Näköjään sykemittariin patteri
Printable View
Näköjään sykemittariin patteri
Taistelu melua vastaan, osa 2:
Logitech Ultimate Ears TripleFi 10 Noise-Isolating Earphones
http://www.bigpicturebigsound.com/ar...ith-access.jpg
Eli osa 1, Denon AH-D2000 kuulokkeet ei olleet ratkaisu ongelmaan. Seuraavaksi kokeillaan näitä. Parin tunnin päästä testataan että toimivatko tarkoitukseensa vai onko taas ostettu lisää kallista mutta turhaa... Pitäs olla ainakin hyvät äänenlaadullisesti näiden kait.
Jos toi ei toimi, niin katselepa Shure:n (www.shure.com) tuotteita...
nimimerkillä "tyytyväinen E3c käyttäjä jo vuosia" (http://www.earphonesolutions.com/dereofshe3an.html)
Shuret toimii, mutta myös nämä on hyväksi havaitut http://www.klipsch.com/image-s4-white-in-ear-headphones
aiemmin myös Denonia (ah-c360) ja Shurea (e2c) käyttäneenä .. Nyt parinvuoden kokemukset klipchistä.
OU YEAH!!!! Ainakin ekan vartin perusteella TOIMII!!!! Avokonttorin toisesta päästä kuuluva älämölö vaimenee jonkin verran jo pelkät napit korviin laittamalla. Mutta kun Winampin iskee tulille niin samantien häipyy kaikki ääni!! Jumalauta kun on siistiii!!!!!!!!!!!!! Vielä eivät ole tulleet mölisemään tuohon nenän eteen tälle puolen konttoria, joten täytyy jatkaa testiä...
Mutta ompa kiva kuunnella poppia nyt KOHTUULLISELLA tai jopa hiljaisella volumella ilman että siltikään mitään puheensorinaa ja armotonta jeesustelua kuuluu läpi kuulokkeista!
Ja näiden äänenlaatu tuntuu olevan todella priimaa!! Tietysti nettiradio ja tietokone eivät ole millään muotoa hifiluurien testialusta numero 1 mutta huomaahan sen jo tässäkin jos luurit/napit olis ihan paskat!
Minä olla, tyytyväinen! :)
ps) Uusi verkkokauppa.com on täysin paskassa paikassa, paska paikka saada auto parkkiin, ei meinannut parkkipaikalta löytää itse kaupan pääovelle, ja itse liikekin olis tosi paskan sekava. Tässä yhden siellä käyneen ihmisen mielipide. En ymmärrä mistä se hirvee hype ko paikkaa kohtaa tulee. Nettikauppana toki se on aivan kingi mutta nyt oli tulenpalava kiire ja hätä saada romut HETI. :)
Pyörä odottelee kaupassa. Viides olisi ja tilaa ei ole kolmellekaan. Meikä on kusessa (ja miten ja minä vuonna kertoa vaimolle).
Näin kai on tehtävä :(
Pitäis vihdoinkin ostaa talviajoa varten kypärä. Siis vaan kokoa isompi, että sais pipon mukavasti alle.
Ajattelin, että aleista vaan joku perushyvä halvalla. Mutta isäntä kun rupesi esittelemään Chainreactioncyclesiltä Urgea ja Pocia, niin olin ihan myyty...
No, täytyypä käydä kuitenkin vielä tsekkaa Hi5bikes, pyörähuolto, fillariosa, vaikka täytyy varmaan tilaus pistää menemään CRC:lle...
HDMI kaapparikortti tietsikan pci-e -väylään. Koska minulla on elisa-viihde ja kuulemma kuutiokaupalla tallennustilaa.
Ongelma kuitenkin on, että HD -kanavia ei voi tallentaa :( . Minä olen VHS -nauhat hinannut kierrätykseen, joten en ala 70-luvun kuvaa enää tallentelemaan.
Joten keväällä:
- "Kun Giro tulee televisiosta ja ulkona on lenkki-ilma - lenkki voittaa. Girot katsotaan sitten kun itseä huvittaa." ;)
Mulla menee kesäkypärän alle lippis ihan OK, joten talvella otan vain pehmusteen pois ja laitan lippiksen kaveriksi Goren WS-pannan tai -pipon. Viime talvena taisin kylmimmillään ajaa jossain -12°C eikä vielä tarvinnut edes tilkitä ilmanottoa. Onko sellainen hattu liian ohut?
