Olikos tää nyt sitte se hankita-topic?
Kun tuota noin siis nimittäin eeh ostin tänään täyskokkosen swanin, siis joutsenen. Mutta en sitä, kun on Aurajoen rannassa nimittäin.
Printable View
Olikos tää nyt sitte se hankita-topic?
Kun tuota noin siis nimittäin eeh ostin tänään täyskokkosen swanin, siis joutsenen. Mutta en sitä, kun on Aurajoen rannassa nimittäin.
^Et kait venettä sentään ...
Minä hankin viimeksi läjän kuivapusseja
^Tuolla se lilluu laiturin nokassa - kuvia tulossa vitutussäikeeseen.
^Arvataan että S&S 37
^ Ei aivan, Bavalla menen edelleen - Nyt oli vaan ihan pakko vähän vedättää :D:D:D
http://www.hhsport.fi/image_view.php...71500130-1.jpg
No onneksi, olisi muuten joutunut kirjoittamaan tuonne hatuttaako-topiikkiin. LJL-tyylisin sanoin ilmaistuna Bava-vessa on varmaankin kivempi yksin seilattava, mennee korkeemmalle ja kovempaa. Vähän kyllä aattelin että tässä voi olla ankka haudattuna, olisihan se pitänyt arvata noista aiemmista ulosteposteista.
Tollanen yks Swan 37 on tai oli aika kova tasotuskisoissa.
Nyt on kovat odotukset. Hankin vasemman ranteen avuksi kiputiloihin Liiteristä 2.95e maksaneen rannetuen. Saa nähdä lentääkö rauta nyt ilman kipuja... :rolleyes:
Mutta noin muuten, pisti ihmetyttää kun ihan normaalin näköinen nainen oli edellä kassalla, ja hänellä oli ostoksena tyyliin 3 maitoa, viinirypäleitä rasia, kurkku ja jotain pari kolme muuta tuotetta. No, nainen iskee muutaman kolikon kassalle ja kassa että "ei nää riitä vielä". No, oletin luonnollisesti että täti kaivaa muutaman kolikon lisää jostain mutta ei. Antoi takaisin kassalle yhden maidon. --> ei riitä vieläkään. No, hetken odoteltuaan antaa toisen maidon takaisin. --> ei riitä vieläkään. Ja kassa pistää maidot selkänsä taakse lämpimään. Täti antaa sit kurkun takaisin. No nyt riitti, kiitosh ja näkemiin! Ja puolet sen kamoista jäi siihen kassan selän taakse pilaantumaan.
Miten sekaisin pitää olla mieleltään ettei osaa laskea että jollakin 2e kolikolla EI saa puolta kauppaa ostettua tyhjäksi? Jeesus!
^Kaupan (Prisma) asiakaspalvelussa koettua:
Nainen tulee siihen kahden pakastevihannespussin kanssa.
-Hei, ostin nämä äsken, mutten haluakaan pitää näitä. Voinko palauttaa?
-No joo... (Ottaa pussit ja palauttaa rahat kuittia vastaan.)
-Mitä noille muuten nyt tapahtuu?
-Roskiin ne menee kun kylmäketju on katkennut.
-Ai roskiin? Hei mä voin kyllä ottaa ne!
^Vois ostaa jotain elektroniikkaa, palauttaa koeaikana ja sit mennä kauppaan kattomaan saisko ostettua halvempana asiakaspalautuksena saman
Viimeisin hankinta kevyt rinkka halvennuksesta jos vaikka sattuis tarvitsemaan joskus, toivon mukaan ainakin kilon nykyistä kevyempi
Dali Zensor 5 pari
https://www.dali-speakers.com/media/...ack-finish.png
^ Asiaa. Onko subbaria kaveriksi?
SVS-SB 1000 subbarina.
https://www.svsound.com/collections/...oducts/sb-1000
^ Asia vilpitön. SVS on tuttu tapaus tuttavapiiristä:)
Kuivapukuja 2 kpl ja g-mela.
Pari pehmustettua polyrottinki nojatuolia ja pikkupöytä lasikannella huvitteröön.
Peräkärryllä lisäksi 4 kpl A-luokkaan kyllästettyä pattinkia ja 4 kpl kyllästettyjä 6 m terassilautoja. Kuormaan mukaan vielä 6 m 8 mm harjaterästä 60 cm pituisiin pätkiin pätkittynä.
Hifistudion verkkokauppasta sai tuota keväällä -10% alennuksella. Uskoisin hinnan tippuvan järkevälle tasolle myös kivijalkakaupassa tinkaamalla. Hyvä vehje joka tapauksessa.
