Aamulla länsirannan kierros Kuopiossa 118 km.
Printable View
Aamulla länsirannan kierros Kuopiossa 118 km.
Aamupäivällä 40km. Ei ollut töitä niin ajoinpa siihen sitten pienen aurinko-ulkoilun.
Äsken maantiellä 1h52min 57km.
Vuodn hitain lenkki tänään. Armotonta kivikkojuurakkoa ja jatkuvaa tunkkaamista Paimenpojan polulla Tuupovaarasta Hoilolaan. Hätäseen kympin keskarilla. Ei kannata maastopyörällä vaivautua kyseiselle vaellusreitille, vaikka olihan tuolla hauskatkin hetkensä. Lopussa vielä satulan kiskot poikki.
5h ja 155km aurinkoista ja tuulista ajamista tänään.
Tällä viikolla joka päivä.
Äsken. Kääpiöpinseri cyclocross n.5km/n.20min. :) En seurannut sykettä enkä keskaria :o
Tänään kävin taas vaihteeksi fillarilla töissä - 55km päivän saldo.
eilen siis alle tunti sit tulin himaan, olin moikkaa serkkua ja huolsin samall sen fillarin. :)
http://www.sports-tracker.com/#/work...4cb6evsclbiq0a
http://www.sports-tracker.com/#/work...d2f1q5dfn3rv04
Oli kiva ajaa viileessä ilta säässä, mutta pimeys laskeutui nopeasti siis suorinta tietä kiiruusti kotia. :)
Tänään 2h3min 62km maantiepyörällä.
Äsken hieman alle 3h maastossa.
iltapäivällä pari tuntia Halssilassa ja Vaajakosken kympillä
Tänään vain parinkymmenen minuutin tempo + lämmittelyt/jäähdyttelyt, kun päivä tuli käveltyä Kolin mäkiä ylös-alas.
Päivällä pari tuntia esikoisen kanssa Keskuspuiston eri kokoisia polkuja
äsken 37km trailipaukutusta..
3.10h / 111km kaatosadeajoa tänään.
Tänään rahtipyörällä tytön kanssa minitapiolaan ja uima-altaalle.
Luksusta! Rohmusin miltei koko päivän pyöräilylle. 6h / 172 km.
Päivällä poluilla 30 km
Yllätys sikäli että oli aikomus ajaa vain pieni ulkoilu ehkä 30km? koska ensinnä väsytti ihan älyttömästi aamulla ja lehdessä oli luvattu: pilvi + 2 pisaraa eli kaatosadetta.
Mitä, ihan hieno ilma ja ajelin sitten Valkeakoskelle. Tosin ihan älyttömän hiostavaa, naama vaan valui hikeä vaikka hiljakseni ajelin.
Takastullessa sain jonkun nuorenmiehen kiinni, ajelin ihan normivauhtia mutta tämä "Keskipohjalainen" ( paidanselkämyksessä mm. ) jäi jälkeen. Muutaman kilsan päästä kun oli mulla heikko hetki Säijän ylämäessä niin tämä
ampaisee ohitte. Olisi edes samanlailla tullut viereen ja antanut mahista liimautua peesiin, mutta ei. Piti näyttää tädille että kyllä mä parempi oon. No joo joo, en jaksanut, vaikka tulin sen alamäen täysillä alas, neljääkymppiä siittä enää...ja nuorimies meni menojaan. Meillä oli se "reipas pätkä" vaan eri kohdissa lenkkiä...
130km siis tuli, satanen enempi kuin aikomus oli. Eikä mitään sadetta taikka ukkosta näy eikä kuulu vieläkään?!
lisäys: just alko tulla pisaraa!
Joensuussa tänään 2h 20 min mettässä pääasiassa + siirtymät.
Äsken maantiepyörällä 1h51min 57km.
Äsken puolitoista tuntia Laajavuoressa.
Aamulla 103.4/2:53 maantiellä.
tänään heti aamusta maastopyörällä hitaasti nautiskellen
Noin kolme tuntia tuli aamulla ajeltua. Aurinko sentään pysyi pilvien takana, mutta aika hiostavan kostean kuuma oli silti.
eilen parissa osassa yht. reilu 50km 1h45+1h15min crossarilla ... Klv.tä ja maisemareittejä **************** tu
Äsken ihan kivassa kelissä pikku maantielenkki 52km/1h37min.
Tänään vein innosta puhkuvan pikkuveljen maantielenkille lainapyörällä. Kivaa oli, kunnes tuli aika vekkuli 10m/s vastatuuli...
No olipa tosi kankeeta lähteä :( niin alakuloinen mieli ettei olisi inspiroinu kun maata kotona vaan. Mutta aattelin että jos plikka vie mun työt niin lenkkiä ei vie, prkl. Joten eteenpäin. Varsinkin kun Säijän mäen päällä yksi punapaitainen kuski kehui että ajoivat parisataa! kaveri näytti olevan kanuunakuula-sakkia, keltapaita. Aika paljon porukkaa liikkeellä muutenkin, osa varmaan viikkotempolaisia.
Saturaisen ajoin, ja tosi hyvä että kummiskin päätin lenkin ajaa oon ihan ylpee etten luovuttanu :cool: