Alkujaan tämän lähetti
Samu Ilonen
En ehkä saa sanoa julkisesti mutta CX-pyörästa oli kyllä puhe tän vuoden koulutuksessa. Konsepteja oli kyllä kaksi ja ne olivat täysin erilaiset. Mitä minä haluaisin Cervelolta, olisi R-pyörän konseptilla tehty CX ilman levareita, ja 29' mtb-ht levareille, toki. Kuituisena. CX-pyörästä voisi olla MYÖS "CX-1" versio, alumiininen, kiitos. Sellainen halvempi kisapeli silti joka kestää kohellusta.
On tässä kauden aikana nähty näitä netti-ostoksia. Esim. kun uudessa rungossa tulee eri ohjainlaakerit kuin kuuluu ja vanhan malliset satulatolpat mukana niin kyllä kävi pari kertaa mielessa että what...?
Ihan sama mulle moinen. Mun ainakin täytyy vaan keskittyä omiin juttuihin että homma ja palvelu toimisi paremmin. Siinä on aina tekemistä, kausi oli pitkä ja erittäin kiireinen ja nyt kun tulee Sariksen trainerit ja Powertap:it yms paljon muuta uutta, ja yksi isompi kiva juttukin vielä, niin sarkaa riittää. Ensikaudelle täytyy katsoa kyllä joku joka hanskaa sähköpostit tehokkaammin. Lisäksi olisi kiva keritä ittekin ajamaan enempi myös kesällä ettei kävisi kuten nyt että oma vire oli ihan surkea jo juhannuksena.