Edit. tässä vielä audysseyn korjaama subbarin huonevaste.
https://imagizer.imageshack.com/v2/6...921/kUI2fv.jpg
Mökki Saariselältä. Tosin viikoksi vain.
Löysin "kala-aiheisia pelikortteja" 2 euroa, no mulle kiitos! aattelin opetella tunnistaan kaloja ja niiden latinankielisiä nimityksiä. Särki on rutilus rutilus :D ankerias on angus angus ja nahkiainen siis lampetra fluviatilis. Tästä on hyvä jatkaa...
Online-valmennuksen treeniohjeineen ja ruokavalioseurantoineen. Nyt mennään grammapeliä! Prkle! Ei pyöräilyyn tosin. Lisäksi hankin juuri (eli pistin tilaten) 2.5kg pussin kananmunan valkuaisjauhetta ja 1kg pussin kananmunan keltuaisjauhetta. Noi liittyvät välillisesti ensimmäiseen hankintaan. :)
Syöminen alkaa huomenna, reenit maanantaina. Kylä lähtee. Ja vasen ranne jo paskana alkajaisiksi... Tietänee hyvää kun vielä yritetään vetää "next level" tyylillä. :mad:
^ osta tavallisia kananmunia, ja syö kunnolla oikeeta ruokaa, lihaa ja perunaa. Siitä se lähtee eikä millään jauheilla. Aterioiden punnitteminen on oire syömishäiriöstä.
Ja mä oon nyt kyllä oikeessa.
^^ Ymmärrän, että valkuaisjauheesta saa proteiinia, mutta mitä hyötyä tuosta keltuaisjauheesta on treenaamisessa? Kysyn kun en tiedä...
^^Reilusti halvemmaksi tulee ottaa "aamumunat" jauheesta kuin naturellina, eikä mene keltuaiset roskiin kun niitä ei ole. Ja miljoona kertaa helpompaakin kun ei tarvii erotella keltuaista pois käsin. Joo, lihaa menee kyllä aivan tarpeeksi tuossa mun setupissa...
^En minä tiedä. Mut kun käsketään ottaa illalla ennen nukkumaanmenoa yhden keltuaisen, sit mä otan sen. Ja kuten edellisellä rivillä laitoin, paljon helpompaa (ja myös halvempaa, tosin tässä ei tarvita kuin yksi muna per ilta) ottaa jauheesta kun erotella keltuaista ja valkuaista toisistaan. Vaihtoehtoisesti yksi ruokalusikallinen maapähkinävoita. Saa saman verran rasvaa koneeseen about. Kuulemma. Ja tää "makes the difference". No, yksi pieni osa isossa systeemissä. Systeemi on niin heikko mitä sen heikoin lenkki. Eli siksi yksi keltanen pallero illalla. Ja laiskana miehenä jauheena. :)
Edit: Tulee tuossa illalla toki muutakin ko aterialla ennen nukkumaanmenoa just, tuo on vain yksi kilke siinä. Tosin tulee ne jauheista ne muutkin kalorit ko setissä, siksipä on äärimmäisen kätevää heittää myös kananmuna jauheena samaan sheikkeriin. Aikaisemmin päivällä menee sit lihaa ja muuta riittävästi. Ei jauhemuodossa. :D
^ just ne keltuaiset on kananmunan maukkain osa. Suolaa vielä päälle. 6 munan paketti on 0.98e.
Ja kuka "käskee" mua ei käske kukaan, mä syön ja juon just niinkun ite tykkään. Tällä menetelmällä sentään on saavutettu jokunen Suomen Mestaruus, ja ajettu aika pitkiä lenkkejäkin.
Virkapäivinä nautin aina aamuisin 1 kpl kananmuna keitettynä ruisleivän 2 kpl päällä.
Nyt lomilla sitten meetvursti paahtoleivän pällä :)
^ Tohon virka-aamiseen kuuluu myös toki kaffe ja kaljupää kaurapuuro.
^ puuroon pitää laittaa kans suolaa ja voita. Mannapuuroon hilloa, sokeria ja voita. Riisipuuroon voita ja kaneli-sokeria. Sillä lailla ne on tuhannesti maukkaampia.
Meetvursti, kanamuna, juusto sekä tomaattia /suolakurkkuja ja tietysti voita, maistuu leivän kanssa. + kahvi. Kaikesta muusta syömisestä voi tinkiä, mutta aamupalasta ei.
( vaikka se mun aamupala on pieni, puurolautasena toimii teekuppi...)
Ja se viimeisin hankitani on just ruokaa, ja se munapaketti. Jääkaappi oli ihan tyhjä - ja eka kerta elämässäni kun kertaruokaostosten summa ylitti 20euroa. Silläkin sai kassin ihan täyteen.
Ulkoisen näytönohjaimen telakka ja virtalähde