Mistäköhän kaupasta löytyisi sellainen pyörän seinäteline, missä pyörä roikkuu kammesta/polkimesta. Jossain olen sellaisen nähnyt. Muistaakseni valmistaja oli Spectra.
Kiitos!
Printable View
Mistäköhän kaupasta löytyisi sellainen pyörän seinäteline, missä pyörä roikkuu kammesta/polkimesta. Jossain olen sellaisen nähnyt. Muistaakseni valmistaja oli Spectra.
Kiitos!
Jos laittaa 29eriin Reban tilalle jäykkää, käykö mikä vaan vai pitääkö keulan kokoa miettiä paljonkin ettei ohjauskulmat muutu? Käykö esim Salsa CroMoto Grande?
Tuo "axle to crown" mitta on se ratkaisevin. Mittaa se vanhasta (-sägi). Mitä lähempänä sen parempi.
Saako METin kypäriin irtolippoja? Ku oma hukas...
Kuuluuko Dura Ace -polkimista normaalisti helisevää ääntä?
Voiko Mavic cxp22 -kehiin asentaa 25 tai 23mm rengasta? Tuleeko toimiva?
Miten pahasti teillä tulee kädet likaiseksi renkaan vaihdossa lenkillä ja onko teillä mitään ratkaisua siihen? Esimerkiksi sopivat kumihanskat tms.
Halvimmalla olen löytänyt Martinlaakson Starkista. Maksavat 9,90 per laatikko (100 kpl). Hyviä ihan kaikkeen, missä ei tarvita mitään steriiliä hanskaa. Kokoja löytyy hanskanumeroille 6-10 joten ei pitäisi olla sopivaa. Lateksia nuo eivät kyllä olleet, mutta iso kokovalikoima poistaa ongelman, ettei materiaali veny yhtä paljon.
Etsin pari vuotta sitten vastaavaa telinettä ja valmistaja oli tosiaan Spectra. Saatavuus oli heikko ja se myyjä joka lopulta tiesi mitä etsin totesi että ovat poistuneet markkinoilta ja arveli syyn olevan roikotuksen tuottama kärsimys polkimelle. Tiedä sitten mikä oli todellinen syy :rolleyes: Ratkoin ongelma rakentamalla puutapin seinästä takahaarukan alaputkien ali jolloin pyörä on seinällä lähes samassa asennossa.
Jatketaan aloittelijatasoisilla kysymyksillä. Mulla on ulkokumina Continental GP4000 700x23C. Voiko tähän laittaa 700x28/32C koodia tottelevan sisägummin vai tuleeko tässä vielä käynti sisägummikaupassa?
Mitkä olivat Fillarilehden 4/2009 polvisuojatestin 3 parasta?
Ja toinen kysymys: Tietääkö kukaan onko pääkaupunkiseudulla mahdollista päästä kokeilemaan jalkaan 661 evo lite- suojia?
Miten päin nämä kuuluu laittaa takaisin keulaan? http://farm4.static.flickr.com/3080/...13b51f88cd.jpg Eli tuollaiset "avolaakerit". Laitetaanko nuo kuulat pyörimään runkoa vasten, vai haarukkaa ja ylhäällä ylöspäin?
Eka maasturi saapuu kohta kotio Saksasta. Suositukset hyvästä ketjurasvasta ja mistä?
Jotkut puoltavat teflonrasvojen puoleen, itse olen käyttänyt useamman vuoden aseöljyä lähes kaikessa fillarin rasvauksessa.
http://www.pedros.com/chainj.htm
Useat pyöräliikkeet myyvät, pk-seudulla ainakin Kauppa-Veljet, Hi5bikes sekä Foxcomp. Olen käyttänyt vuoden verran. Hyvää kamaa, ohueeseen teflonlitkuun verrattuna huomattavasti pitkäkestoisempi vaikutus.
Kesäksi haluaisin uuden ajopaidan. Kiikarissa olisi Pearl Izumin Naisten Elite LTD ajopaita, kivat kuosit :) Mutta se paidan koko askarruttaa M = 38 ? Hinta-laatusuhde? Pääkirkolla kauppaa jossa esillä ?
Käykö Look polkimien klossit SPD systeemin maantiekenkiin?
Hups, luin ensin väärin. Lookin ja kaikkien muidenkin maantieklossit menevät 3-reikäiseen kiinnitykseen (tai Speedplay käyttää 4-reikäistä mutta siinäkin tulee adapteri mukana). Oletan että SPD-SL:ssä on 3. Jos on vain 2, sitten kyseessä on SPD-maastokiinnitys.