Niin siis aloitteva maaston on oltava, koska toi o eka maasturi minkä omistan. Niin en kauheen osaavaksi vielä iteseeni uskalla sanoo maastossa. Tosin ain voi kantaa pyörän, jos ei uskalla ajaa... :seko:
Printable View
Niin siis aloitteva maaston on oltava, koska toi o eka maasturi minkä omistan. Niin en kauheen osaavaksi vielä iteseeni uskalla sanoo maastossa. Tosin ain voi kantaa pyörän, jos ei uskalla ajaa... :seko:
Lauantain ja sunnuntain ajelun perusteella maastosta löytää mm. mutaa, kuraa, lätäköitä, liukkaita juuria, hauskoja tilanteita ja huisia reittejä :)
Yllättää miten hyvin Racing Ralphit pitää, kun ei liioittele vauhdin suhteen. Eilen lähdettiin kuudelta liikkenteeseen ja ajettiin Katuman ympäri, yhtään myöhempään en lähtisi lenkille ilman valoja.
Onko tiistai klo 16 puomilta? Mä voin lähteä myös mukaan.
Kyllä se puomikin käy lähtöpaikaksi tiistaille.
Puomi, rautatieasema, joku muu paikka johon kaikki varmasti löytää? :) Rautatieasemaltaha pääsis aulangolle, katumaa kierteleen jne, puomilta katiskoski/ahvenisto/parola tai vähän pidemmällä siirtymällä edellä mainitut.. :D just tulin tutkimasta aulankoa sauvakävellen.. :D
Ookoo, puomi it is. Jos epäilyttää puomin sijainti, niin tuossa karttalinkki. Poltinahontien varrella tuossa mäen päällä on Moottoriradan risteys ja pieni koppi josta lähdetään liikeelle. Tuon kartan nuolesta hiukan etelään.
Keli näyttää ihan suotuisalta, eikä tuolla taida sadetta olla tulossakaan: http://testbed.fmi.fi/history_browse...radar&t=5&n=15
En taida keretä ulkoilemaan ennen kuutta joten taidan tehdä oman yökyöpeli lenkin
Hauskaa oli lenkillä, vaikka toi työnteko edelleenkin haittaa harrastustoimintaa (varsinkin kun innostuu vähän turhanki kovaa menemään molemmis) :) Tietty kalustoki piti rupee hajoileen, kotio kyl pääsi vaikka polkimen laakerit vissiinkin alkaa sanoon sopimusta irti...paluu lukkoihin siis!
Hyvä ettei suurempaa kalusta murhetta tullut. Lenkki oli varsin miellyttävä näin maasto aloitukseksi :)
Olipas lämmin ja hieno syyskeli!
Saas nähdä pääsenkö enään valoisan aikaan mihinkään ennen kevättä.....
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Sunnuntaina makkara lenkille pitäisi päästä valoisasti aatellen valoisan aikaan :)
Yritän ainakin olla tänään kello 18.00 puomilla maasturin kanssa. Tämä lähinnä ilmoitus, jos joku arpoo lähtimisen kanssa vielä
Löysikö kaikki kotiin?
Turvaluokituksen mukaisesti ajettiin parissa ryhmässä :) Me jälkipää käytiin Tervaniemessä kääntymässä ja tietä pitkin takasin, oiskohan ollut vartin yli seitsemän Poltsarin liikenneympyrän paikkeilla.
No hyvin samoihin aikoihin me pääryttiin puomin nurkille. Ku kieputeltiiin pitkin poikin metsikköö sekä hiekkateitä. Se joka tietää kaupungin osat voi sanoo tarkemmin
Okei, lauantai ja sunnuntai näyttävät kumpikin tällä hetkellä sateettomilta. Lyödäänkö sunnuntai lukkoon makkara-ajelulle?
Aikataulu voisi olla tän suuntaista,
-lähtö puomilta klo 10:30
-paluu kotiin valoisan aikaan
-välissä makkaranpaistoa Aulangon tekosaarten avoimessa kodassa/nuotiopaikalla
Reittiehdotuksia otetaan vastaan, mä ajattelin että voisi ajella mahdollisuuksien mukaan siten, että kesken päivän voi jättäytyä pois tai myöhemmin liittyä mukaan. Eli koitetaan ajella lenkkejä kantakaupungin ympärillä?
