Nonnii, heti tuli soitto mehiläisestä huomiseen ultraan.
Printable View
Mun pari lähiaikojen kokemusta if:in toiminnasta on just päinvastaset - korvauspäätökset on tullu alle varttitunnissa vaikka toisen vahinkoilmoituksen tein tiistai-iltana klo 20 jälkeen. Ehkäpä noi mun tapaukset ovat olleet ns. helppoja juttuja.
OnT: muumit siirty tänään aika nopeesti pois "nopeiden uimareiden" radalta, kun ne oli pari kertaa ohitettu viiden minuutin aikana.
Samoin hyvät kokemukset, korvauspäätös - myönteinen - tuli nopeasti selvitysten jälkeen ja kaikki hoito ( olkapään tutkimukset, leikkaus, fysioterapia) korvattiin.
Myös pyörä-asian tiimoilta korvattiin maksimimäärä.
Oleellista mielestäni oli kummassakin tapauksessani hyvät selvitykset ja tarvittavat lausunnot.
Eikä se repeämän löytyminenkään kovin kummoinen yllätys ollut.
Miten parhaita uudet Poliisit-jaksot ovat. Jim petrasi heti.
Insinöörit ovat tunteettomia robotteja [klik]...
Vauva ei syntynyt tänäänkään. Onneksi tässä on tiedossa jo ulosottopäivä, eli ei enää kovin kauaa odottelua jäljellä, jos nyt ei itse keksi tulla pois:) Kumma kun sitä on melkein 9 kk odottanut kärsivällisesti, niin sitten ne viimeiset päivät tai parii viikkoa tuntuu niiiiin pitkiltä...
tipsu, HYVÄÄ KANNATTAA ODOTTAA! :)
se, että eksyin Myyrmäkeen, mystinen paikka, eksyn joka kerta..
Been there, done that... Nauti vielä odottelusta, kun hartaasti odotettu perheenlisäys saapuu maailmaan voi jonkun ajan kuluttua jopa kaivata sitä seesteistä odotusaikaa ;)
Tsemppiä viime metreille ja voimia tulevaan koitokseen, pian teillä on pieni ihme sylissä :)
Sopiva tapetin metsästäminen on rankkaa puuhaa :(
Että flunssa vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu, taitaa tulla joku ennätys...
http://luontainenterveys.fi/index.ph...t/pakurikaapa/
tämän unohdin mä edellisestä viestistä
Sitten kun on yli 2kk niin meet ohi. Toivottavasti et! kunto romahti ihan totaalisesti. Tähän liittyi vielä itellä vatsatauti ja ientulehdus.
Tuntuu että kun yritti kaikkensa, liikunta, vitamiinit, valkosipulit ja hunajat, avantouinti ( mikä itelle on mahdollista, kaikki ei ole) terveyden eteen, niin sitten se vasta sairastelua on. Ihan pitemmälläkin aikavälillä tämä.
Tulee kun tulee, tauti.
Ei yllättäisi jos nyt tulisi vaikka mitä kun on alkuun harmeissa päästy. Ja saisi itse asiassa tullakin, joku super-tukkoisuus niin ei kuulisi patterisihinää.
Paavo
..........
Ai flunssat? No kyllä tulee ja menee. Vähän kun raha, joka enimmäkseen menee.
Tehdään lähete Helsinkiin suu-ja leukakirurgille, tämä yksi hiertävä ruuvinkäkkärä pitää leikata pois, sen aikaa se hiertää nyt ientä.
Antibioottia taas, kun ien on sillee hengitys-arkakin.
Niin että hyväntekeväisyyteen ei nyt riitä latiakaan! paitsi oman hyvän - tekeväisyyteen.
Se, että nykyisen auton rekkarin luovutusosa ei meinaa löytyä. On tullu laittettua se 15 vuotta sitten johokin hyvään talteen.
Että lunta tulee tänäänKIN lisää...
PMS.......
Oma laiskuuteni.
Tänään en yllättynyt siitä, että lukiokoulutuksen vaativan ammatin, jossa kuitenkin voi tienata suht helposti yli satatonnia vuodessa, harjoittajat eivät ole kiinnostuneet työnteosta. En myöskään yllättynyt siitä, että näistä kaikki eivät oikein osaa lukea tai kirjoittaa. Eikä yllättänyt, että oma turhautuminen näitä aikuisia ihmisiä kaitsiessa kohosi kansainväliselle huipputasolle.
seuraavaksi tonne toiseen ketjuun....
Vaikea sanoa kuuluuko tämä mikä yllätti vai mikä ei yllättänyt -ketjuun, mutta:
Persulainen voi olla vieläkin tyhmempi, kuin olen olettanut. Ei se sinänsä yllättävää ole, mutta aiemman käsitykseni mukaan absoluuttisesta nollapisteestä ei voi mennä alemmaksi. Näköjään sekin onnistuu.
Tavara liikkuu kun hinta on sopiva
Rästihommia kerääntyy nurkkiin jos ei niitä 1 kerrallaan joka päivä tee.