. ei tartte ees kerto siittä rahaläjästä.. mutta täsä on haaveiltu semmoset 10vuotta isommasta katurätkästä ni eikhän se ois jo ihan sama pistää tollanen.. :rolleyes:
ja oma kämppä 30t eurolla..hmm :D
niin, ketäs on lähdössä Tahkolle SMmiin? Mie ainaki olen ja Juho varmaan kans.. Jukka, Ville? 15.8.2004..
huomiseen(?) mennesä pitäs tietää, majotuksia varten ku mie meinaan asua oululaisten nurkissa.
no perkele... :D laitaha sitte se pärrä kerra semmone pittää laittaa :D
meikä ei pääse äsämmiin... :( tekis kyllä mieli mut työt estää... :(
Osta vaan kimmo pyörä, niin minä voin sitten lainailla sitä. ;)
Laita vaan tuo pleksi vaihtoon. Ruma, ja varmaan puhaltaa ajoviiman suoraan naamalle. Ei sitä jyrinää kuuntele kukaan...
kyl se viima lentää ylitte ku ajaa leuka tankkia vasten :D
joo, sata jänistä, tiiä sitte..mistään mitään..
***** nuitten hintoja, jos pistää tonnin lisää niin saapi jo -03 mallia.. perskele
kohta hintalapusta löytyy 20t e :D :D
soita hisulle..se diilaa sulle italiasta jonku motokuskin :D :D
Rollon pojat! Lähetään tännää jippaileen tonne keskustaan fillareilla??
no ei voi tietää...
vois kai ehkä?
dauppiki sai keken kiinni...jos iskis daren sapan perää ja ajas torin laitaa :D
Jos ootte lähössä pirhautttakaa 0504671005
Kimmo tuon tahkon reissun kans saattaa olla onkelmia ku ei nuista työhommista tiiä mithän... Näkkee sitte..
se on jo :D :D
tosin se kellottaa samoja aikoja ja nopeuksia tuninkijetalla :D
jos suuntais kohta inssiin... :eek:
:D joo, ehottomasti
jätkät, kohta ollaan Vuokatissa [img]smile.gif[/img] Paljonko Hösö sulle ny pitää maksaa siittä mökistä? Lähteepikö se Tiitsa mukkaan? Mikä on elämän tarkotus?
Jou! Mieki haluan tulla Rollon riiraidivestareille! Kokemuksesta voin sanoa, etta ovat aika legendaariset. [img]smile.gif[/img]
Kimmo on alkanu kuvista paatelleen roppaileen! Vahan oon kylla pettyny. Jatka on aina ajanu niin kauniisti, mutta heti ku mennee vahan luuta rikki, niin saman tien pittaa pistaa lopukki paskaksi, eh? :D
Komeita setuppeja Songassa! Kavasin tuossa eilen kattelemassa.
Taalla Kalliovuorilla ollaan viela, Banffissa. Eilen kiivettiin ja juotiin sen jalkeen kolmen tollarin margueritoja ilta, tanaan kaytiin vuorella, huomenna kiivetaan, torstaina mitalie... Mutta pian taa hupailu loppuu ja pitaa alkaa ettia rahaa loppuajalle. Ens viikolla ollaan Montrealissa.
noni!
Iso_A
kimmo, mökin kustannukset selviää perjantai aamuna...sillo nähää istuuko tiitsa sapankontissa vai nou...
makella son vaa makiaa tuo elämä...voimaapähkinävoihunajavaahterasiirappi leipiä aamupalaksi ja halpaa viinaa... :(
mulla vaa kahvia ja panaani... :(
Make :eek: Aika siistiltä kuulostaa, varsinki tuo "rahatloppu" :D
Koska nää olit tulossa kotio? Tiietään varata tarpeeksi kebab-lihaa ja olutta peräkonttiin [img]smile.gif[/img]
Lähteekö joka ajaan tännään jonnekki? jos lähtee niin kerro minne!
moniko kuutioinen tuo gsx-R oli :eek:
kimmosta tulleepi joku rollon koustraideri. :D