Edit: siis tällainen:
http://www.windstopper.com/cms-images/22/391/11082m.jpg
Kyllä ton kesäkypärän (Giro Hex) alle menee just powerstretch pipo, mutta kun on saanu takaraivoa (ja hiusta) niin tuntuu et kypärä ei istu niin hyvin ku kesäkeleillä. Haluaisin paremmin istuvan kypärän, joka ei puristaisi eikä jäisi päälaelle killumaan, saisi tukevasti päähän.
Josko hissilippu huomenna. Tekisi kyllä mieli uusia monoja ja suksiakin...
Skinsin bibsit ja ajopusero.
Sysloon pitäisi uusi penkki hommata tai sitten siirrän maasturista Fliten sysloon ja hommaan maasturiin uuden.
Ketjuohjuri, satulatolppa, satula ja stemmi 29":lle. Tupeless kiekot täpäriin (vai kokonaan uusi fillari?). Ja uudet kiekot maantiepyörään.
Joo, pitäisi varmaan pysähtyä miettimään... :D
Satulaputkeen kiinnitettävä laukku pitäis hommata. Kun vaan osais zoomata oikean kokoisen...
Talvihanskaostoksille myöskin ja lähinnä lobsterien kanssa käytettävia alushanskoja näin enshätiin, jotta tarkenis edes pikkupakkasilla käsien osalta :(
germannilandiasta myöhemmin tarvikepuolelta tuubia, pullotelinettä, voimansiirron osaa yms. , aina sitä "jotain pientä tarvii" :p
Surlyyn valot notta näkee sitten minne ajaa.
Olen tässä henkisesti päättänyt, että kunniakkaasti minua kolmetoista vuotta palvelleet laskettelumonot saavat tehdä tilaa seuraajilleen. On vaan helpommin sanottu kuin tehty. Parilla kolmella viime käynnillä urheilukaupoissa olen sovittanut yhteensä ehkä viittätoista eri monoa, eikä vielä ole oikein valaistunut edes, että minkätyyppistä monoa haluaisin. Viimeiset kohta kolmekymmentä vuotta on menty aika puhtailla kisamonoilla, nyt voisi olla ehkä aika vahtaa vähän mukavanpaan, eikä välineiden keventyminenkään haittaisi, mutta tarkkuudesta en ole valmis tinkimään kovin paljon. Mulla on oikeesti vaikeuksia ymmärtää mistä pipopäiset myyjäpojat edes puhuu. Veikkaan, että setä pärjäisi vielä aika hyvin missä seurassa tahansa, mutta yhteistä kieltä ei ole.. :(
^Hyvistä lasku- ja pyöräilyvehkeistä tykkäävä setä tuossa vieressä sanoo, että Langen Super Blasterit ovat hyvät. Sport Conradilla oli ainakin viime vuonna niille hyvä hinta.
^Eiköhän ne Langetkin tule kokeiltua, muistaisin ainakin perus sinisiä nähneeni jossain. Tänään jatkanen sovituskierrosta Puhoksen suunnalla.. Tällä hetkellä suosikkeina on kuulemma kovassa muodissa oleva (ei mikään kovin hyvä myyntipuhe mulle) Full Tilt tai sitten Dynafit TF-X. Jälkimmäisen hankkimalla voisi kantaa mukanaan unelmaa Haute Routelle lähdöstä joku päivä.. :)
* taustakankaita kuviin
* yksi JackSparrow-nukke josta tulee herrasmies ( tai on jo, mutta pukumies.. ja lyhemmät kutrit)
* nukenkokoinen vitriini, jonne saa siististi pikkutavaraa kuten pulloja ja pikareita :o
Suunnittelen kapselikahvinkeittimen hankkimista. Riittävän monta kertaa nyt kipittänyt lähikahvilaan hakemaan suklaista mokkaa, ja ajatuksissa on, josko sitä alkaisi kotona tehdä itse. En ole mikään hifistelijä, joten tuollainen simppeli kapselisysteemi kuulostaa kätevältä. Toivottavasti ei vaan käy niin, että hankkii tuollaisen vempaimen, ja sitten kolmen vuoden päästä niitä kapseleita ei enää saakaan mistään...
