Kaupassa kun noita käpistelin, niin silikoninen joustaa huomattavasti enemmän ja tuntuu varmaan siten ranteessa paremmalta.
Printable View
Kaupassa kun noita käpistelin, niin silikoninen joustaa huomattavasti enemmän ja tuntuu varmaan siten ranteessa paremmalta.
Minulla V:n ranneke teki ihottumaa ranteeseen, kun mittari oli yhtä mittaa useamman viikon mittaus kireydellä. Rannekkeen alunen ei ilmeisesti päässyt tuolloin puhdistumaan kunnolla peseytymisen yhteydessä.
^Mä kyl hinkkasin sitä joka päivä puhtaaksi. Se on ilmeisesti soljessa oleva nikkeli joka ärsyttää. Polarin mukaan sitä hieman on. Mutta toisaalta se kellon alunen ei aiheuta mitään ja siinäki pitäs olla
Mites nuo tarvikerannekkeet mitä löytyy maailmalta, niitäkin näyttäisi olevan jonkun verran tarjolla?
Eräässä mallissa oli näinkin hyvä mainoslause: Allows easy access to all buttons, controls and ports without removing the skin. :)
Saisko pelkän soljen vaihdettua? Eiköhän se ole perus jousitapilla kiinni?
Tai olisiko siinä titaanimalissa, myös titaaninen solki?
Niinno kerkesin jo V:n pistää kiertoon. Käyn hakemassa M:n tilalle
Eipä kyl hokannu kysyä tuosta titaanista
Väritön kynsilakka on hyvä keksintö. Olen lakannut silmälasi sankojen sisäpintoja yms kun ovat iho-oireita aiheuttaneet. :)
^Ahaa. Toi oli hyvä vinkki. Pitää testata jos tuo M:ki aiheuttaa oireita.
Onko jossain luetteloa, mitkä urheilulajit löytyvät Vantage M:stä ja V:stä?
Noita näytön suojalaseja löytyy muute ebaysta halvalla jos jaksaa ootella.
Hokasin tos että mullahan on kalvo vielä paikallaan tuossa anturien päällä. Hyvin se latas ja luki sykkeet sen läpi.
Kamppailulajeissa aika mahdoton pitää sitä kelloa kädessä tai riippuen lajista edes taskussa.
Onhan siellä listassa nyrkkeily, kuntokamppailulajit, judo ja potkunyrkkeily? Kihap nimensä perusteella varmaan kaipailee korealaisia lajeja.
On mulla ollut vastustajan hyväksynnällä kello mukana nyrkkeilyssä. Jää sopivasti hanskan alle eli ei sinänsä vaaraa vastustajalle tai kellolle.
Ei tuosta kyllä mitään lajinomaista dataa saa irti. Sykkeet lähinnä.
Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
Varsinaisesti mikä merkitys noilla lajeilla on Polarissa? Muistaakseni Suunnossa saa samat näytöt ja toiminnallisuudet, on lajiksi valittu mikä tahansa. Esimerkiksi pyöräilyyn voi lisätä foot podin ja maratoniin bike podin, jos siltä tuntuu. Ainoa missä lajit sitten näkyvät, on sovelluksessa jossa se vain ryhmittelee mittaukset sen mukaan mikä on laji. Olen joskus käyttänyt jotain geneeristä kun sopivaa ei löytynyt.
Olen kyllä pitänyt kädessä lähes joka kerta, kun olen taekwondoa harrastanut tuon V800:n kanssa. Hiukan tuppaa välillä piippailemaan, kun luulee, että vaihdan tilaa tai jotain muuta vastaavaa. Ihan vain periaatteesta olisi kiva olla muutakin kuin Kuntokamppailu. Ja ikääkin sen verran yli 70, että mielelläni tarkkailen, missä pulssi menee. :) Enimmäkseen toki vedän treenejä, mutta kyllä niissäkin pulssi ihan kivasti nousee ja käy välillä kovissa lukemissa. Ottelussa ei voisi käyttää, mutta sitäpä ei pystyisi muutenkaan tekemään.
Kyllähän sykkeet voi aina ottaa ylös oli lajiprofiili mikä tahansa 👍 pitäis olla vaihtoehtona, että voi myös itse nimetä lajin, jos ei halua vaikka muu sisäliikunnalla kerätä esim. omasta kamppailulajista tiedot talteen.
Ja kyllähän sieltä ainakin kuntonyrkkeily löytyy. Jos ei itsetunto kestä träkätä karatea kuntonyrkkeilynä, niin musta vyö on liian kireällä.
Ei ole musta vyö kireällä. Hiukan harmittaa, että joutuu laittamaan "mitä sattuu" -lajeja tärkeän lajini kohdalle. Sellainen oma niemeäminen olisi ihan hyvä lisä.
Kyllä tuo M taitaa olla soppelimpi kapistus hiihtoon ku V. Ei oo ollu toistaseksi mitään ongelmaa. Sykkeet lukee ranteesta moitteitta eikä hiero ihoa rikki.
V painaa sen verran enemmän ja se solki on sen mallinen että pääsee raapimaan ku rannetta ku paljon paljon liikuttaa.
Ja kaikenlisäksi se ihottumaki
Mä kirjaan sairastelut balettina. :)
Olikos tässä M:ssä jotain GPS ongelmaa? 20min uupuu harjotuksesta. Hyppää vaan toiseen paikkaan eikä oo tallentanu mitään siltä väliltä.
Automaattinen keskeytys mulla päällä ku gps nopeus tippuu.
Vai onko mulla hanska jotenki painannu keskeytyksen päälle
Onkohan sulla uusin päivitys kellossa? Toiseksi uusimman päivityksen jälkeen autostoppi ja autokierros ei ilmeisesti joillain pelannut yhtään..
Päivitty viimeks noin viikko sitte
4.1.1