Olen. Tai itsehän se piti avtomaatista noutaa. Eli sinällään en.
Printable View
Olen. Tai itsehän se piti avtomaatista noutaa. Eli sinällään en.
Enpä ole viime aikoina.
Kävin vastaanottamassa 2 Fashion Royalty-nukkepakettia.
..kävin tänäänkin vastaanottamassa FR-nuken ja nuken asun. Nahkeeta, huomisellekin on vastaanottamista.
En. Lähetin paketin ja nyt Postin applikaatio ilmoittelee minulle että paketti on noudettavissa. Aivan kuin minä olisin vastaanottaja.
^ no toki sinulla on lähetyskoodi, ja vastaanottajalla se sama...
Toivottavasti tänään on postilaatikossa odottamassa pieni kirjepaketti.
2 pakettia käyty vastaanottamassa; Fashion Royalty-nukke, ja nuken hieno asu.
En ole. Tullauksen jälkeen pikapaketti maannut tullipostissa viikon. Toivottavasti saapuu ennen perjantaina alkavaa maailmanloppua..
jipii, nahkeeta....kotona odottikin ne zazzlen lähetyksistä puuttuneet yksi nahkee pinssi, ja nahkee teepaita. Hyvää palvelua. Suosittelen zazzlea jos haluut nahkeen teepaidan! tai pinssejä, tai peräti kravatin nahkiaisensuu-printillä...
http://www.sherv.net/cm/emo/happy/ju...y-emoticon.gif
Yksi postilaatikkoon ja 2 noudettavaksi lähipostista, ilmoituksen mukaan. Sieltä niitä ei kuitenkaan löytynyt mutta koneella tieto että menneet toiseen postitoimipisteeseen väärässä korissa.
Hain ne sieltä kun siirtäminen hidasta.
En ole tänään. Yksi on noudettavissa lähiärrällä mutta kaksi muutakin jo matkalla, joten taidan odottaa josko perjantaina saisin noudettua kaikki tai vähintään jo pari paketeista.
DHLlä kiikutti just kotiovelle toissapäivänä crcltä tilaamani ovaalirattaan, hassusti olivat laittaneet xpressinä, vaikka ilmaisella etanapostilla tilasin.
Onnellisesti kotona; Kaksi pakettia haettu, ja yksi odotteli oven edessä, ups-kuski muisti että siihen sen voi jättää :)
Espanjalainen lamprea-taiteilija laitteli kuvaa että nahkis on työn alla, hienoa työtä. Petro tulee tämän nahkiksen nimeksi ( petromyzon-sanasta).
Tänään juuri tuli tekstiviesti jotta saisin käydä Oulusta lunastamassa reilun kympin hintaan matkahuollosta paketin. Ei sillä, en asu Oulussa, enkä ole mitään tilannut.
No, soitto Ouluun paljasti jotta eivät olisi sitä minulle luovuttaneetkaan, oli jollekin Marialle osoitettu :)
En. Pyörän toimitus matkahuollolla Turusta Tuusulaan kesti viikon. Sitten kun lähdin sitä asiakseni autolla hakemaan, oli pulju suljettu mielenilmauksen vuoksi. Täytyy tyytyä pelkkiin asennusjuomiin.
Lähetetty minun VIE-L09 laitteesta Tapatalkilla
En, tulossa on.
Mutta mutta... Palautin Saksaan yhden paketin, kun tuote oli väärä.
Postituksesta meni jokseenkin tasan viikko kun paketti saapui Saksaan, iltaseitsemältä. Seuraavana aamuna klo 10:10 se oli luovutettu vastaanottajalle.
Ei meillä.
Kävin vastaanottamassa 3 pakettia :)
En ole tänään. Mutta lähipäivinä vastaanotan 192kpl Kinder suklaapatukkaa (2.4kg), kellon pesuhuoneeseen sekä sähköpartakoneen puhdistuslitkuja 3-päkin.
...ja kotimatkalla käyn vastaanottamassa 2 pakettia lisää, Fashion Royalty nukkeja ja nuken tarvikkeita ( asuja, koruja ) nahkeeta :D
Kyllä vaan, tulikin yllättävän nopeasti.
Tietojeni mukaan UPS on tänään toimittanut paketin.
??? oho, postipoika toi kaksi pakettia zazzlelta. Mä sain jo ne aiemmista paketeista puuttuneet tuotteet, ja laitoin vielä kiitosviestiä ja positiivista palautetta....nyt tuli ylimäärisiä "I love ( nahkiaisen kuva) sea lampreys" pinessejä 2 ja "Sea lampreys ( nahkiaisen kuva) RULE! paita.
lisäys: toinen postipoika toi 2 pakettia lisää, ehkä nukke ja nuken joku asu/tarvike toisessa...
..eh, just vastaanotin yhden ISON paketin. Tässä on Cleo-kuningattaren tarvikkeet ( aika paljon tarviketta...) mm. mun "Kuningastuolin" oloinen valtaistuin, leijonanpäät käsinojissa yms.
Joo, kirjekuoressa oli 2000 mAh Ni-Mh Ersetzbatterie für hammasharja.
Huomenissa pääsee askaroimaan. Emolaite ja korvausosa ovat RoHS;
muu osasto ei:). Vanhan polven kolvaajana suosin lyijyllisiä tuotteita
matalamman sulamislämmön ja paremman juottuvuuden vuoksi:rolleyes:.
"Paljon tinasit, paljon pilasit. Viimein kolvis kylmeni".
Äskön vastaanotin 2 pakettia; oho, olipa ISO hylje, mä luulin että on pieni......ja sitten nukeille nahkeeta ruokaa hopealautasilla. Jaa noi kirjatutkin on vastaanotettavissa....taidan lähteä hakeen.
Vastaanotettu 3 Fashion Royalty- nukkepakettia.
- nyt pakettilista on todella lyhyt ja siinä on vain yksi nukke.
Periaatteessa olen. Kylmän viileästi kuriiri oli jättänyt paketin oven taakse, kun kukaan ei ollut kotona. Paitsi koira, joka varmaan on pitänyt melkoisen mekkalan kun vieras on käynyt ovella.
pari elokuvaa ostin ja postiluukku kolisi toivotusti, wishmaster 1 ja brainscan.
Kohta vastaanotan ärrän tiskiltä rouvalle muutaman ja ittelle yhden pienen mutta painavan (4 x 2.5 kg ja 4 x 5 kg levypainoja).