Kiva kuulla positiivinen kokemus. Oma kulutus noin kuppi / päivä, ja olen talouden ainoa kahvinkuluttaja. Vähän vaan mietityttää, onko maku sama kuin pussikahvilla, mutta ilmeisesti ei. Kiva olisi joskus tehdä noita juomia itse kotona, erityisesti viikonloppuaamuisin tekee mieli jotain spesiaalimpaa.
Kahviharrastajana suosittelisin ennemmin pressopannun tai EvaSolon, molemmilla pystyy tekemään yhden hengen annoksen ja saa hyvästä kahvista hyvää kahvia. Kapselivehkeillä, hyvilläkin, tulee espresson korviketta ja kahvi on "aina samaa kapselivalmistajan kahvia".
Mulla olisi EePeen tapaan monokuume, Dynafitin Gaiat kiinnostaisivat, en vain ole missään päässyt kokeilemaan kokoa 23. "Lasten kokoja" kalliista töppösistä ei kai kannata pitää hyllyssä.
Nastalliset juoksukengät. Nyt tänävuonna juostaan, no hölkätään ekana.:)
Lokasuojat työn alla olevaan käyttö-/retrofillariin ja V-jarrun tappi kierrätyskeskuksesta pois heitettävien joukosta löytyneeseen Trek-Mystic lastenpyörään.
Heh hee, niin se tarttuu.. Hyvän oloisia kenkiä nuo Dynafitit, täältä löytyisi 235 koossa, muutta se ei paljon Zurichissä lämmitä.. Tänään ei löytynyt mitään parempaa, Puhokselle ehdin vasta varttia vaille ja sieltä heitettiin siis ulos ennen kuin ehdin saada yhtäkään monoa jalkaansa. Saavat pitää tunkkinsa mun puolesta. Muualla Itiksessä ei sitten kunnon monoja ollutkaan. Kyllä se taitaa olla niin, että käyn hakemassa nuo Dynafitit Camusta Kaisaniemestä. Sieltä ei muuten heitetty ulos, vaan monoja sai sovittaa ihan rauhassa puoli tuntia sulkemisajan jälkeen ja sittenkin kyseltiin, että tarvitaanko vielä apua tai halutaanko kokeilla vielä jotain muuta? Hyvästä palvelustakin olisi mukava palkita.
Niin ja kun otin monojan hankinnan puheeksi kotona, niin vaimo käski ostaa uuden takin samalla. :seko: Eihän mun about seitsemän vuotta vanhassa NorthFacessa ole edes reikiä vielä. :p Camussa olisi muuten melkein saman värinen hiihtohaalari, kun mulla oli joskus 80 luvun loppupuolella, harmi et oon heittäny meneen.. :)
^Koitinkin noita monoja Camussa viime keväänä, mutta en ole ihan varma, ovatko sopivat vai tarvitsenko pienemmät. Camu on mukava kauppa. Luulen, että tilaan 23,5:t Conradilta, hinta on aika paljon alempi kuin täällä.
värikkäitä haalareita on jonkin verran näkynyt mäessä, ei tosin tuollaisia monivärisiä - tulee ihan lukioajat mieleen :).
Seuraava hankinta on uudet nestelevarit maastopyörään. Hayesin El Caminot lähtee nyt maata kiertävälle radalle.
Iso nippu led polttimoita autoihin.
Aikavarauksen hammaslääkärille
Traineriin sopiva takakiekko pitäis jostain saada halvalla. Ei tarvis vaihdella tota trainerirengasta vanteelle joka talvi.
ajattelin mennä Trekkiin ostamaan itse itselleni hääpäivälahjan....hääpäivä tällä viikolla, vietän sitä ihan keskenäni (siis yxixeni, siis ilman Maridoa) ja sen verran iso lukema, että ajattelin lahjoa itseäni esim. merinovillajutuilla...