Sunnuntai ehdottomasti. Reitiksi mielellään sellainen, että 26 ankkuri raahautuu mukana :D
Moro .. mäkin oon vielä maisemissa, hemmetti kun työ vie ajan / voimat .. mutta makkaralenkille mä ehkä pääsen, tosin maasturia ei ole joten ihan täyttä offroadia en kykene tulemaan
Sunnuntai vois sopia itellekin, lauantai ei sit millää :)
Retroankkuri sai tänään uuden keulan. On aivan käsittämätön ero miten paljon paremmin menee kivien ja juurakoiden yli. :D
Millasenkos keulan nyt siihen hankit? Ps. jos kiinnostaa/joku tarvii nii mulla vois olla ylim. 25.4mm/90mm pitunen stemmi ja riseritanko (50mm/711mm). Piti tänään käyä hakeen uus kun alko keuliin pyörä liianki helposti :)
Ja montaks nyt alustavasti on makkaralenkille lähdös?
Ukkopekkapaketin kanssa voisi ankkuroitua tukevasti 26 tuumaisten matkaseuraksi.
Sellainen musta 100 milliä joustava :D
Ottaisko makkaran sijaan pihviä....:)
Sekiii sopii. Kukin ottaa mist tykkää. Kai se makkara nyt ol semmoinen yleisnimike mitä nuotiolla paistellaan :)
Katsotaan millanen porukka huomenna saadaan kasaan, voidaan sitten soveltaa reittiä tarpeen mukaan.
Mä ajattelin ottaa jotain eväitäkin, että ei tosiaan pidetä liikaa kiirettä :)
Käyn tänään ajamassa Katiskosken suunnalla, saa vähän käsitystä missä kunnossa Ilvesreitti on.
Jees tuota onko tarkoitus pitää kokopäivä reppuu selässä vaiko kenties säilöö sopivaan turvalliseen kolooon?
Mä ainakin aattelin lähtee ihan reppu selässä meiningillä.. :) saa kaiken kulkeen helpommalla jne.
Olihan se nyt sitten 10:30 puomilta?
En ole vielä keksinyt millä makkarapaketti liikkuu mukana mutta eiköhän se selviä. Tulitikut/sytkärikin on kai hyvä olla edes jollain =)
Juniper mun reppuun kyl mahtuu paketillinen makkaraa. Tulikut vois joku ottaa joka omistaa
Mulla on tuhopolttovälineet lähös mukaan :) ja mullekin menee tarvittaessa reppuun makkarat..
Joo (eväs)reppureissu tiedossa, 10:30 puomille ja siitä lähtö kun riittävästi porukkaa paikalla :) Koitetaan päästä poikkeamaan vaikka sotilaskodissa jossain välissä (se taitaa viikonloppuna aueta vasta kolmelta).
Eilisen perusteella Katiskosken suunnalla on paikoitellen aika märkää, mutta niin taitaa olla joka paikassa. Eli kuraa ja lätäköitä riittää. Voisi ehkä ottaa muutamat kuivat sukat reppuun ;)
Juu kyllä se semmoinen 80 km makkaranpaistoreissu sitten tuli maastoiltua. Seura oli mukavaa ja koitetaan saara jossain välissä uutta samanlaista viel
(X) Sadetta
(X) Aurinkoa
(X) Mutaa
(X) Suota
(X) Kivikkoa
(X) Juurakkoa
(X) Ylämäkiä
(X) Alamäkiä
(X) Makkaraa
(X) Kahvia/kaakao
(X) munkkia
(X) Hyvä seura
( ) Huono fiilis
Ja kaikenlaista muuta
Olipas hieno lenkki. Nyt on aivan puhki. Tällainen tarvitsee uusinnan
Hienoa ukot, että saitte tämän vietyä lävitse! Minä en saanut aikataulua millään sopimaan ja niinpä makkarat jäivät paistamatta. Ehkäpä seuraavalla kerralla?
Juniper unohti listasta märät sukat. No mulla oli kolmetkin ;) eturengaskin kesti vielä kotio asti vaikka varasisurikin alko hukkaan paineita..pitää tutkiskella :D
http://www.sports-tracker.com/#/work...8ee0hhtjcemgvl tuollasta dataa se oma puhelin tarjos matkalle :)
Taisi tulla "kesän" pisin maastolenkki eilen, täytyy myöntää että vieläkin matka painaa jaloissa. Toivottavasti tuo työmatka ei sisällä ihan kaikkia noista Juniperin listaamista elementeistä.
Jaa että uutta reissua suunnitteluun, pitäs sitten ainakin ottaa Aulanko-Katuma sektori mukaan, että saadaan lisää ajettavaa :)
Onko immeisillä kuinka kova kiirus tänä vuonna parrillisten viikkojen viikonloppuina?
Olisko tiistaina lamppulenkkiä maastoon, lähtö vaikka 19:30 - suuntana Katuma?